بازدید 8472
۲

مراسم تشییع دانشجوی جان‌باخته علوم تحقیقات

کد خبر: ۸۶۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 27 December 2018

مراسم تشییع یکی از دانشجویان جان‌باخته در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در همدان برگزار شد.

به گزارش آنا از همدان، پیکر مرحومه سیده نگار باب‌الحوائجی دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علوم تحقیقات در همدان آرام گرفت.

پس از سانحه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات امروز پنج‌شنبه پیکر مرحومه سید نگار باب‌الحوائجی دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات با حضور خانواده داغدار و مسئولان شهری و دانشگاه آزاد اسلامی در بهشت زهرای همدان برگزار شد.

مراسم تشییع دانشجوی جان‌باخته علوم تحقیقات

در مراسم تدفین و تشییع سیده نگار باب‌الحوائجی، هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان، استاندار همدان و مدیران سازمان آموزش و پرورش همدان و جمعی از مردم همدان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

مراسم ختم سیده نگار باب‌الحوائجی فردا جمعه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در مسجد مهدیه(ع) واقع در خیابان مهدیه همدان برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا باعث وبانی این حادثه غم انگیز را لعنت کند
سلام،
دانشگاه تعریف دارد - معنی دارد: هر بنگاه آموزشی که دانشگاه نمی شود. اینکه تعداد زیادی دانشجو را در ابنیه و ساختمان ها بریزند توی کلاس ها و بعد به سرعت از این محیط خارج شوند و تنها هدف فقط گرفتن مدرک در زمان کوتاه تر و با زحمت کمتر باشد، دانشگاه درست نمی کند.
روح علم باید در نهاد دانشگاه دمیده شود تا دانشگاه واقعی درست شود، پایه گذاران این دانشگاه در بدو تأسیس این دانشگاه تعداد زیادی از بازنشستگان شهربانی سابق را در سمت های مدیریتی و اداری این دانشگاه مستقر کردند و تا حداکثر جای ممکن از احداث خوابگاه و یا هر محلی که دانشجویان دور هم جمع شوند پرهیز کردند تا از شر هر گونه تنش دانشجویی در آینده جلوگیری کنند. حتی بجای استخدام و بورسیه کردن هیأت عملی از اساتید اجاره ای استفاده می کردند تا همیّت بین اساتید ثابت در این دانشگاه شکل نگیرد. حال پس از چهل سال، دانشگاهی که در سطح جهان یکی از بیشترین تعداد دانشجو و تعداد مقالات آی.اس.آی در کشور را دارد (صرفنظر از کیفیت مقالات)، در سطح یک بنگاه بی هویت باقی مانده است، به نحوی که برای حل و فصل مسائل ترابری داخل محوطه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران (بزرگترین واحد دانشگاه آزاد کشور)، شهرداری منطقه پنج تهران پیشنهاد مدیریت مسائل داخل محوطه دانشگاه را داده است! گویا محوطه داخل دانشگاه، کوچه و خیابان است و متصدی مسئولیت پذیری ندارد!؟
و من ا... التوفیق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار