بازدید 3722

رییس جمهوری لایحه بودجه ۹۸ را تقدیم مجلس کرد

کد خبر: ۸۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 25 December 2018

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

به گزارش ایرنا، رییس دولت دوازدهم در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی حضور یافت و ویژگی‌های لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تشریح و سپس آن را به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز پس از دریافت لایحه بودجه سال 1398 کل کشور از دکتر روحانی رییس جمهوری تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس ماده 216 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه سال 98 کل کشور پس از ارائه به مجلس، چاپ و بین نمایندگان مجلس توزیع می شود، پس از آن نمایندگان تا 10 روز فرصت دارند که پیشنهادها خود را در مورد لایحه بودجه سال 98 کل کشور به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارائه کنند.
کمیسیون‌های تخصصی موظفند حداکثر تا 15 روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق نیز موظف است حداکثر ظرف 15 روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، ضمن رسیدگی به گزارش کمیسیون‌ های تخصصی، گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند، مهلت رسیدگی کمیسیون تلفیق حداکثر تا پانزده روز با موافقت هیات رییسه قابل تمدید است.
بر اساس این ماده، نهایتا نمایندگان مجلس در جلسه علنی، بعد از رسیدگی به کلیات بودجه و تصویب آن، به پیشنهادهای مربوط به درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بودجه عمومی دولت رسیدگی و سقف آن به ‏تصویب خواهد رسید، پس از آن پیشنهادهای مربوط به تبصره‏‌ها و ردیف‌ها رسیدگی می‌ شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر