بازدید 4061

عیادت واعظی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

کد خبر: ۸۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 28 December 2018

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر پنجشنبه به نمایندگی از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، ضمن عیادت از دانشجویانی که در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شده‌اند، با خانواده این دانشجویان در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

محمود واعظی ابتدا بر بالین پنج نفر از دانشجویانی که هنوز روند درمان آنان در بخش مراقبت های ویژه ادامه دارد، حاضر شد و ضمن احوال‌پرسی و دلجویی از آنان، با گزارش تیم پزشکی در جریان روند درمان و آخرین وضعیت جسمی و سلامتی شان قرار گرفت.

وی در این دیدار، با ابلاغ پیام رئیس جمهور، رسیدگی های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب دیدگان را مورد تاکید قرار داد.

در جریان عیادت واعظی اعلام شد که با تلاش مستمر کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان امام خمینی، از ۱۶ مصدوم حادثه که به این بیمارستان منتقل شده‌اند 10 نفر ترخیص و یک نفر در آستانه ترخیص است و وضعیت پنج دانشجویی هم که همچنان بستری هستند، با اقداماتی که انجام شده رو به بهبودی است و روند درمانی آنان با جدیت ادامه خواهد یافت.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تیم پزشکی در روند درمانی این دانشجویان، از آنان خواست در مراقبت و درمان مصدومین از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند و تاکید کرد که رئیس جمهور دستور داده اند همه امکانات دارویی و درمانی تهیه و برای بهبود کامل این دانشجویان عزیز بکار گرفته شود.

واعظی همچنین در جمع خانواده دانشجویان حادثه دیده حضور یافت و ضمن اظهار همدردی با آنان تأکید کرد: در رسیدگی به عزیزان شما احساسم این است که اینها فرزندان خودم هستند و با همان احساس، روند درمان و سلامتی آنان را تا آخر پیگیری می کنم و بی تردید تیم پزشکی بیمارستان نیز با چنین احساسی است که توانسته اند شرایط بهبودی نسبی را حتی برای عزیزانی که وضعیت مساعدی نداشتند فراهم سازند و قطعاً این روند، تا بهبودی کامل آنان ادامه خواهد یافت.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به دغدغه مصدومین و خانواده آنها نسبت به وضعیت تحصیلی و امتحانات تصریح کرد: نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشید و دولت حمایت و پشتیبانی های لازم را در این زمینه و به ویژه درمان آنان به عمل خواهد آورد و تلاش برای بازگشت عزیزانتان به شرایط عادی زندگی و تحصیلی را وظیفه خود می‌داند.

واعظی همچنین تلاش تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان امام خمینی را در رسیدگی خالصانه و دلسوزانه نسبت به مصدومین قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی از کادر درمانی مجربی برخوردار است و در این حادثه تمام توان و ظرفیت خود را برای درمان عزیزان مصدوم به کار گرفته به نحوی که تعداد زیادی از آنان بهبودی خود را به دست آورده و ترخیص شده اند و شرایط مطلوبی برای باقیمانده مصدومین نیز حاصل شده که قطعا با ادامه مراقبت‌ها، آنها نیز به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گشت.

در این دیدار شماری از اعضای خانواده دانشجویان با اظهار خوشحالی نسبت به بهبود وضعیت سلامتی فرزندان خود و قدردانی از حمایت های دولت و شخص رئیس جمهور و همچنین کادر تیم پزشکی معالج، برخی دغدغه ها و نگرانی های خود را با رئیس دفتر رئیس جمهور در میان گذاشتند.
خانواده دکتر واعظی نیز در این عیادت حضور داشتند.

ظهر روز سه شنبه چهارم دی یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران حین حرکت از مسیر خود منحرف و واژگون شد. این حادثه تاکنون 10 نفر کشته و بیش از 25 مصدوم برجای گذاشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان