بازدید 5296
۴

نامه اعتراضی ۴۰ نماینده خطاب به وزیر علوم

وزیر علوم که گفته می‌شود از استیضاح مجلس خلاصی یافته، بار دیگر مخاطب اعتراض شماری از نمایندگان مجلس قرار گرفت؛ این بار با نامه‌ای که امضاهای پرشماری ذیل آن درج شده است.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 06 January 2019
وزیر علوم که گفته می‌شود از استیضاح مجلس خلاصی یافته، بار دیگر مخاطب اعتراض شماری از نمایندگان مجلس قرار گرفت؛ این بار با نامه‌ای که امضاهای پرشماری ذیل آن درج شده است.

به گزارش «تابناک»، ۴۰ نفر نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به منصور غلامی ضمن حمایت از تداوم نیم قرن فعالیت آموزشی دانشگاه صدا و سیما از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستند تا در برابر جنگ رسانه‌ای عظیم دشمن از توسعه و گسترش علوم، فنون و هنر‌های رسانه‌ای حمایت کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیارد‌ها دلار توسط دشمنان ایران جهت راه‌اندازی صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و گسیل ارتش‌های سایبری به شبکه‌های اجتماعی و برپایی یک جنگ عظیم رسانه‌ای و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی، بر ضرورت آموزش و تربیت هنرمندان و فعالان رسانه‌ای و فرهنگی برای تقابل با این هجمه‌ها و دفاع از مرز‌های عقیدتی و فرهنگی کشور تاکید کردند.
 
نامه اعتراضی ۴۰ نماینده خطاب به وزیر علوم

امضا کنندگان این نامه با تاکید بر سابقه ۵۰ ساله دانشگاه صدا و سیما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش عالی رسانه در آسیا و محل تعلیم و تربیت هزاران هنرمند، فعال رسانه‌ای و متخصص فناوری رسانه در دهه‌های گذشته به انتقاد از اقدام معاونت آموزشی وزارت علوم جهت حذف برخی رشته‌های این دانشگاه در ابتدای سال ۱۳۹۷ پرداخته و تصریح کرده اند که در شرایط کنونی حذف رشته‌ها و یا تعطیلی این دانشگاه با هیچ منطقی سازگار نیست.

نمایندگان مردم در خانه ملت با استناد به بند ۱۲ اساسنامه سازمان صدا و سیما مصوب جلسه مورخ ۲۷/۷/۶۲ مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن سازمان صدا و سیما موظف شده است به تکمیل و گسترش دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی بپردازد از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواسته اند تا رسماً درخصوص تداوم فعالیت قانونی این دانشگاه راهبردی تصمیم گیری و اعلام موضع نمایند تا هیچ گونه تردیدی در خصوص تداوم فعالیت این دانشگاه وجود نداشته باشد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همچین نوشتند حمایت از هنرمندان و فعالان رسانه ای فرهنگی که فکر کردم معجزه شده بعد دیدم دردشان کم شدن بودجه صدا و سیماست واقعا که
این نمایندگان لطف کنند. کاری به حوزه تخصصی آموزش عالی نداشته باشند. بسه دیگه هر کسی را تو کشور می بینی میگه دکترم.
نه به اون يکی که خودش استعفا میده
نه به اين يکی که وزارت علومیها از استيضاحش خوشحال ميشن
باز هم نمایندگان مجلس درخواست غیرقانونی را بر قانون ترجیح دادند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر