بازدید 3691
۱

استقلال بدون پول و یار جدید؛ در خواب زمستانی

کد خبر: ۸۶۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 09 January 2019

امروز (سه‌شنبه) هجدهم دی ماه است و در حالی که کمتر از یک ماه دیگر بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود، تیم استقلال یک جلسه تمرین هم انجام نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اگر چه لیگ به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، مدت زیادی تعطیل خواهد بود، اما بسیاری از تیم‌ها تمرینات خود را از مدتی قبل آغاز کرده و در اردوی‌های مختلف به سر می‌برند.

استقلالی‌ها قرار بود از شنبه هفته جاری تمرینات خود را استارت بزنند، اما به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و وصول نشدن حواله‌های پرداختی از سوی باشگاه، تمرینات تحریم شده و اردوی قطر نیز لغو شده است، اتفاقاتی که ابتدای فصل هم مشابه آن رخ داد و علاوه بر اینکه وینفرد شفر تمرینات را دیر آغاز کرد، اردوی آبی‌پوشان هم با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال به صورت نصف و نیمه برگزار شد و از هفته سوم لیگ برتر بود که بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند. نتایج ابتدای فصل استقلال هم به واسطه همین موضوع بد پیش رفت و شاگردان شفر از آسیا و جام حذفی کنار رفتند. به مرور زمان بود که شفر توانست این تیم را سرحال کرده و کم کم به بالای جدول نزدیک کند.

مسئولان باشگاه استقلال به خاطر اینکه نتوانسته‌اند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند، پاسخ قانع‌کننده‌ای ندارند. آنها در رسانه‌ها نیز پاسخ مناسبی به افکار عمومی نداده‌اند تا استقلالی‌ها را از وضعیت فعلی تیم محبوب‌شان باخبر کنند. مشکلات مالی به حدی زیاد بوده که نه تنها مهاجم جدیدی به جای الحاجی گرو جذب نشد، بلکه بازگشت سرور جپاروف هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که وینفرد شفر به شدت نسبت به وضعیتی که رخ داده، ناراحت است و اعلام کرده که با توجه به اینکه برنامه‌هایش پیش نرفته، نباید از او انتظار زیادی داشته باشند.

بهتر بود مسئولان استقلال به جای اینکه بیشتر انرژی خود را صرف جذب بازیکن خارجی کنند، مطالبات بازیکنان را از طریق رایزنی‌ها پرداخت کرده و با همین موجودی تمرینات را آغاز می‌کردند تا حداقل تیم از نظر بدنی و تاکتیکی عقب نیفتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه چیز بخاطر یک تیم لعنتی سوگلی فدراسیون و دولت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان