بازدید 4969

گل به خودی دادستان دیوان محاسبات

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با انتقاد از قیمت گوشت در بازار داخل افزود: مردم قادر به خرید گوشت کیلویی ۹۰ هزار تومانی نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 09 January 2019

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 19 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به اصل سوم قانون اساسی مبنی بر رفع تبعیض ناروا در کشور به بحث پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: این امر منجر به آن شد که برخی متوجه شوند نام آنها قبلاً ثبت نشده یا آن که به نام آنها عددی از سهام عدالت واریز نشده است.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد دوگانگی در بین مردم در پی این رویه افزود: افرادی که حائز شرایط هستند و زمانی ثبت‌نام کرده بودند، اکنون سایت بسته شده و نمی‌گذارد ثبت‌نام آنها تکمیل شود ضمن آن که خانواده‌های مستضعف واجد شرایط از این امر محروم شده‌اند.

وی خواستار تدبیر دولت برای این موضوع شد و در ادامه در خصوص سبد کالا گفت: آنها که هیچ شغل و درآمدی ندارند، هنوز همان 200 هزار تومان حمایتی را دریافت نکرده‌اند که نوعی بی‌عدالتی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قانون بودجه توضیح داد: مشکل از آنجا شروع شد که اکثریت مجلس به اصلاح این قانون رأی داد اما شجاعی معاون دادستان دیوان محاسبات، هم مصاحبه تلویزیونی علیه این مصوبه مجلس داشت و هم یک نامه در رد این مصوبه نوشته است.

حاجی دلیگانی ادامه داد: مجلس هم از وی توضیح نخواسته که شما در حالی که باید طرف مجلس باشید، چرا توپ را به دروازه خودی می زنید.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: همین امر باعث شده که حقوق کارگران شهرداری که از حق آنها 3 هزار و200 میلیارد تومان تضییع شده، پرداخت نشود؛ ضمن آن که این سود مرکب بانکی که همه علما آن را نادرست می‌دانند، رفع نشود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود با انتقاد از قیمت گوشت در بازار گفت: دام زنده قاچاق می‌شود در حالی که گوشت در بازار داخل به کیلویی 90 هزار تومان رسیده و برخی مردم ماه‌ها است که نتوانسته‌اند گوشت بخرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان