بازدید 3320

لغو سفر تیم اروپایی به دوبی بدلیل نقض حقوق بشر

کد خبر: ۸۶۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 06 January 2019

باشگاه دانمارکی اف سی کوپنهاگن، اردوی زمستانی خود در شهر دوبی را لغو کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه اف سی کوپنهاگن مدتی قبل اعلام کرد قصد دارد برای پیگیری تمرینات خود در ماه ژانویه به امارات سفر کند و شهر توریستی دوبی، انتخاب آنها برای برگزاری اردوی زمستانی بوده اما انتقادات شدید هواداران این تیم به نقض حقوق بشر در امارات در نهایت این باشگاه را بر آن داشت که اردوی خود در دوبی را لغو کند.

سرمای شدید در منطقه اسکاندیناوی معمولا باعث می شود تیم های این منطقه در ابتدای فصل زمستان برای برگزاری اردوهای نیم فصل خود راهی کشورهای حاشیه خلیج فارس بشوند اما این باشگاه دانمارکی برنامه خود را لغو کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است در حال حاضر، امارات درگیر برگزاری جام ملت های آسیا 2019 است.

استال سوبلاکن، مدیر ورزشی باشگاه کوپنهاگن ضمن اعلام این خبر اذعان داشت علیرغم عقد قرارداد با طرف عربی برای برگزاری اردو طی سالهای آتی، این معاهده بین طرفین لغو خواهد شد و آنها در آینده نیز قصدی برای سفر به دوبی برای اردوهای زمستانی خود ندارند. استال سوبلاکن در این رابطه گفت: ما خواسته عمیق هواداران خود برای لغو اردو در دوبی را درک کرده و سعی می کنیم راه حل دیگری را در این رابطه پیدا کنیم زیرا همیشه انتخاب ما، گوش فرا دادن به خواسته هواداران بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر