بازدید 5817

طعنه تازه برانکو درباره صعود تیم ملی به فینال جام ملتها

کد خبر: ۸۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 07 January 2019

برانکو در آستانه نخستین بازی ایران در جام ملتها مقابل یمن، درباره تقابل حساس و اصلی تیم ملی با عراق و اینکه سرمربی این تیم دوست صمیمی خود اوست، گفت: بله ، سرمربی عراق دوست من است و بیش از 20 سال است که با هم دوست هستیم. او وقتی از ایتالیا به اسلوونی برگشت، همواره موفق بود و تا به حال هم به عنوان مربی خوب خودش را نشان داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو تصریح کرد: سرچکو کاتانچ منطقه را می‌شناسد. او چهار سال پیش هم سرمربی امارات بود. عراق به صورت سنتی تیم خوبی است و من به جز بشار رسن و بازیکنان دیگرشان که در ایران بازی می‌کنند شناخت آنچنانی از تیم عراق ندارم، اما به‌هرحال همه تیم‌ها باید مقابل هم بازی کنند و واضح‌تر بگویم دلیلی نمی‌بینم که عراق بتواند ایران را ببرد.

ما با یک ملی‌پوش به فینال آسیا رسیدیم دلیلی نمی‌بینم که تیم ملی نتواند 
سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم ملی گفت: اینقدر می‌دانم که ایران تیم قدرتمندی دارد و همین‌طور که قبلاً گفتم انتظارم این است که ایران به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و اگر ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم با یک ملی‌پوش به نام بیرانوند رسیدیم، دلیلی نمی‌بینم که ایران آنقدر بلندپروازی نداشته باشد تا حداقل به فینال برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار