بازدید 2270

منشا بوی نامطبوع در تهران هنوز نامشخص است

کد خبر: ۸۶۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 03 January 2019

استاندار تهران درباره منشأ انتشار بوی نامطبوع در عصر روز گذشته در تهران گفت: هنوز هیچ منبع خاصی برای این بو شناسایی نشده است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی درباره انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز گذشته گفت: هیچ منبع مشخصی برای شناسایی بو تا الان پیدا نشده است.

وی ادامه‌داد: ستاد بحران هم که با حضور اعضا تشکیل شد چیزی را به عنوان ترکیدگی لوله گاز یا لوله فاضلاب اعلام نکردند احتمال اینکه یک ماده شیمیایی که بوی تندی دارند، در یک جایی سهوی یا عمدی ریخته شده باشد وجود دارد که این بو در قسمتی از فضای شهر تهران منتشر و ظرف دو الی سه ساعت نیز برطرف شد.

او درباره بازدیدش از تصفیه خانه یک کارخانه لبنیاتی گفت: این برنامه از قبل برنامه ریزی شده بود و هیچ ارتباطی با موضوع دیشب ندارد و دو الی سه سال است که بوی نامطبوع اطراف فرودگاه حضرت امام به مشام می‌رسد و در تابستان بسیار بیشتر می شود. کانون هایی که می تواند منشأ این بو باشد به لحاظ علمی مشخص هستند که شامل فاضلاب های خانگی، فاضلاب‌های صنعتی، کشتارگاه ها و سوزاندن پسماندها می تواند منشأ این بو باشد. امروز نیز به اتفاق دو فرماندار اسلامشهر و شهرری برای بررسی این کانون ها به این منطقه آمدیم تا نوع فاضلاب و روندی که برای طراحی تصفیه این صنایع اتخاذ شده و همچنین پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه اصلی اسلامشهر را بررسی کنیم تا بتوانیم نسبت به شناسایی و رفع این بوی نامطبوع تدابیر علمی و کارشناسی را اتخاذ کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل