بازدید 23389
هزار و پانصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نام احتمالی تشکیلات جدید معاون کروبی/صفارهرندی: روزه‌گیران یمن، پرورش یافته‌های ۹ دی هستند/افزایش آمار انتقال بیماری ایدز از طریق روابط جنسی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ علم‌الهدی: فتنه ۸۸ گذشت؛ آنچه مهم است فتنه ۹۸ است/سیداحمد خاتمی: ظرفیت برخی سیاسیون ما به اندازه ته استکان هم نیست/آیا روحانی دولت دوازدهم، همان روحانی دولت یازدهم است؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 28 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نام احتمالی تشکیلات جدید معاون کروبی

«اعتمادی نو» عنوان احتمالی تشکیلات جدید حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی برای راه اندازی حزب جدید وی خواهد بود. حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی در گفت و گو با خبرنگار فارس از انتخاب هیأت مؤسس حزب جدید خود خبر داد. قربانعلی قائمی نیز گفت که هیأت مؤسس حزب تشکیل شده و در حال تدوین اساسنامه و مرامنامه حزب جدید هستیم و به همین منظور هیأتی 11 نفره به ریاست حجت‌الاسلام منتجب نیا به نمایندگی از سوی هیأت مؤسس قرار است مراحل قانونی حزب را دنبال کند. هرچند هنوز عنوانی برای حزب جدید انتخاب نشده است، اما پیگری‌های خبرنگار فارس، حکایت از این دارد که قرار است نام این تشکیلات جدید سیاسی «اعتمادی نو»‌ باشد.

ایران گروگان‌گیری می کند!

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که ایران به خاطر اهداف دیپلماتیک «نازنین زاغری راتکلیف» را به گروگان گرفته است. «جرمی هانت»، وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که ایران نازنین زاغری را به خاطر اهداف دیپلماتیک به گروگان گرفته است. هانت روز جمعه در مصاحبه با رادیو 4 بی بی سی مدعی شد که نازنی زاغری تنها فرد بازداشت شده توسط ایران نیست؛ کسی که کاملا بیگناه است و به خاطر ابزارهای دیپلماتیک از سوی حکومت ایران به گروگان گرفته شده است.

علم‌الهدی: فتنه ۸۸ گذشت؛ آنچه مهم است فتنه ۹۸ است

علم‌الهدی با بیان اینکه به فرموده رهبری، حماسه ۹ دی باطل‌السحر فتنه بود گفت: در این بیان، خصوصیاتی از سوی مقام معظم رهبری برای فتنه اشاره شده و هم اینکه خصوصیاتی برای حماسه ۹ دی بیان شده که آن حرکت خودجوش مردم و آن ولایتگرایی با احساس مردم در خط دفاع از حریم مطهر سیدالشهدا (ع) یک باطل‌السحر است و هر نوع فتنه و هر نوع سحر و جادوگری که دشمنان ما در میان نظام ایجاد کنند، وابستگی این مردم به ولایت در پای ستون خیمه نظام کم نخواهد شد. وی گفت: این حضور، سحر و جادوی دشمن را از میان می‌رود و باطل می‌کند؛ فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال نیز از آن سپری شد، اما آنچه برای ما مهم است فتنه ۹۸ است که در سال دهم فتنه ۸۸ است؛ مقام معظم رهبری در برخی فرمایشات خود اخیرا فرمودند که استکبار جهانی و دشمن در حال زمینه سازی و زمینه‌چپنی است و دشمن درصدد است فتنه‌ای از نوع سال ۸۸ ایجاد کند و از اکنون نیز مشغول زمینه سازی برای آن فتنه است.

سیداحمد خاتمی: ظرفیت برخی سیاسیون ما به اندازه ته استکان هم نیست

خطیب جمعه این هفته تهران گفت: متأسفانه در حال حاضر ظرفیت برخی سیاسیون ما به اندازه ته استکان هم نیست و این به معنای خودشیفتگی است. حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی این هفته تهران، با تشریح ابعاد مختلف خودشیفتگی سیاسی، اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر ظرفیت برخی سیاسیون ما به اندازه ته استکان هم نیست و این به معنای خودشیفتگی است. وی بعد سوم خودشیفتگی سیاسی را باندسالاری و حزب و گروه سالاری خواند و افزود: اکثر گروه‌های سیاسی ما در حال حاضر دچار همین بُعد از خودشیفتگی سیاسی هستند.

صفارهرندی: روزه‌گیران یمن پرورش یافته‌های ۹ دی هستند

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران در خصوص فتوحات حماسه نهم دی اظهار داشت: ۹ دی روز تلافی و جبران آنچه بود که در روز عاشورا رخ داد. جریان خبیث فتنه‌‌گر از فرصتی سوء‌استفاده کرد که می‌دانست مردم عزادار در حسینیه ها و تکایا حضور دارند و عرصه خیابان را برای جولان انتخاب کرد. در همان روز البته با حضور نیروهای وفادار به امام حسین و انقلاب، آلودگی که توسط فتنه گران در سطح شهر ایجاد شده بود، پاک شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همواره در برابر ریزش ها رویش داشته ایم، تصریح کرد: یکی از برجسته ترین رویش ها جوانانی هستند که در صحنه هایی بدون اینکه کسی از آنها دعوت کند، حاضر می شوند. عده ای جوان متعهد یک هفته است که دارند تحت عنوان "نجات" برای مردم مظلوم یمن روزه می گیرند و حق خود را برای هدیه به مردم مظلوم یمن ذخیره می کنند.

نقدی: عده‌ای عوامل خودباخته داخلی به دشمن آنتن دادند

سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در نطنز، اظهار کرد: فتنه، آشوب و توطئه یک شمشیر دو لبه است که یک لبه آن دشمنان و کشورهای استکباری و رسانه ها و لبه دیگر آن نفوذی ها و عناصر داخلی هستند. در لبه نخست که دشمن و استکبار و رسانه ها هستند، دشمنان انقلاب در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی،با ۲۷۵ کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان، تولید بیش از ۲۰۰ فیلم داستانی و سینمایی علیه ایران و همچنین چاپ کتاب های متفاوت علیه انقلاب ایران اقدام کرده‌اند. معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام این حرکت‌ها، شایعه‌پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها علیه ایران و انقلاب اسلامی هیچ اثری نداشته و حضور پرشور جوانان ایرانی در مراسم عاشورا و اربعین نمونه بارز آن است. موضوعی که برای تحریم‌ها رخ داد این بود که عده‌ای عوامل خودباخته داخلی، موضوع اقتصاد مقاومتی را فراموش کردند و به دشمن آنتن دادند، اما غافل بودند که اینها آزمایش‌های بزرگی برای آنهاست.

نماینده سراوان: هیچ نقشی در تدوین مقاله دانشگاهی نداشتم

محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی درباره سرقت علمی منتسب به خودش بیانیه‌ای منتشر کرده است که در بخشی از آن می‌خوانیم: به اطلاع مردم شریف ایران و شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان می‌رساند که پیرو انتشار مطلبی مبنی بر منتسب نمودن مقاله‌ای به اینجانب در رسانه‌ها به استحضار می‌رساند، اینجانب و سایر اساتید همکار هیچ‌گونه نقشی در تهیه و تنظیم آن مقاله نداشته و نویسنده مسئول، دانشجو می‌باشد که بنده از منابع مقاله و تهیه و تدوین مطالب بی‌اطلاع بوده‌ام. اگر چنانچه خطا و اشتباهاتی صورت گرفته، می‌بایست دبیرخانه مسابقات کشور چین که فرصت بررسی مقاله را داشتند به چنین موردی رسیدگی می‌کردند. رشته تخصصی بنده ارتباطی با مقاله مورد نظر نداشته و فقط کار ترجمه مطالب از عهده بنده برآمده است و طبق تصوری که برخی از دانشجویان دارند و قوانین شرکت در مسابقات آنان به اجبار اقدام به درج نام اساتید و همکاران در مقاله خود به عنوان نویسنده می‌کنند تا اساتید به عنوان کمک و همراه بتوانند در مسابقات همراه آنان باشند. برای پذیرش مقاله در هر ژورنال و استفاده و ارائه می‌بایست در حیطه تخصصی خود به این کار اقدام نموده تا بتوان از مزایای آن استفاده کرد و مقاله مذکور طبق قوانین کشورمان دارای ارزش و اعتبار علمی یا ISI نمی‌باشد تا بتوان از آن رزومه‌سازی و بهره‌برداری کرد و مقام مربوطه در مسابقات در بخش پرواز ربات به تیم رباتیک تعلق گرفت و مقام بهترین مقاله به تیم کشور دیگری اهدا شد و هم‌اکنون این مقاله جزو مقالات حذفی و تأیید نشده، است.

ایران‌خودرو، یكی از محورهای تحقیق و تفحض از خودروسازی

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: كمیته تحقیق و تفحض از صنعت خودروسازی به تازگی تشكیل شده و تقسیم كار شده اما این كار به همین زودی به نتیجه نمی‌رسد. محورهای مختلف موضوع در كمیته های تخصصی بررسی می‌شود و به نظر می‌رسد تحقيق و تفحص حتی تا 6 ماه زمان ببرد. مجلس از توان نظارتی خود استفاده می‌كند و بعد نتیجه تحقیقات را به دستگاه قضایی ارائه می‌دهیم. یكی از محورها باید بحث بدهی شركت عظام به ایران خودرو باشد. مجلس باید از ابزار تحقیق و تفحض استفاده بكند. در زمانی كه در مملكت كمبود دارد یا قانون عرضه و تقاضا به هم می‌ریزد، رانت پیش می‌آید. سی نمی خواد بپذیرد در جنگ اقتصادی هستیم. باید منتظر مشخص شدن نتیجه تحقیق و تفحص باشیم.

آیا روحانی دولت دوازدهم همان روحانی دولت یازدهم است؟

غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال که آیا روحانی دولت دوازدهم همان روحانی دولت قبلی است به گفت: ️آقای روحانی در همان سال ۹۲ در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد اعتدال گرا هستم و دولت من فراجناحی است؛ بنده معتقدم آقای روحانی همچنان فراجناحی، اعتدالگرا و سیاست مداری است که ساخت قدرت را به جهت اینکه از ابتدا مناصب مهمی در اختیار داشت، به خوبی درک می کند؛ بنابراین، بنده تفاوتی احساس نمی کنم. ️بر همین اساس ما همچنان باید از دولت حمایت کنیم البته بخشی از دوستان اصلاح طلب معتقدند که رویکردشان نسبت به دولت دفاع از کلیت ولی انتقاد در اجزا است که این هم یک راهبرد بوده و قابل قبول است. خبرآنلاین

افزایش آمار انتقال بیماری ایدز از طریق روابط جنسی

شاهین قره خانی، درمانگر اعتیاد گفت: ️در تمام دنیا به صورت معمول اولین عامل ابتلا به ایدز مقاربت های جنسی است. در ایران تا چند سال پیش آمار متفاوت بود و ما به لحاظ اولین عامل انتقال ایدز با جهان مطابقت نداشتیم، به این معنا که در ایران آن زمان بیشترین آمار ابتلا به ایدز تزریق مواد مخدر از طریق سرنگ آلوده بود. ️رسیدگی به معتادان تزریقی باعث شد که میزان ابتلا به ایدز از طریق سرنگ آلوده ثابت مانده و به سمت ایدز ناشی از رابطه جنسی کنترل نشده سوق داده شود، با این اقدامات حجم زیادی از مبتلایان به ایدز تزریقی کاسته شده و کم کم به لحاظ آمار تفکیکی در حال نزدیک شدن به آمار جهانی مبنی بر این هستیم که رابطه جنسی پرخطر عامل اول ابتلا باشد. هربار که شرایط اقتصادی دچار مشکل شده یا وضعیت درمان اعتیاد دچار چالش می شود شاهد افزایش اعتیاد تزریقی هستیم، وهر بار که درمان شرایط بهتری می یابد شاهد کاهش این آمار هستیم، یعنی به نوعی تقویت بنیه درمان اعتیاد در کشور منجر به کاهش آمار بیماران معتاد تزریقی می شود./ برنا

جزییات تازه از حادثه مرگبار اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: ️۲۲ آذر معاینه فنی اتوبوس منقضی شده و از سال ۱۳۹۱ نیز جزو خودروهای فرسوده بوده است. این حادثه ساعت ۱۲:۲۱ دقیقه روز سه‌شنبه در معابر داخلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است. این اتوبوس از دانشکده فنی و مهندسی که در انتهای خط و بالاترین نقطه قرار گرفته حرکت می‌کند که در آن راننده و ۳۴ سرنشین حضور داشته‌اند. اتوبوس در ایستگاه کتابخانه توقف نمی‌کند و چند دانشجو که قصد داشتند در آن ایستگاه پیاده شوند به راننده اعتراض می‌کنند که راننده می‌گوید اتوبوس ترمز ندارد. از ایستگاه کتابخانه که متوجه می‌شود ترمز ندارد تا قبل از پیچ آخر که وارد فضای سبز می‌شود، ۶۷۵ متر را طی می‌کند. راننده احتمالاً امید داشته که بتواند با ورود به فضای سبز، سرعت اتوبوس را کاهش دهد. این در حالی است که درختان آن بخش نهال‌های کوچکی وجود داشته و کمکی نمی‌کنند. اتوبوس ۶۹ متر را نیز در فضای سبز طی می‌کند تا به این تأسیسات بتنی که مربوط به آبیاری است برسد و با آن برخورد می‌کند. سرنشینان که در انتهای اتوبوس تجمع کرده بودند، آن ضربه باعث پرت شدن آن‌ها می‌شود و آن برخورد موجب مرگ و جراحت تعدادی از سرنشینان می‌شود./ فارس

نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر انقلاب ‏درباره تبلیغات مؤسسات کنکور

بطحایی در یک رشته‌توییت نوشت: ️چندی پیش نامه ای را به محضر رهبری معظم انقلاب درخصوص تبلیغات پرتعداد و ناسالم برخی مؤسسات در رسانه ها نوشتم که مورد لطف و نظر مساعد ایشان قرار گرفت و دستورات موثری در این خصوص صادر نمودند. از وزارت ارشاد و برادرم جناب دکتر صالحی خواسته ام تا صدور مجوز برای کتب کمک درسی را منوط به تایید کارشناسان آموزش و پرورش نماید. به برادر عزیزم مهندس رحمانی وزیر محترم صمت نیز اعلام کردم که از نظر وزارت آموزش و پرورش تخصیص ارز دولتی و حمایتی برای کاغذ کتب کمک درسی هیچ توجیهی ندارد و ارز مربوط صرف تامین سایر اقلام شود. در نامه ای به برادر عزیزم دکتر علی‌عسکری با استناد به نص صریح قانون خواسته‌ام هرگونه تبلیغات در این زمینه با مجوز وزارت آموزش و پرورش انجام پذیرد.

حمایت کارگردان معروف از تتلو

نظر بهروز افخمی کارگردان سینما درباره تتلو گفت: تتلو یک سلبریتی صاف و صادق است که علیه او سانسور اتفاق افتاد. تتلو با حرف ها و افکارش کاملا مقابل طبقه متوسط رو به بالا و ثروتمند قرار گرفت. این طبقه که درفضای مجازی نفوذ دارند، شکایت کردند و اینستاگرام او را بستند./برنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۲
آقاي نماينده سراوان
عذر بدتر از گناه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
خان جان??!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
ناشناس ۲۳:۱۱ حالا یه روزم اون نیومده شما واسش کارت دعوت میفرستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
معلوم شد مقاله دانشو را هم بنام خودش ارسال کرده . این بدتر شد .
به هرحال وقتی بنامش مقاله ارسال شده یعنی مسئولش است .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
باز نماینده سراوان به جای عذر خواهی و به گردن گرفتن کارش داره زمین و زمان را محکوم می کند. دانشجو نباید این کار را می کرد . هیات علمی همایش نباید اونکار را می کردو .... من فکر می کنم چیزی نگوید بهتر باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
نماینده سراوان واقعا که....... بهتر بود بگویی این استادان هستند که از مقالات دانشجویان برای امتیازات خودشان بهره گیری می کنند و این اظهر من الشمس است.اقای نماینده سراوان بهتر است هم عذر خواهی کنی هم استعفا اگر استعفا نمی کنی توبه کن
دانشگاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
دقیقا عذر ایشان بدتر از گناه است! اگر در قوانین آمده که نام استاد باید جزو نویسندگان مقاله باشد به این دلیل است که کمترین توقعی که از یک استاد دانشگاه می رود این است که بتواند با یک عملیات جستجو وصحت یابی ساده جلوی وقوع سرقت علمی را بگیرد. اگر ایشان این کار را نکرده، بی مسوولیتی کرده. اگر هم بلد نبوده که پس شایستگی آکادمیک یک دانشجوی کارشناسی ارشد را هم ندارد.
فتنه عامل اصلی تحریم ها بود...
فتنه گران باید اعدام شوند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
چشمهات رو باز کن شاید بهتر ببینی !
خسرو
| United States of America |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
شما چه کاره هستین که به این راحتی حکم میدی؟ آقای ناشناس!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
آقایان خانومان ناشناس فتنه گران اعدام باید گردند همین و بس تمااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
فتنه چیست؟؟؟؟؟
بعله با زن سالاری معلوم است بی بند و باری هم رشد پیدا می کند
هنوز اولش است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
البته بی بند و باری با مردان ناتوان از کنترل خود و بی اخلاق و بی بند وبار رواج پیدا میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
متاسفانه این مسئله که می فرمایید کاملا درسته و از نشانه های آخرالزمان نیز هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
اگر می خواین جامعه ای عقب افتاده داشته باشین زنان رو از جامعه حذف کنین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
یک شعاری قبلا روی دیوارها می نوشتند که البته تا حدودی درست بود: بی حجابی زن از بی غیرتی مرد است....در بعضی موارد مردها خودشان مروج فسادند و بیچاره زن ها در هر صورت بازیچه انها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
منظور از زن سالاری یعنی چی ؟؟؟
یعنی شما موافق مرد سالاری هستی ؟؟
اونوقت کی گفته عقل مردها بیشتر می رسه ؟؟/
تا وقتی قائل به برابری حقوق انسانی افراد فارغ از جنسیت نباشیم اوضاع هر روز بدتر می شه
مرد متمدن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چه طوره یه دنده عقب تاریخی بگیریم و در فرهنگ به عقب برگردیم تا شما دوباره راضی باشی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
زنان قرار نیست از جامعه حذف بشن
باید بی بند و باری و بی دینی و بی حیایی از جامعه حذف بشه
حالا شما اسمشو هرچی می خوای بزار
بهترین راه احقاق حق دانشجویان پرپرشده این است که مسولان دانشگاه را به همان اتوبوس سوار کنید تا مشکل را درک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
برخی شرم ندارن
اگر آقایان علاوه بر متهم کردن دشمنان نظام، نگاهی منصفانه و به دور از تعصب نیز به نحوه مدیریت کشور در چهل سال اخیر داشته باشند، قطعا به این نتیجه خواهند رسید که عملکرد بسیاری از مقامات و مسئولین در زمینه فقرزدایی، رفع تبعیض، پیشرفت علمی و اقتصادی کشور، مبارزه با فساد اقتصادی و همچنین اعطای آزادیهای تعریف شده در قانون اساسی به مردم، متاسفانه چندان قابل دفاع نبوده است و همین قابل دفاع نبودن است که میتواند زمینه مناسبی برای تدارک فتنه و انقلاب رنگی و اعتراضات خیابانی از سوی دشمنان نظام باشد. پیشرفتهای نظامی اگرچه مهم است، اما برای بهبود وضعیت زندگی مردم به هیچ وجه کافی نیست. ضمن اینکه برخلاف گفته برخی آقایان، ثروتمند بودن یا نبودن مقامات و مسئولین برای مردم چندان مهم نیست، بلکه ابتکار عمل و وظیفه شناس بودن و داشتن تخصص و روحیه وطن دوستی است که میتواند کشور را از بحران امروز به سلامت عبور دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
سیاست جدیدی پا به عرصه میگذارد!
پولدار بودن با بر سفره مردم به هر قیمتی نشستن و میلیارد ر بودن شدن و ماندن به هر قیمتی مشکل مردم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
من دوست دارم با همان دمکراسی غرب و با همان اقتصاد غرب کشورم بسمت سرمایه داری برود .‌.چه اشکالی دارد بخشی که توانایی ثروتمند شدن را دارند با مدیریت درست و سواد کارخانجات بزرگی احداث کنند و جوانان سر کار بروند و تولید با رقابت و کیفیت صادر شود به عوص اینکه تولید دولتی باشد و ناکارامدی باشد . ارزش چنین فکری جه بدرد میخورد مردم را میترسانند که اگر ما چنین و چنان نکنیم ممکن هست کشور بسمت سرمایه داری برود . خوب برود میشود مثل المان . هر چه زودتر بشود . آزمون و خطا خسته نشدید
سلام
ما که وزیر اموزش و پرورش داریم و هزاران ارگانهاز دیگر درکنار ان و تازه هییت دولت داریم و ریس جمهور . پس اینها چکاره اند مگر حقوق نمی گیرند. چرا میخواهیم همه چیز را به حساب رهبری بگذاریم . به نظر من رهیر انقلاب نباید جواب انها را بدهدو اگر مدیری چنین درخواستی داشتند بلادرنگ انها را عوض کند چون توان انجام کار را ندارند .
جایگاه رهبری خیلی بالاتر از اینها است و باید ایشان در سیاست های کلان کشور سیاست گذاری کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
در این کشور باید حد و حدود ودامنه اختیارات همه از وزیر و امام جمعه و نماینده مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص و دولت و نیروهای نظامی و شبه نظامی و غیره یکبار و برای همیشه روشن شود.
اینقدر فتنه فتنه بکنید تا همین کارخانجاتی که پنجاه سال پیش احداث شده بودند در شرف مستهلک شدن هستند انوقت تا همان سالی که گقتی رشد بیواری بالا خواهد رفت چون صنایع قدیمی رقابت با دیگر رقبای خارجی را تخواهند داشت لذا دلیل این فانه فتنه کردن این هست که اول سازکار دمکراسی خوب چیده نشده یعنی اولین مراتب دمکراسی احزاب هست دومی هیت بیطرف در انتخابات هست . سوم اینکه چون در هر روند دمکراتیک حق اعتراص وجود دارد سازکار موجود میگوید ما حق اعتراض را برسمیت نمیشاسیم . بنابراین هر اعتراصی را فتنه میگویند چون برای بعد از انتخابات برنامه ندارند . دمکراسی را برش برش زدند و یک جاهای اشکال دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
داداش خسته نشدی از این همه دغدغه؟! چرا فکر میکنی ملت داستان هات رو مو به مو میخونن و دنبال میکنن برو دنبال نان باش کامنت هیچ و پوچه عزیز جان آفرین حداقل اگه خواستی یه چیز بنویسی خلاصه تو یه کامنت بنویس که توی این اوضاع و احوال همه بی حوصلن
سالها قبل خانه ای میساختم.کارگران اهل تسنن بودند.بین انها یکی بود که فرغون جابجا میکرد.بعد دیدم اذان ظهر به او اقتدا کردند و او را اخوند صدا میزدند.تعجب کردم.سوال کردم این مشاغل برای تو اشکالی ندارد؟پاسخ داد:اگر تو شیعه و پیرو علی(ع)باشی باید بدانی ایشان باغهای زیادی اباد کرد و چاه های بسیاری بدست خود حفر نمود.بمن گفت عبادت خدا که شغل و وسیله کسب درامد نیست.بعدها که شنیدم برخی گفتند مردم روزی یکوعده غذا بخورند یا اشکنه بخورند و مردم در پاسخ گفتند اگر ایشان امرار معاششان از طریق مشاغلی مانند بقیه بود، لابد میدانستند کار کردن و اجر بالا انداختن نیاز به کالری و پروتئین دارد و کارگر و لوله کش و مکانیک و... که یکوعده غذا میخورد نخواهد توانست کار خود را بدرستی انجام بدهد و کار فرما عذر او را خواهد خواست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
آفرین . متاسفانه در مذهب شیعه روحانیت بصورت یک شغل درامده است .
عماد
| Netherlands |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
پخش پایانی نظرت برایم قابل توجه بود . آره کسی که کله صبح تا شب هر روز کار بنایی و کارگری و بالابردن آجر و ملات و بتون ریزی باشه اشکنه یا غذای با پروتین کم باشد یا اصلا نباشد دیگر در هنگام کار ضعیف خواهد شد و کارفرما اخراج خواهد کرد . انکه اشکنه را برای حل فرمول اقتصاد داده کارش چیز دیگری هست از شکم سیری گفته . . امان از سیاست
خودشیفتگی سیاسیون به ته استکان رسیدند . کاملا برعکس اگر سیاست را نشود با عقل و علم کنترل کرد ممکن هست به مخالف سیاسی یا معترض صنفی یا سیاسی آََشغال و تفاله و زباله هم میشود نامید میشود جوری دیگری هم گفت که اگر شهروندی اعتراض کرد که چرا خانه من بی چراغ هست ولی برق من در جای دیگر صادر میشود او باغی و یاغی هست . آره درست هست من قبلا این موارد را شنیده بودم
براي نجات يمن روزه ميگيرند !؟
يعني چه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
یعنی یه تعدادی روزه بگیرند که مردم بدبخت و بیچاره یمن آواره شوند و به فلاکت بیفتند تا فقط شیعه انحصار طلبی خود را اثبات کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
یعنی ادا و اصول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چرا ایشان برای نجات یمن غسل شهادت نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
خب اگر راست میگن و قصد انجام کاری برای مردم مظلوم یمن دارن در فضای رسانه های اینترنتی رنج و درد و داستان مردم یمن رو برای مردم دنیا شرح بدن!
جناب اعم الهدی باید بداند که مسائل بهم ربط دارند و با نام نهادن بر وقایع بزرک به دلخواه ،محتوای آنها تغییر نخواهد کرد.
فتنه ویا اعتراض و... از سیاستی است که بر مملکت روا شده است ،بهتر است به ریشه یابی برخاست و آرامش بر قرار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
آفرین و درود بر شما
اوضاع مملکت داره بسویی پیش میروه که شبهای جمعه اموات برای ما فاتحه میخونن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
میرود+میره=میروه خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
خدایی خیلی خندیدم .سلامت باشی...
آقای صفار هرندی هنوز متوجه نشده اند که مشکل، زبان بکار برده ایشان است که سعی دارد یک خط بخصوصی را خط جامعه عنوان کند که اکنون اینطور نیست.
و این فضای اینترنتی بحث آزاد هم که اکنون در این سایت شروع شده است را هم خنثی میکنند.
ترم نه دانشگاه باشی و فردا امتحان داشته باشی اونوقت تمام روز تابناک رو هر پنج دقیقه یکبار ، رو گوشیت رفرش کنی تا ببینی خبر جدید اومده یا نه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
+تلگرام!!!
از نظر آقای علم الهدی هر کسی که نظرش مخالف نظر ایشان باشد فتنه گر است. چرا ایشان حاضر نیستند بپذیرند که مردم ایران دهه نود بسیار آگاهتر از مردم ایران دهه 50 و 60 هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
اتفاقا به همین دلیل است که مردم ضعف حافظه تاریخی خود را کنار گذاشته و فراموشی تاریخی خود را درمان نموده و فتنه و فتنه گران را تا قیام قیامت لعن میفرستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چون برایشان تلخ است
درازهی با این دست و پا زدنهای آخرش، بیشتر خودش رو غرق میکنه. کاشکی یکی بهش میگفت سکوت کن
جناب درازهی بااین افتضاحات مجلس آیاشایسته است خیلی
ازشمانمایندگان توسط شورای نگهبان احرازصلاحیت شوید
یاحرفهای نسنجیده مطهری وصادقی وسلحشوری و...البته کارسخت عدم تائیدلاریجانی است برجام ۲۰دقیقه ای وتوکردن سوال ازرئیس جمهورخدشه دارشدن استقلال مجلس ازسوابق مدیریتی ایشان است آیاشایسته است دوباره
برآن مسندتکیه بزنیدکارامثال قالیباف یامحسن رضائی صددرصدازکارشمابهترخواهدبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
حتما! باز مطهری و صادقی و سلحشوری کمی شباهت به نمایندگی ملت دارنر. اونها که شما نام بردی حتا یک بار هم نتونستند رای ملت رو بگیرند.
به جرمی هانت انگلیسی بگویید دیگه ایران ایرانه دوران قاجار یا پهلوی نیست مردک . رهبرمون لب تر کند تمام مردم انگلیس را خواهیم کشت و چیزی بنام انگلیس روی کره زمین نخواهیم گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
تمام مردم انگلیس را خواهیم کشت.آخه چرا کامران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
نه کامی جان اینکارو نکن خطرناکه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
ترمز داش كامران هم مثل ترمز اتوبوش دانشگاه آزاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
تا مانند کامران در این مملکت هستند ایران روی خوش نمی بیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
آقای کامران خان ،خودت رو کنترل کن وخون آلوده خودتو کثیف نکن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
شما کوتاه بیا کامران خان . یک لیوان آب خنک هم در این گونه موارد افاقه می کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
کارمران احتمالا" به جای چایی چیز دیگری خوردی مواظب خودت باش .
ا. نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
کامران بشین خون به پا نکن! به مردم نادان و محروم مظلوم اون کشور ضعیف غرب آفریفا رحم کن.
حرف جناب خاتمی مثل اینکه خیلی روی شما تأثیر گذاشت دوبار منشرش کردید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
خخخ
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
چرا گفتی تاثیر نداشت
روزه گیران یمنی ها کجا به آقای صفار گفتند که پرورش یافته 9 دی هستند؟
چرا 9 دی وطنی ها را روزه گیر پرورش نداد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
میگم به کی رای دادی؟
بنده تمام اخبار اعلام شده را با کمال احترام تذکیب دارم
ته استکان یعنی چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
شما برو مشقاتو بنویس کوچولو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
یعنی اینکه خاتمی نمی تواند حرف حساب مخالفان را تحمل کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
شما برو مشقاتو بنویس. ببین این دوستمون ناشناس 23:09 مشقاش رو ننوشته و از مدرسه فرار کرده چه جوری شده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
یعنی همونی که شما برداشت کردی
ظرفیت بعضی از سیاسیون به اندازه ته استکان هم نیست . چرا . چون درس سیاسی اصلا نمیدانند چی هست . یکی از خصوصیات بارز یک فرد سیاسی اخلاق هست . پس از آن که منتج از اخلاق سیاسی هست دور بودن از دروغ نگفتن . دوری کارهای که رباکاری باشد و سوم پرهیز از تزویر فرد سیاستمدار اگر آغشته به اخلاق باشد حق ندارد به مخالف سیاسی اش توهین کند
اگر یک سخنران دیگه بگه ته استکان چه طور برخورد میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
مگه تحریک یا منقلب شدسی؟!
ناشناس
| New Zealand |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
احسنت . اینا حق دارن از هر ادبیاتی دلشون می خواد استفاده کنن کسی هم حق نداره چیزی بگه. دوستان خواب یا خودشون رو به خواب زده هم آب به آسیابشون می ریزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سیاست ته استکانی اقایون مملکت را به فلاکت رسانده
روزه گیران 9 دی ؟ این دیگه از کجا اومد ؟ مثل این که شعار ها هر چی غلیظ تر باشه کلاس میره بالاتر !!! آیا مسئولین هم روزه گرفتند یا آقازاده هایشان را فرستادند کانادا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
اگه بیشتر از ده روز تو کانادا یا آمریکا یا اروپا اقامت داشته باشند باید روزه بگیرند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
در کانادا روزه می گیرن چون اونجا زمستونها روزها کوتاه تره
این فیلترشکن فرانسه قسمت نطرات تابناکو با گندکامنتی بچه گانه و پیش پا افتادش بگند کشیده
اَه اَه اَه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
این بابا فیلترشکنش روشن نیست. فکر کنم واقعا تو فرانسه هست.
ماندیگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
شما خودتو ناراحت نکن آبجی هر اومدنی یه رفتنی داره این تازه واردا هم چند وقت دیگه میبینن کسی نیست که به حرفشون گوش کنه و میرن
چون اغلب هرکس تازه به دنیای کامنت نوشتن وارد میشه فکر میکنه که از وزیر و وکیل گرفته تا کل مراجعه کنندگان به این گزارش کامنتش رو میخونن اما زهی خیال باطل
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
در پاسخ به شیوا . من خودم هم پرسش داشتم که چرا من یک نظر دادم ولی چند نظر با پرچم فرانسه هست . چون اختیار پرچم گاهی با خود مرورگر در طول هفته به صورت اتوماتیک عوض میکند ولی آیا شما پرچم ولش کن چرا دیروز زنی باردار بخاطر فقزر و درگیری مادر شوهری زن شانزده ساله را در توایع یاسوج آتیش زد تحقیق کنید فقر فرهنگی و بیسوادی و فقر مالی و تعصب بیچاره میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
در همان بخش نظرات برو همانجا نظرت را بنویس در مسایلی که با ایشان اختلاف نظر دتری تایید با رد کن . اگر بقول خودت گند بود که تابناک درج نطر نمیکرد . بیشتر دقت کن شاید یک مسله پیچیده سیاسی لاشد که با زبان ساده قابل بیان نیست . مستعار شیوا بیشتر دقت کن اگر توانستی جواب بده یا متقایدش کن ولی توهین نکن
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
قانون ممنوعیت ازدواج زیر ۱۳ سال در مجلس رای نیاورد چون معایر شرع دانسته شده است .‌برات چقدر مهم هست . زیر سیزده ساله . یاد زمانی افتادم که در صد سال پیش در سایت خواندم که دختری به مدرسه نمیرفته و جرات نداشته درس بخونه ولی پزشک زن نداشتند بعد زنان خود روحانیون وقتی مریض میشدند نمیدانستند به کی مراجعه کنند چون اصلا زنی نبوده . این همان گفتمان هست اگر نبود اثلاحات ساختاری هشتاد سال پیش زنان الان همه بیسواد تشریف داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
واه واه واه! دوستان از فرانسه توجه کنن تا بیش از این باعث ناراحتی ایشون نشن. مرسی اه!
راه حل بدهید؟مهم این است که ما سخت نگران روزهای آتی هستیم؟ چه بلایی قرار است سرمان بیاید
امام جمعه مشهد خیلی از فتنه ۹۸ میگن،
تمام بدبختی ملت بخاطر افراطیونی است که نمیخواهند در کشور وحدت باشه و در فکر زمینگیر کردن دولت بودند که با درایت رهبری معظم تیر انها به سنگ خورد
افزایش آمار انتقال بیماری ایدز از طریق روابط جنسی.
این یه مسئله خوبیه برای ملت.
مسولان پاسخ دهند چرا دین گریزی در میان مردم افزایش زیاد پیدا کرده؟؟
شهدا برخیزند و خیانت را ببینند
ته استکان چی ؟
آقای صفار هرندی اگه حرفی برای گفتن نداری لطفا چیزی ر این باره نگویید
مرگ بر فتنه گران 88
اقای علم الهدی وعده غذایی تو چیست و راه درامدت و مبلغ دریافتی ماهانه را به مردم اعلام کن تا مردم هم بدانند و بعد از ان ببینید مردم حرفهای شما را باور می کنند یاخیر.
مشکلات همه به خاط عدم شایسته سالاری است! پارتی بازی، جناح بازی، فامیل بازی همان عدم شایسته سالاری است.
اصلاح طلبان بهتر است به جای تشکیلات جدید و اسامی جدید به فکر این باشند که وقتی در انتخابات برنده شدند مثلا در جایی مثل تهران فورا بتوانند شهرداری را از طیف فکری خود بر سر کار بیاروند و به رمدم خدمت کنند ولی اینا هنوز دلشون به اسامی جدید و تشکیلات جدید خوشه اینا توان اصلاحات ندارن
لازم نیست روزه بگیرند بروند جلوی دفتر سازمان ملل اعتصاب غذا کنند تا معلوم شود خیلی پرورش یافته اند.
دادستانی از آقای علم الهدی مدارک و مستندات نمی خواد برای ادعاهاش ؟؟؟
عده ای جوان متعهد یک هفته است که دارند تحت عنوان "نجات" برای مردم مظلوم یمن روزه می گیرند و حق خود را برای هدیه به مردم مظلوم یمن ذخیره می کنند.

خوب که یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفارهرندی: روزه‌گیران یمن پرورش یافته‌های ۹ دی هستند برادرهرندی من از ارادتمندان شما وبیت شریف هرندی هستم وپیشتر مرحوم پدرم باشهید هرندی رفاقتی تا پای مرگ وشهادت داشتند اما واما شمابا این شرافت ذاتی وصداقت در ایمان مثل شهیدان ابوذر غفاری و میثم تمار درحد مدیریت وهدایت فکری جامعه نیستید و اگر درکیهان ننویسید و درمحراب سخنرانی نکنید مصداق هَبَاءً مَنْثُورًا نمیشوید ازسر اخوت وصداقت نوشتم
باز نماینده سراوان به جای عذر خواهی و به گردن گرفتن کارش داره زمین و زمان را محکوم می کند. دانشجو نباید این کار را می کرد . هیات علمی همایش نباید اونکار را می کردو .... من فکر می کنم چیزی نگوید بهتر باشد .
اساس فتنه را باید در رانت خواری و حقوق های نجومی و مدیریت ضعیف جستجو کرد نه در خارج کشور
آقای افخمی از نظرات تتلو در مورد عاشورا و امام حسین (ع) خبر داره؟
از جناب آقای صفر هرندی که برای یمن یقه وحنجره پاره می کند می خواهیم برای ما روستائیان کهکیلویه و بویر احمد و پشت کوه هم که نه جاده داریم.نه آب آشامیدنی.نه برق.نه خانه ی بهداشت.نه گازو نه پل وهیچی نداریم هم روزه بگیرند.
خدایا خودت چاره ظلم کن .
خدایا خودت چاره ظلم کن .
خدایا خودت چاره ظلم کن .
خدایا تو خودت به فریاد و داد ملت ایران برس ......
از دست مردم ایران دیگه کاری بر نمیاد و نمیتونه..........
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل