بازدید 2608

اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۷

کد خبر: ۸۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 10 January 2019

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف نیمه متمرکز کنکور ۹۷ از امروز پنجشنبه ۲۰ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در رشته‌های نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در آزمون سراسری ۹۷ امروز ۲۰ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: تعداد ۴ هزار و ۱۱۳ نفر در این رشته‌ها پذیرفته شده اند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۸ نفر زن و ۲ هزار و ۴۲۶ نفر مرد هستند. همچنین کلیه پذیرفته شدگان باید بر اساس برنامه زمانی که همراه با اطلاعیه فهرست اسامی منتشر خواهد شد، از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه برای انجام مراحل ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: پذیرفته شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی باید یک هفته بعد از اعلام نتایج مدارک خود را برای سایر مراحل گزینش به مراکزی که در اطلاعیه ثبت نام اعلام می‌شود، ارسال کنند و در سایر مراحل شرکت کنند. عدم شرکت افراد پذیرفته شده در سایر مراحل به منزله انصراف تلقی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر