بازدید 2531
۱

ادامه روند کاهشی نرخ مرغ

کد خبر: ۸۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 09 January 2019

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش قیمت مرغ به ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت مرغ در بازار، از کاهش حدود ۸۵۰ تومانی نرخ این کالا در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی، به کیلویی ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است.

وی، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه را ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ آماده طبخ و توزیع، درب واحدهای صنفی ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان،  قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان، سینه با کتف ۲۳ هزارتومان، سینه بدون کتف ۲۴ هزارتومان و فیله ۲۷ هزارتومان است.  

یوسف خانی ادامه داد: همکاران ما باید توجه کنند قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می توانند  با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند؛ضمن اینکه فروشندگان باید توجه کنند اعلام نرخ به صورت خرید نقدی است و به ازای هر ۱۰ روز تاخیر، در هر کیلو ۱۰۰ تومان به قیمت پایه افزوده خواهد شد.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرکت بعدی سروسامان دادن به قیمتهای نامتعارف اجاره بها و اتومبیل است که رها شده است * مملکت شده بی کلانتر * روحانی بهت رای دادیم مثل اینکه و انتظار داریم که به وضع معیشت ملت رسیدگی کنی / قیمت واقعی مرغ 11000 تومان و گوشت 55 هزار / دلار نهایت 8000 با تشکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر