بازدید 2618

استادان در ماموریت دانشگاه کارهای ملی انجام دهند

کد خبر: ۸۶۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 19 December 2018

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام ماموریت هایی که در دانشگاه ها داریم رو به پیشرفت است، تاکید کرد: استادان در ماموریت ها باید کارها و اقدام های ملی انجام دهند.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی در نشست بررسی راهکارهای ارتقای بسته های تحول در آموزش پزشکی در جمع اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کلان منطقه پنج بر ضرورت جذب منابع برای توسعه آموزش علوم پزشکی تاکید کرد.

وی از مسوولان آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج خواست تا با استفاده از هزینه خصوصی و غیر دولتی اقدام به توسعه و ارتقای دانشگاه کرده و با توجه به نتایج اعتباربخشی که به ایشان ابلاغ شده در راستای ارتقای استاندارهای آموزشی دانشگاه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مصوبه آمایش سرزمینی زمینه های لازم برای توسعه منطقی آموزش عالی سلامت در کشور را فراهم کرده، اضافه کرد: هماهنگی بین منطقه باید توسعه یابد، زیرا ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالایی در این منطقه وجود دارد.

لاریجانی با اشاره به ماموریت های محول شده به کلان منطقه آمایشی ۵، از ماموریت توسعه برنامه پزشک خانواده و آموزش پزشکان در این زمینه یاد کرد و گفت: دانشگاه ها و مناطق در زمینه هایی که به ایشان ماموریت داده شده در سطح کشور فعالیت کنند و در واقع همکار وزارت بهداشت در این زمینه هستند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام ماموریت هایی که در دانشگاه ها داریم رو به پیشرفت و توسعه است، تاکید کرد: استادان در ماموریت ها باید کارها و اقدام های ملی انجام دهند و ماموریت ها باید موجب توسعه کشور شود؛ با مقاومت در برابر تمامی سختی ها، خدمت به کشور را در اولویت قرار دهیم.

وی همچنین حضور استادان و اعضای هیئت علمی برجسته کشور در کلان منطقه پنج را یک فرصت طلایی برای این منطقه خواند و تاکید کرد: دانشگاه ها باید از ظرفیت اعضای هیئت علمی در تحول آموزش بهره برداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر