بازدید 4080

نبود شفاف‌سازی در این مورد تبعات اجتماعی به همراه دارد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی تبعات اجتماعی ناشی از انتشار بوی نامطلوب در پایتخت و ریشه‌یابی این موضوع با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 06 January 2019

سلمان خدادادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر که کمیسیون اجتماعی فردا (دوشنبه 17 دی ماه) نشستی به منظور ریشه‌یابی علل انتشار بوی نامطلوب در تهران برگزار می‌کند، گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی این موضوع را که چند روز گذشته اتفاق افتاده بود از ابعاد اجتماعی مورد بررسی قرار خواهند داد، چرا که تبعات اجتماعی را در پایتخت به همراه داشته است.

پاسخگو نبودن مسئولان باعث ایجاد بدبینی در جامعه شده است

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید انتشار این بوی نامطلوب در سطح شهر که مسئولان مربوطه پاسخ شفافی هم برای آن ارائه ندادند، نوعی بدبینی در جامعه ایجاد کرده است، کما اینکه اغلب مردم شهر به این نکته اشاره می‌کنند که موضوع چه بوده، سرمنشاء آن به کجا برمی‌گردد و چرا مسئولان در مورد آن توضیحی ارائه ندادند.

وی تصریح کرد: البته انتشار بوی نامطلوب در بخش محدوی اتفاق افتاد، اما تعدادی از مسئولان و رسانه‌ها به گستردگی مباحث مطرح شده در مورد این موضوع و دغدغه‌های ناشی از آن دامن زدند، به گونه‌ای که حتی رسانه ملی هم به تهیه گزارش مردمی در این رابطه پرداخت، و این در حالی است که تعداد زیادی از شهروندان از انتشار این بوی نامطلوب در بخش‌هایی از شهر اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: آنچه مسلم است انتشار بوی نامطلوب، موضوعی بود که در سطح شهر تهران اتفاق افتاد و حقیقتی غیرقابل انکار بود و مسئولان و کارشناسان هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای آن ارائه ندادند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این کمیسیون از مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، استانداری تهران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای حضور در نشست فردا دعوت به عمل آورده تا در این رابطه پاسخگو باشند و در جهت رفع دغدغه عمومی ایجادشده شفاف‌سازی کنند، ضمن اینکه به این نکته اشاره کنند که چنانچه بعد از این هم این اتفاق تکرار شود، چه برنامه‌ای برای رفع و ریشه‌یابی سریع آن دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی