بازدید 34947
هزار و پانصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتصاب داماد‌ها در پست‌های مدیریتی!/روزنامه دولت هم از مشاور روحانی شاکی شد/انتقادات تُند و تیز دولت از احمدی‌نژاد/نماینده رهبر انقلاب بدون محافظ شخصی در بازار

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ لری آذری جهرمی به یک کاربر توییتر/معاون رئیسی جوابِ معاون روحانی را داد/باهنر: مردم فکر می‌کنند همه دزد هستند/غیبت ۱۴ عضو مجمع تشخیص در جلسه امروز و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتصاب داماد‌ها در پست‌های مدیریتی؛ این بار داماد احمد خاتمی

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتر خود با صحه گذاشتن بر خبر انتصاب داماد رئیس جمهور به‌عنوان معاون وزیر کار، نوشت که علاوه بر آن داماد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی نیز به سمت مشاور نوبخت در سازمان برنامه و رئیس حوزه‌ی ریاست منصوب شده است.

به گزارش انصاف نیوز، سید حسین میرخلیلی، مشاور محمد باقر نوبخت و رئیس حوزه‌ی ریاست در سازمان برنامه و بودجه است که گفته می‌شود داماد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی است. آقای خاتمی در پاسخ به این سؤال تلفنی انصاف نیوز که «آیا اینکه آقای میرخلیلی داماد ایشان است را تایید می‌کند؟»، گفت: «از خودشان بپرسید.» پدر سید حسین میرخلیلی نیز چند دور نماینده‌ی اصولگرای میناب در مجلس شورای اسلامی بوده است. مجید رفیعی فعال رسانه‌ای اصولگرا در توییتر خود نوشته بود:«ظاهرا هم انتصاب داماد روحانی به عنوان معاون وزیر درست بوده و هم خبر آمد که داماد سید احمد خاتمی رئیس دفتر سازمان برنامه و بودجه و مشاور نوبخت شده است #برنامه_ریزی_منطقی»حجت‌الاسلام سیدحسین میرخلیلی، متولد سال ۶۰ پیش از این در سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف حضور داشته است.

پرویز کاظمی و علی بخشایش آزاد شدند

«پرویز کاظمی» رئیس هیأت مدیره‌ی اسبق بانک سرمایه که چندی پیش همراه با «علی بخشایش» مدیرعامل اسبق همین بانک بازداشت شده بودند چهارشنبه‌ی گذشته از زندان آزاد شده است.کاظمی در گفت وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: «به قید وثیقه آزاد شده‌ام» البته آقای کاظمی از میزان این وثیقه حرفی نزد و تنها در پاسخ به سؤالی در این مورد گفت که «کم بوده، زیاد نیست». کاظمی در پاسخ به اینکه اتهامات چه بوده است، گفت: «دیگر حل شده، نمی‌خواهد واردش شوید. شاید فعلا صلاح نباشد که بگویم.» پرویز کاظمی در پاسخ به اینکه پرونده در چه وضعیتی است گفت: «هنوز بسته نشده است، اما انشاءالله به ‌زودی این سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود.» همچنین آقای کاظمی درباره‌ی علی بخشایش که همراه با او بازداشت شده بود گفت که او هم آزاد شده است. / انصاف نیوز

روزنامه دولت هم از مشاور روحانی شاکی شد

روزنامه دولت با انتشار مطلبی با تیتر «موقعیت شناسی موافقان» به سخنان اخیر آشنا واکنش نشان داد. ایران نوشت: وجود برخی اختلاف نظر‌ها در دولت طبیعی است بخصوص که جنس دولت اعتدال ـ نه اصولگراست و نه اصلاح‌طلب ـ همچنین اقتضایی دارد. مهم، اما هماهنگی در تصمیم‌گیری‌هاست و البته تراوش صدای واحد از درون آن که القای ناهماهنگی نکند. به نظر می‌رسد رئیس جمهوری هم در انتخاب همکاران خود نسبت به این مهم اهتمام داشته که مدیران ارشد کابینه باید سیاست‌های اعلامی دولت را قبول داشته باشند. در چند روز گذشته مصاحبه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری سوژه داغ و مناسبی بود برای برخی رسانه‌های منتقد دولت که القای اختلاف نظر در دولت را برجسته کنند.

آشنا در آن مصاحبه مسائلی را در مورد برخی اعضای دولت و همچنین چهره‌های سیاسی طرفدار دولت بیان کرد که قاعدتاً طبیعی بود با واکنش آن‌ها هم روبه‌رو شود. این وضعیت بخصوص در شرایطی که کابینه تمرکز اصلی خود را متوجه مواجهه با اعمال فشار‌های خارجی و تدبیر برای حل مشکلات کرده است، هم می‌تواند برهم زننده این تمرکز باشد و هم به لحاظ سیاسی در حکم پاس گل دادن به رقبا و مخالفان داخلی باشد. اگر چه دولت از طرح انتقادات ابایی ندارد و شخص رئیس جمهوری هم اخیراً در جلسه با وزیر و مدیران وزارت راه و شهرسازی توصیه‌ها و انتقاد‌هایی را به مجموعه این وزارتخانه داشت، اما حساب این نقد‌ها که به منزله شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار برای حل آنهاست، جداست و نه تنها مضر نیست که مفید هم هست. اما در ضرورت پرداختن به برخی مسائل گاه شخصی که خیر و ثواب ملی در آن نیست، تردید است. مضاف بر اینکه برخی انتقاد‌ها و حتی گلایه‌های اینچنینی را می‌توان رودر رو و با صراحت و شفافیت بیشتر بیان کرد بدون آنکه نیازی به رسانه‌ای شدن باشد. به هر روی جبهه منتقدان و حاشیه‌سازان دولت این روز‌ها به اندازه کافی تحرک دارد که نیازی به گشودن جبهه‌ای در درون دولت و حامیان آن نباشد.

انتقادات تُند و تیز دولت از احمدی‌نژاد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم خوب می‌دانند کسی که این همه مشکلات را برای ما ایجاد کرد و این همه تحریم‌ها را به وجود آورده است. سید محمود واعظی در گفتگو با ایلنا، درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درباره چند برابر شدن یارانه‌ها، گفت: این مسئول سابق کشور حرف‌های مختلفی می‌زند. اگر شما همه حرف‌های او را در نظر بگیرید اولا بسیار متضاد است دوم این که با عملکرد گذشته خود او در تناقض است. رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: این فرد یک عوام‌فریبی را شروع کرده است و فکر می‌کند در شرایطی که یک جنگ اقتصادی شروع شده است و قبول هم داریم قشری از مردم در مضیقه هستند، می‌تواند با شعار و این طور مسائل خود را مطرح کند. وی با بیان اینکه عملکرد آن دولت و قول‌هایش را دیدیم، بیان کرد: امروز که بعد از گذشت سال‌ها به استان‌های مختلف می‌رویم، مشاهده می‌کنیم که هنوز در استان‌های مختلف پروژه‌هایی که دولت این فرد با رقم‌های بالایی قول داده، هنوز کلنگ‌زنی هم نشده است. واعظی گفت: مردم ما مردم آگاهی هستند و می‌دانند کسی که این گرفتاری را به وجود آورد، تحریم را برای ما ایجاد کرد و روابط ما را با کشور‌های همسایه بهم زد چه کسی است. رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های سیاسی حامی ایشان ضدش شده‌اند، حداقل هم‌فکران خودش که باید قبولش داشته باشند همچین حسی را دارند.

نماینده رهبر انقلاب بدون محافظ شخصی در بازار

تصویری از آیت‌الله عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بدون محافظ و حتی همراه در بازارچه سپه و در حال خرید شخصی و گفت وگو با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان.

 
انتصاب داماد‌ها در پست‌های مدیریتی!/
 
پاسخ لری آذری جهرمی به یک کاربر توییتر

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات طی توییتی پیرامون دو کلاهبرداری رایج فضای مجازی را آگاه سازی کرد. یک کاربر توییتر زیر پست آذری جهرمی به زبان لری نوشت: ما اینچنین آگاه سازی میکنیم که به گوش شما که مسئول هستید برسد، شما آگاه سازی میکنید برای چه کسی؟ما برای تو می‌زنیم تو برای کی می زنی؟

وزیر ارتباطات همچنین پاسخ انتقاد یک کاربر توییتر را به زبان لری اینگونه داد: آگاه سازی میکنم برای همتون که یه مشت آدم بی خبر گوشتان را نبرند، ایشالله شما مسئولیت شناس باشید به بقه هم بگویید تا کلاه سرشان نرود.

معاون رئیسی جوابِ معاون روحانی را داد

سیدنظام الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان در گفت وگو با فارس، در واکنش به سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: آقای واعظی گفته اند، انتخابات در اردیبهشت ۹۶ تمام شد و الان دیگر وقت این حرف‌ها نیست، در حالی که اظهارات آقای رئیسی ربطی به انتخابات نداشت و انتقاد به یک رویکرد کلان تخریبی در حوزه سیاسی است که متاسفانه سال‌هاست توسط آقای رئیس جمهور و برخی اطرافیان و حامیان ایشان دنبال می‌شود. وی تصریح کرد: آقای روحانی و حلقه حامیان ایشان چه در دولت یازدهم، چه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و چه در همین ماه‌ها و هفته‌های اخیر، هرگاه قصد دارند پروژه‌های مدنظر خود را پیش ببرند، یک بازی دوقطبی سازی و رقیب هراسی راه می‌اندازند و تلاش می‌کنند با ترساندن مردم از طرف مقابل، ایده‌های خود را عملیاتی کنند. معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به ایجاد فضای دوقطبی سنگین در ایام تصویب برجام در دولت یازدهم، گفت: رئیس جمهور و طیف حامی ایشان با حمله شدید به منتقدان برجام آن‌ها را کاسبان تحریم، مخالفان مذاکره و طرفداران قطع رابطه با دنیا می‌خواندند و مدعی بودند که با برجام همه مشکلات مردم حل می‌شود. وی افزود: در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که همین جریان فضا را به سمت چه ادبیات قطبی شده‌ای منحرف کرد. در حالی که آقای روحانی هیچ ایده مشخص و روشنی برای اداره کشور ارائه نکرد، صرفا بر حمله به رقبا با ادبیات تخریبی بی سابقه و کذب آلودی تمرکز کرد که نمونه‌های آن ادعای دیوار کشی خیابانی و بروز جنگ با کشور‌های دیگر و افزایش قیمت دلار تا ۵۰۰۰ تومان بود.

باهنر: مردم فکر می‌کنند همه دزد هستند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فساد داریم، اما مردم فکر می‌کنند که همه دزد هستند. ۲۰۰ مدیر نجومی بگیر پیدا شد و مردم فکر می کنند همه مدیران نجومی بگیرند. به هرکس هم که می‌رسیم همینطور می‌گوید ناکارآمدی همه جای مملکت را گرفته است. محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه امروز ۶۸ درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمدند، اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت کشور امام و جنگ و دفاع مقدس را درک نکردند و آن‌ها امروز حق دارند که سوال کنند، شما برای ما چه کردید؟، اگر انقلاب نمی‌کردید چه اتفاقی می‌افتاد که تاکنون نیفتاده است؟. وی با بیان اینکه باید کارنامه عالمانه و عادلانه از عملکرد نظام در ۴۰ سال گذشته داشته باشیم، گفت: در این چهل سال دولت‌های مختلفی آمده و رفته اند و همه در هر آنچه رقم خورده شریک بوده اند.

حمایت وزیر احمدی‌نژاد از رحیم‌پور ازغدی

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حمایت از مواضع حسن رحیم‌پور در تریبون نمازجمعه گفت: مسئولین باید صعه صدر و تحمل خود را افزایش بدهند و توقع نداشته باشند که در خطبه‌های نمازجمعه یا در سخنان قبل از خطبه‌ها، برخی افراد فقط از آن‌ها تعریف و تمجید کنند. سیّد محمّد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با فارس به اشاره به سخنان روز گذشته حسین رحیم‌پور ازغدی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: از اینکه شخصیتی مثل آقای رحیم‌پور در نمازجمعه حضور پیدا کند، ولو اینکه نقد‌هایی صریح و به نظر برخی‌ها تند هم مطرح کند، باید استقبال کرد؛ چرا که این مباحث باید در جامعه مطرح شود و اگر کسانی پاسخ و توضیحی دارند می‌توانند به نمازجمعه بیایند و پاسخ خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه نمازجمعه جایی نیست که در آن نسبت به مسائل جامعه و ضعف‌ها بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: می‌طلبد افرادی مثل آقای رحیم‌پور در نمازجمعه حضور پیدا کنند و چنین مباحثی را مطرح کنند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، اظهارات رحیم‌پور درباره شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را بحق و درست دانست و تصریح کرد: انتظاری که از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، بیش از آن چیزی است که این شورا از خود نشان می‌دهد. اینکه تا کنون حتی یک جلسه هم برای اجرا شدن نقشه مهندسی فرهنگی کشور برگزار نشده، باید گفت: پس این همه زحمت برای چه کشیده می‌شود؟ برای اینکه سندی بالادستی تنظیم و به بایگانی سپرده شود؟!

غیبت چهارده عضو مجمع تشخیص در جلسه امروز

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله جنتی، چهارده عضو این نهاد حضور نداشتند. جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز برگزار شد. در این جلسه، در غیبت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، آیت‌الله احمد جنتی ریاست جلسه را برعهده داشت. از جمله موارد بررسی شده در این جلسه مجمع، اصلاح قانون پول شویی اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بود. این جلسه در غیبت هفت نفر از اعضای حقیقی مجمع از جمله آیت‌الله هاشمی شاهرودی، آیت‌الله ابراهیم امینی، آیت‌الله موحدی کرمانی، شیخ حسن صانعی، محمود احمدی نژاد، علی‌اکبر ناطق‌نوری و صادق واعظ‌زاده برگزار شد. همچنین از اعضای حقوقی مجمع، حسن روحانی رئیس‌جمهور و آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه حضور نداشتند. از شش تن از فق‌های شورای نگهبان نیز تنها آیت‌الله جنتی در این جلسه حضور داشتند.

کدخدایی: شورای نگهبان در جای خود محکم می‌نشیند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان جای مجمع و مجلس ننشسته است ولی در جای خود محکم می‌نشیند و بر اساس اختیارات و وظایف خود جایگاه خود را حفظ می‌کند.عباسعلی کدخدایی در همایش ایران و لوایح چهارگانه FATF که در دانشکده حقوق شهید بهشتی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:‌ از چند توافق که وزارت اقتصاد وقت با مقامات در خصوص FATF داشته 4 مورد به مصوبه داخلی ایران مربوط می‌شد که از جمله آنها می‌توان به پولشویی، مبارزه با تأمین مالی تروریسم و توافقنامه پالرمو و CFT اشاره کرد.وی افزود: قانون مبارزه با پولشویی دارای اشکالاتی بود که در نهایت نظر شورای نگهبان تامین شد اما یکسری موارد باقی ماند که به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: امروز هم اولین جلسه در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی ایرادات مربوط به پولشویی تشکیل شد.

«دولت» خبر انتصاب داماد روحانی در وزارت صمت را تأیید کرد

پس از انتشار اخباری در فضای مجازی از انتصاب کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس‌جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی قبل سایت اطلاع رسانی دولت نیز این خبر را تأیید کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۸
مرگ بر کارگر درود بر ستمگر
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
محمود واعظی (رئیس دفتر حسن روحانی) :

قبول هم داریم قشری از مردم در مذیقه هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۱-تاوقتیکه شما قبول نداشته باشید که اکثر مردم ایران در مذیقه هستند، سخن گفتن باشما درمورد هرچیز دیگری بی فایده ست!

۲-تمامی تحریم های جمهوری اسلامی ایران به چهار دلیل است:

۲/۱-تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال۵۸ توسط اکثر اصلاح طلبان کنونی بویژه سرکارخانم معصومه ابتکار که استارت تحریمها از آن واقعه زده شد

۲/۲-امضای توافقنامه سعدآباد توسط حسن روحانی(دبیرشورای عالی امنیت ملی وقت) قبل از ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد

۲/۳-اختلاف نظرها و بهانه های حقوق بشری که تماماً به نمایندگان قانونگذار مجلس شورای اسلامی مربوط میشود

۲/۴-همپیمانی با حزب الله لبنان و دولت قانونی و مردمی سوریه و حمایت از مردم مظلوم یمن و فلسطین که از سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل سال بعداز انقلاب است

بنابراین تقصیری از دکتر محمود احمدی نژاد در تحریمهای ایران نمیتوان یافت

آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آئینه شکستن خطاست
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
متأسفانه باهنر با برادر شهیدش خیلی فاصله داره
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
همه این چیزها و این حرفها به کنار فقط اینکه جهانگیری چطور تو مناظره ها میگفت که مردم دولت قبل رو یادتونه؟ هرروز دلار گرانیشد؟ مردم شب جلوی بانکها و صرافیها میخوابیدند؟ و دقیقا درهمین دولت همان چیزی شد که در آن زمان بود! پس جناب جهانگیری جناب روحانی اصلاح‌طلبان دیدید که کشورداری آنقدر ها هم که فکر میکردید آسان نبود؟ شما نبودید که میگفتید اگر رئیسی رئیس جمهور شود دلار ۵هزارتومن میشود و حالا دلار بیش از ده هزارتومان است؟ درود بر احمدی نژاد و یارانش بیشمارش درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بنظرم اگه خان محمد علی آقا کامنتهای این چندماه اخیرش رو گرد آوری کنه میتونه یه کتاب بده بیرون!!!
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
جالبه که دیروز تمام رسانه های همسو با دولت و طرفداران حسن روحانی تیتر زدند که روحانی داماد و وزیرش رو بخاطر فامیل بازی توبیخ کرده
حالا امروز دولت خیال همه رو راحت کرد و انتصاب داماد رئیس جمهور در دولت رو تایید کرد!
این یعنی ناهماهنگی طرفداران دولت و خود دولت در طرفداری از دولت!
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بقیه کامنت های گزارش " انتقال آب از خزر و خلیج
فارس نزدیکتر از .... " را منتشر کنید به دلیل اهمیت موضوع
kireshhof
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بازم هزار رحمت به احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
درد و بلای کارگر و معلم بخوره به کمر مسئولانی که ملت رو به این فلاکت کشوندن؟ حیف که همیشه دنبال قهرمان میگردیم و یه عده مثل محمود میشن ناجی ؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تابناک!
نماینده ی رهبری اصلآ چرا باید محافظ داشته باشد؟!!!!
ناشناس
| France |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
یه سوال داشتم از این خان محمد علی آقا اینکه این جملات غلنبه سلنبه ای که هرشب مینویسی و این اطلاعاتت مال خودته یا اینکه یه تیم هستید چون چیزی که من کشف کردم در این مدت اینه که نگارش و ادبیاتت به بقیه مخاطب ها نمیخوره و از طرفی هم هیچ آدمی با معلومات اینچنینی اینقدر به کامنت نوشتن واسه یه خبرگزاری که شاید جز پنجاه نفر بیشتر نمیخوننش وقتش رو نباید تلف کنه منطقا اگرهم بیکاری بیکار فرهیخته ای هستی بنظرم وقتت رو اینجا تلف نکن ویا لااقل حرفات رو تو توییتر یا اینستاگرام بنویس خود منم معمولا کامنت نمینویسم و هرازگاهی چندتای اولی رو میخونم بهرحال راستش واسم جالب بود بدونم هرچند که بعید میدونم جواب بدی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
۲۳.۲۲
خوب بهم نون قرض میدید فرهیختگان!!اون که مینویسه مذیقه بجای مضیقه و تو که مینویسی غلنبه به جای قلنبه
شدید با سواد و معلومات ما و اینم وضع ما
Raha
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تو خودتو دست کم می گیری نگارش و ادبیات ما چشه مثلا?!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
مذیقه اشتبه نوشته شده صیح مضیقه است
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
چه اشكالي داره مگر ؟؟؟
تازه بعد از ژن خوب ...
رسيديم به زن خوب و پدر زن خوب ...
شیخ بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
منم ادبیاتم خوبه میشه منم ببرید توی اینستا استخدام کنید ؟
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
درود بر نجومی بگیر بینوا بازنشسته ها با حقوق 2 و نیم میلیون چه می کنند ؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
الحمدالله اقازاده ها و برادرهای مسولین همه پولدار شدند و رفتند
و امریکا و اروپا و دوبی کانادا و فقط مونده بود دامادهای محترم که خدا را شکر یکی یکی جای بازنشسته های چند شعله را گرفتند و پولدار خواهند شد
تازه مردم فهمیدند که قانون باز نشسته ها برای اوردن دامادها ی محترم به جای پستهای خالی شده بوده
ای شیطونهای بلا گرفته که چقدر قشنگ به فکر خانواده هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اینکه روحانی دامادش اینجور پارتی بازی کرده هیچ ممکنه و هست که تنان اقوامش این جوری باشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
درود بر کارگر زحمت کش . سلام بر شهیدان از اول تا امروز.. ما تا خون شهدا را داریم غمی نداریم کاری به روحانی جهانگیری نوبخت واعظی شریعتمداری حریرچی وهمه اعضای هیات دولت نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دولت ۴ درصدی !!!
اگر می بینید که ترامپ در اقتصاد این اندازه موفق بوده که میزان بیکاری را به پایینترین درصد در 50 سال گذشته برساند فقط به این خاطر بوده که با کسی تعارف ندارد و به قول معروف عهد اخوت نبسته و مدیریت قوی را در عدم تغییر کارگزاران نمی بیند بلکه در چرخش قدرت و شایسته سالاری می بیند. جامعه امریکا و فضای کار و رقابت ان اصولا به همین شکل است. چه بسا مدیران و کارکنانی که چند سال برای شرکتی کار کردند ولی به سبب اشتباه یا چند تصمیم بد ناگهان و در طی یکروز باید با ان شرکت تسویه حساب کنند و حتی اخراج شوند. تقریبا تحمل صفر برای عدم انجام وظیفه به نحو احست. اینجا همان جایی است که بسیاری از مهاجران و بخصوص مهاجران از سیستم دولتی کشورهایی مانند ایران اصلا نمی توانیم با این فرهنگ کار کنار بیاییم. در بخش دولتی ایران و حتی به قیاس در بخش خصوصی فقط در صورتی یک کارمند اخراج می شود که مثلا معتاد باشد یا جنایت کرده باشد. حداکثر توبیخ برای یک مدیر و کارمند تغییر مدیریت یا مامور شدن به جای دیگر است! نمونه وزیر صمت و ان همه مسئله در تعیین نرخ ارز و واردات غیر قانونی خودرو و تخصیص غیر قانونی ارز در حوزه مدیریت ایشان و بعد وزیر کار شدن!
پاسخ ها
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ترامپ میزان بیکاری را به پایینترین درصد در 50 سال گذشته رسانده؟!!! خخخ
زمانیکه ترامپ همچین چیزی رو امسال تو سازمان ملل گفت کل رؤسای ملل یکدست بهش میخندیدند
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
عزیز 2039 . اگر واقعیت نداشت که همه شرکتهای نفتی جینی و روسی هم از تحریم نفتی ایران مطابعت نمی کردند. اگر اقتصاد و امار ان دروغ بود الان ونزویلا ثروتمند ترین کشور و قدرت دنیا بود!
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
در فارسی کلمه مطابعت نداریم
و نهایتاً مطابع یعنی چایخانه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مهدی حان. تشکر. شک داشتم ولی شما درست می گویید. متابعت بوده. همانطور که طهران
! هم تهران است.
حمید
| United States of America |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خبرها را دقیق تر بخوان
همیشه همین هست . اما برخی بیشتر سیاستمدار هستند و رو نیستند وبرخی یا ساده تر هستند و یا انقدر ژن خوب دارند که نیازی به زیر کار کردن نمی بینند. مثلا ان جوان طلبه 20 ساله از حقوق طلبگی توانسته باشگاه اسب سواری بره یا ازدواج کنه و یا لباس و عینک سرتاسر مارک دار امریکایی بپوشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اقتصاد مال چی است؟
بعد می فرمایند شایسته سالاری است
ژن سالاری حاکم است بر مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
فقط در دولت ها نیست در همه دستگاها همین فامیلیت هست مگر در ادارات اینطوری نیست . من در جای در جزیره کار کردم که مدیر عامل رییس کارگزینش فامیل بود . نگهبان درب در اصلی فامیل بود . مسول رستوران هم فلمیلش بود یعنی اگر با کسی حرفت میشد در چند جا گیر بودی من اینرا بمدت ۱۲ سال تجربه کردم و وقتی مدیر عامل عوض شد دوباره همان مدیر عامل دوم انصار خودش را اورد
هزاردستان وهزارفامیل که میگن همینه فامیل بازی تجلل گرایی حقوق هاوپاداش های میلیاردی همه چیزعلنی است هیچکس هم کاری نمیکندخدایاخودت بداداین ملت برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
پست جدید داماد ناطق نوری را هم از قلم انداختید
به زودی بیش از 70 درصد مردم ایران تحت پوشش کمیته امداد در خواهند آمد

البته در همین شرایط کارکنان شرکت نفت، بانک ها، وزارت خانه ها، اعضای هیات علمی، هنربندان، پزشکان و پرستاران معلمان رسمی و پیمانی، و بازیکنان فوتبال از طریق دلالی و دریافت حقوق های نامتعارف بیشترین سود را خواهند برد.

خیلی جالبه اگر به شما بگم حقوق ریس جمهور چین، صدر اعظم آلمان و بسیاری از مسئولین کشورهای اروپایی و شرق آسیا از حقوق یک پرستار یا ریس بانک یا حتی یک کارمند کمتر هست

البته ریس جمهور آمریکا دونالد ترامپ هم هیچ حقوقی از دولت آمریکا دریافت نمیکندو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
کارکنان بدبخت شرکت نفت باید توو گرما و خاک کار کنن که پولش بره تو‌جیب شما که نشستی توو تهران
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ای کاش منم یه کارگر بدبخت شرکت نفت بودم ای کاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آقا حقوقامون عوض من میام اونجا کار میکنم.
یه جوری میگی به جیب شما انگار نفت مال باباته ...
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تو رو خدا اینقدر مظلوم نمایی نکنید. 2 هفته در ماه کار میکنید و اون هم تازه روزی 3 ساعت و برای همین ماهی بیش از 30 میلیون تومن حقوق میگیرید. یک جوری از گرما صحبت میکنید انگار بقیه مردم کار نمیکنند. خیلی از مردم آرزشونه در شرکت نفت استخدام بشن اما همه خوب میدونن که استخدام در شرکت نفت به صورت موروثی از پدر به پسر به ارث میرسه و یا اینکه باید پارتی یا رانت قوی داشته باشی
شلم شوربا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آقا همین جا بحث رو خواهشاً تمومش کنین ناشناس ۲۱:۵۱ یه خبطی کرد شما جدی نگیری
چون تقریباً همه میدونن که آرزوی تمام بیکاران ایران زمین، کار کردن در وزارت نفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
یکی از دوستان من در یک استان به عنوان مدیر حراست یک بخش در نفت حکم خورده که بره استان همجوارش ، گلستان، که همه هفته غیر پنجشنبه و جمعه را نیم بند میره و نمیره و تمام هفته ماموریت براش میزنن که اصلا در هیچ دستگاهی این نیست با هزینه کامل ایاب و ذهاب و.. و فقط ماهی 15 میلیون میاد رو حقوقش برای حق ماموریت ... و منت هم داره با لیسانس علوم انسانی دریافتیش از چها تا استاد تمام بیشتره
در کانادا نخست وزیر یعنی آقای جاستین ترودو بدون هیچ محافظی بین مردم میرود حالا شما از ایشون که بسیاری از مردم ایران حتی او را نمی شناسند بدون محافظ به بازار رفته ذوق زده شده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
100مثبت
مملکت شده فامیل بازی و بخور بخور
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
به رای مردم احترام بگذار. تو سوییس نشستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
پشتم گرمه
لری زبان نیست گویش فارسیه فکر کنم شما کلا تفاوت گویش وزبان رو بلد نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
شایدم فارسی گویش لریه؟
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
شایدم دست قسمتی از ناخنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
لری گویش نیست بلکه تغییر یافته زبان پهلوی باستان است پس می توان گفت خودش زبان است
جوانگرایی به شیوه ... ! بچه های مردم هم هستند در سایه سار شماها در حال زندگی هستند .
دولت روحاتی صلاحیت انتقاد از احمدی نژاد را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اندازه هزاران میلیارد تومانی که در دولت رحانی اختلاس و دزدیده شد احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
کاملاً موافقم. دولت احمدی نژاد و شخص رئیس آن دولت اشکالات زیادی داشتند ولی دولت روحانی صلاحیت انتقاد از او را ندارد چون خودش بیشتر از او خرابکاری کرده البته تا الان. شاید در سه سال باقیمانده بتواند خرابکاریهایش را درست کند و به گردن دولتهای بعدی نیاندازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
روحانی که هیچ .ولی نباید از دولت رجایی انتقاد چون دولت رجایی عمری نداشت ولی بهترین زمان بود . خدا رحمت کنه رجایی را
این دولت روحانی بدترین دولت حتی تاریخ است . مردم را به خاک سیاه نشانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
روحانی و طرفدارانش واقعا بیایند و با دکتر مناظره کنند تا معلوم بشه برای مردم حق با کیه چرا میترسند یک دعوت به مناظره که این همه اهن و اوهن نداره
ماکه بیچاره شدیم یه دستمال کاغذی چیه خرداد ماه می خریدم 3000 الان شده 8500 سنگدون مرغ بسته ای بود 2500 الان شده 7000 گوشت که هیچ سنگدون مرغم دیگه نمیشه خرید به کی بگی نه نظارتی نه هیچی مملکت افتاده دست یه عده خانوادگی میخورن ومیبرن وما مردم بدبخت هیچ ما فقط نگاه، عجب علطی کردیم ایرانی شدیم ما
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چرا دست می بری تو کامنت ادم چرا اصل کاری رو قیچی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تو دیگه کی هستی ؟ سنگدون مرغ پر از میکربها و سم
و سرطانزاو هورمونهای مختلفه
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اینهمه مرغ و گوسفند و شتر خوردی به کجا رسیدی؟ این همه گیاهخوار تو دنیاس. کارد به اون شیکم گندتون بخوره . چرا اومدی اینجا به ایرانی توهین میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
سنگدون مرغ خیلی گوشت خوشمزه و با خاصیتی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
ناشناس ۲۲:۳۱ سنگدان غذای مجلل فقراست
این بیانات یعنی چه؟!!!!!!!!!!آقای خاتمی در پاسخ به این سوال تلفنی انصاف نیوز که «آیا اینکه آقای میرخلیلی داماد ایشان است را تایید می‌کند؟»، گفت: «از خودشان بپرسید.» !!!!! یعنی آقای خاتمی داماد خودشان را نمی شناسند؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
احتمالاً آقای خاتمی آنقدر آقازاده دارند که دیگه همه را نمی شناسند (همه جای ایران سرای من است!!!).
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
.اصلا شاید نداند دختری هم دارد زیرا انقدر در فکر برجام و لایحه پالرمو و... است!!!!.
این دامادها عجب شانس و ژنی دارند هم سن و سالهای اینها با بهترین و عالی ترین تخصص و مدرک ،در حسرت آبدارچی یک اداره ی کوچک دریک شهرستان محروم مو سفید می کنند اما اینها نه ماشاالله یک شبه زاپاس وزیر و ریس جمهور می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
با بهترین و عالیترین تخصص و مدرک در حسرت آبدارچی اند؟! هه هه یکم خبر نداری دنیا دست کیه
والا بنده هم میخواستم از آقای ظریف یک عکس بگیرم، آنهم از فاصله 10 متری! محافظش آمده بالای سرم با اخم و بد خلقی میگه عکس رو پاک کن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
یاد بگیر هر جا میری دوربین در نیاری مث ندید بدیدا عکس بازی کنی
چشم همه ما روشن.
اخمدی نژاد هرچی که بود حالا هم خوب بود یا بد اخرش عمل می کرد و روی حرفش می ایستاد ولی شما ها چی؟

حرکتهای منفعلانه شما راه به جایی نمی برد
از احمدی نژاد دور دوم خوشم نمی اید ولی دور اولش چرا خیلی کارها کرد ولی اینجا یک اما دارد:
اگر احمدی نژاد ان پافشاری در هسته ای نمی کرد که الان که کل هسته و موشکی را داده بودین رفته بود و چیزی برای مذاکره نداشتید همان طوری که دولت اصلاحات انجام داد و دستش خالی بود
یک چیزی را هم یادم امد همین شما ها و افراد وابسته به شما داد نمی زدیدن که دولت ها کاره ای نیستند ؟ پس چی شد احمدی نژاد شد همه کاره و باعث تحریم ها؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احسنت
بقول تو اگه احمدی نژاد پافشاری نمیکرد لابد مثل ترکمانچای خاک ایرانزمین رو بخاطر برجام میسپردند به دشمن!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چقدر دلم میخواد افغانستان و عراق و عربستان و امارات و ترکیه و قزاقستان و تاجیکستان و یمن و عمان و کویت همه همه بمب اتم داشته باشند . واقعا برای بعضی کاربران که عقل را کنار گداشتند و دنبال این هستند که برای اینکه دیگران‌را به چالش بکشیم دیگران را مثل خودمان کنیم بقیه بیکار بشینند و نگاه کنند مرد حساب اگر افعانستان و صدام بمب لتم داشته باشند فاتحه باید خوانده میشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تنش ها را کم کن یا پرچم آتیش نزن . مرگ و نفرین نکن . دیگه نیازی به این هزینه ها هم نیست . وقتی روز و شب طرف را به چالش میگیری او هم چنین میکند . تنش شما
. تو این حرف ها را میزنی جات گرمه نانت براهه . یا دنیای و فصای تو همیشه با همین حرف ها عادت کرده . دختر و پسر دم بخت نداری . دانشجو نداری که دم به ساعت گیر به داحل کشور مردمت را می دی خارج هم غربیها را به اقتصاد ما هم آسیب زده .
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ناشناس ۲۱:۲۴
نخیر تقصیر خارج نیست همش تقصیر احمدی نژاده
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
کمتر بی بی سی و من و تو این چیزها نگاه کن تا این حرف هایی که می زنی با واقعیت ها در تعارض نباشد
خطاب به۲۱:۲۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
الان بیشتر کشورها مرگ بر امریکا می گویند و وقتی هم انها تنش را ایجاد کنند ایران هم باید واکنش نشان بدهد (مثل اینکه عده ای در داخل دچار پارادوکس در حق و باطل هستند و جای ان را عوض
کردند)
در ضمن چه ربطی به خارج داشت مشکلات اقتصادی؟ شما بروید اقتصاد را درست کنید در داخل که بعدا نیایید همه چیز را به خارج ربط دهید که امریکا فلان کرد و اقتصاد ما را به هم ریخت و افرادی مثل شما هم باور کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ناشناس ۲۲:۰۰ حق و باطل همین جا است جای دیگری دنبالش نگرد.به عملکرد و کارهای مسئولان نگاه کن تا مفهوم حق و باطل را خوب درک کنی
سال84به احمدى نژاد راى دادم سال88به موسوى از اون به بعدم اصلا راى ندادم چون ميبينم يک طرح هماهنگ وجود داره كه قرار نيست پيشرفتى در كشور ايجاد بشه و با آمار خودشون سال به سال مردم فقيرتر ميشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
همونی که میگفت به موسوی رای بدید، این بار گفت به روحانی رای بدید و مردم هم بهش رای دادند. برو خدا رو شکر کن که این فلاکتی که الان می کشیم 4 سال عقب افتاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اتفاقا من سال ۸۴ به قالیباف رأی دادم سال ۸۸ به احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خدارو شاکرم که نه سال ۸۴ نه سال ۸۸ رای دادم تا در حقارت و فقری که بر مردم رفت شریک جرم نباشم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
رای ندادید چیزی عوض نمیشه ... عزیز جان رای بده ولی نه به حزب و افرادی که باشعار تکرار تکرار میکنن و هدفی غیر از پست و مقام و توزیع ثروت بین اطرافیان و هم فکرانشان و کار نکردن و تعطیلی همه چیز است و با در منگنه گذاشتن کشور برای کوتاه امدن ها و حقارت های بی نتیجه .واقعا اگر غرب و امریکا شرایط بهتری را با وجود اینها برای کشور فراهم میکردند برخی کج فهمها را درک کرد و بهشون حق داد
زمانی که چند تا مدیر خرابکار وجود داشته باشد بقیه را هم خراب می کند و اسم همه را بد در می کند
آقای باهنر به یک واقعیت تلخ که به باور مردم تبدیل شده است اشاره کردید ، البته شما از حقوق های نجومی نام بردید ولی یک چیز را از قلم انداختید و آن املاک نجومی نامی نبردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
باور عمومی همیشه ریشه در حقایق دارد
حقوق ۶ سال پیش حداقل ۶۰۰ الی ۷۰۰ تومان برای یک کارگر الان رسیده ۱۷۰۰ تومان به بالا
قیمت ها از ان سال تا الان تقریبا کم کم ان ۲۰۰ درصد رشد کرده
یارانه از ان سال تا الان همان مقدار ۴۵ هزار تومانی باقی مانده
روال چند دهه اینده با این رقم می شود یک عدد نان و یک عدد خیار سبزخرید و خورد!!!!!!
بله جناب رییس دفتر شما عوام فریبی کن و ما هم باور کنیم گفته های شما را !!!!!!!
دلخوش به همین مقدار نباشید.
براستی که مصداق هزار فامیل در ایران کاملا مصداق دارد. ایران ، بنگلادش، پاکستان ، آذربایجان، اکثر کشورهای عربی (به جز کشورهای عربی حاشیه خلیج) و کشورهای آفریقایی تنها مکان هایی در روی زمین هستند که هنوز به سبک قبیله ای اداره میشوند و نکته مشترک همه آنها فقیر بودن اکثر مردم در این کشور ها هست.
۱ بیل گیتس میگوید ثروت افسانه ای خود را پس از مرگ به خیریه ها خواهد بخشید تا فرزندانش یاد بگیرند روی پای خود بایستند.اما متاسفانه در ایران اقایان فرزندان و دامادها را بدون طی کردن پله های لازمه ترقی یکشبه به مسئولیتهای کلان میرسانند بدون انکه بدانند دارند اول در حق ان عزیزشان و دوم کشورشان کم لطفی میکنند
۲جناب موسوی اگر عنایت به سخنان اقای علم الهدی بفرمایید و تصمیمات خاص در استان خراسان شاید اقای روحانی در اینباره پر بیراه نگفته باشد
۳کشور به مسئولان عالی مقام بیشتری مانند ایت الله عابدینی نیاز دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
از اینجور چیزها زیاد نینویسند شما باور نکن
چون اولا امکان ندارد که گیتس حتی یک دلار هم برای فرزندانش باقی نگذارد دوما دختر بیل گیتس درحال حاضر به کمک پدرش از معروفترین مولتی میلیاردرهای دنیاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
مسئولیت و حقوق ولو نجومی هم غصه ای ندارد... بدهند .... ولی خواهشا تبدیل شدن به نعمت زاده ها و کلانتری ها و ابتکارها و اخوندی ها و هاشمی ها و فریدون ها و جهانگیری ها و... که توپ تکونشون نمیده خیلی نامردیه
اقای باهنر مشت نمونه خروار است. فیش حقوقی 90 میلیونی مدیر ... رو دیدیم. چی رو میخواین پنهان کنین.
ای کاش ما هم حامی همچون دولت امید داشتیم لااقل بخش کوچکی از مشکلات اداریمان در تامین اجتماعی و دارایی و شهرداری و.... حل میشد؟؟؟!!! اما ما امیدملن به خداست نه دولتمردان بی کقایت که حتی توانایی مهار یک مشکل را هم ندارند. و فقط پوز مدیریت میدهند و دریغ از ذره ای توان علمی!!!
علما و مراجع بزرگوار مراقب باشند تحت تاثیر باندهای مافیایی قرار نگیرند.در خبرها امده مافیای کنکور و کمک اموزشی برای اقناع علما به تکالیف شب سنگین برای کودکان دست بکار شده اند.بابک ز برای اقناع بزرگان کشور میگفت بسیجی اقتصادی هستم.و در نهایت کاسبان ارز و سکه از ربای بانکی نزد علما شکایت میکنند در حالی که در تورم ۵۰درصدی با وامهای بیست درصد و گاها ۶ درصد!!!در واقع دارند بیش از ۳۰ درصد سود میبرند و به بهای چاپ پول بی پشتوانه و زباله گردی عده بیشتری از هموطنانشان منابع بانکی را غارت میکنند.البته مسئولان بانکی مثل جناب همتی کوتاهی کرده اند از این توضیح برای علمای بزرگوار که:
در زمان پیامبر گرامی اسلام پول کاغذی موجود نبود و اینکه طرف یک کیسه گندم میگرفت و دو کیسه پس میداد یا یک شتر قرض میکرد و دو شتر پس میداد میشد ربا.اما کسی که ۱تومن میگیرد و با تورم ۵۰ درصد ۱.۵ پس میدهد در واقع اصل پول را برگردانده نه ربای انرا.راه حل انست که بانکها هنگام پرداخت وام مانند مهریه چیز ثابتی مثل سکه بانکی را محاسبه کنند و با کارمزد دو درصدی(مثل کشورهای اروپایی)معادل قیمت سکه یا خود سکه را در هر ماه دریافت نمایند.مثلا طرف ده سکه وام گرفته و ده سکه به بانک برمیگرداند با کارمزدی مختصر برای بانک.این تنها راه جلوگیری از چاپ پول بیپشتوانه برای بانکهاست و عجیب برای من که در این سالها کسی چنین پیشنهادی به بانکداری کشور نداده تا دغدغه علما بابت ربای بانکی رفع شود؟؟؟؟
چون اقا زاده ها در بلاد کفر تشریف دارند حالا داماد ها مناصب و مشاغل را اشغال میکنند مبادا یک جوان با استعداد و کاردان ولی فاقد ژن خوب پستی بگیرد
پاسخ ها
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
انشاءالله امثال آقازادها توسط ترامپ از آمریکا دیپورت میشوند و جای دامادها را در ایران خواهند گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
البته اگر ترامپ دی ان ای پدرانشان را داشته باشد زیرا اینها با شناسنامه اصلی نمیروند .در نتیجه هیچوقت دیپورت نمی شوند.در ضمن انقدر سرمایه به امریکا بردهاند که هیچوقت این بانک های متحرک را اخراج نمی کند
یعنی باجناق رئیسی؟
آقای واعظی شما که در طی پنج سال و سه ما که از دولت یازدهم و دوازدهم می گذرد و همیشه توپ مشکلات را در زمین آقای احمدی نژاد می اندازید از طرح هایی مانند مسکن مهر و سایر طرح ها انتقاد می کنید در طول این مدت برای مسکن مردم چه کاری انجام دادید شما که همیشه از مسکن مهر انتقاد می کنید و مسکن اجتماعی را که فقط در حد مطرح کردن نام مانده چند واحد مسکن برای نیازمندان ساخته اید ؟ برای کارمندان و کارگران که حقوق ثابتی دارند بدر زمان سیصد درصد تورم وشاید بیشتر چه کاری نموده اید ؟ ربع از زیر پنج هزار تومان به هجده هزار تومان رسید جز این که همیشه می گویید تورم 20درصد است برای مهار گرانی چه کاری کرده اید در موضوع اختلاس به ظاهر هشت هزار میلیاردی از صندوق فرهنگیان که ماهانه از حقوق فرهنگیان کم می شد به جز این که در هنگامی که وزیر قبل آقای دکتر فانی استیضاح و در آستانه پاسخ گویی به سوالات مطرح شده در مجلس بود برای این که نام افراد اصلی را ببرد مجبور به استعفا نموده اید برای روشن شدن موضوع و احقاق حق فرهنگیان چه کرده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مگر از جبهه اصولگرایان نیستید خوب نان خشکه و لنگ به کمر باشید . تکلیف خودتان را مشخص کنید آلان ما باید از روحانی طلب کار باشیم که بهش رای دادیم شما چرا طلب کاری . شما صبر کن تا ۱۴۰۰ تا منتخب شما بیاید . امثال ماها که شکمان سیر هست بقول شما دنبال مطالبه کنسرت و آواز هستیم . آقای روحانی کنسرت چی شد ما ۲۴ میلیون بچسب
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بزرگوار دولت احمدی نژاد که ارثیه از پدر پولداری مثل خاتمی با ذخیره ارزی پر و رشد اقتصادی عالی برده بود و نفت را بشکه ۱۲۰ دلار میفروخت با روحانی که از پدر فقیری مثل احمدی نژاد تحریم و بدهی ارثیه برده بود و نفت را ۶۰ دلار میفروشد قیاس مع الفارق است
شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ناشناس ۲۱:۰۲ درآمد هفتصدمیلیاردلاری احمدی نژاد در هر روز از دولتش رو یادت رفت بگی خخخخخخخخخخخخخخ
مغزت شستشو داده شده خبر نداری
قرن قرن بیست و یکمه کمی تفکر و سرچ کردن واست بد نیست کمتر شعارهای پوچ این شش سال دولت که واسه گول زدن مردم گفته میشد رو بلغور کن دیگه مردم همه چیز رو فهمیدن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خان محمد.انتی سانسور.سیریوس کنفسیوس.کی به کیه.کولی اندونزی..ایول به خودمون.مهدی دو صفر هفت...منو یاد دوست عزیز دوران دانشگاهم بهنام میندازی که به خاطر رای به روحانی با من قهر کرد.با این پشتکارت در دفاع از احمدی نژاد،باید بگم احمدی نژاد ادم خوشبختیه که ادمهای پای کاری مثل شما و دوستم بهنام.ح داره..برات شما ارزوی موفقیت میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
جواب ناشناس 21:02
درامد دلاری نفت نه ریالی دولتتان در 5 سال معادل 8 سال دو دولت قبل بوده ( ریالی که هیچ) پروژه ها و طرحهای عمرانی در این 6 سال که حداکثر و خوشبینانه به یک دهم 6 ساله دولت قبل رسیده (و انهم عموما با سرمایه بخش خصوصی و یا دادن اوراق طویل مدت و حتی با سررسید 1400 بجای پول نقد) ، تحریمها و فشارهای هزینه ای دولت قبل نیز رهایی یافته و از دست بدامان امثال بابک زنجانی ها شدن هم که خلاص شدید و پول را هم که میتوانید به داخل کشور بیاورید و اقساط وامهای فراوان انبوه سازی و سرمایه گذاری و مسکن مهری و... را هم که در حال بازپسگیری هستید و یک دهم ان را هم که نمیدهید، یارانه 40 دلاری به 75 میلیون را هم که به 4 دلار به یک سوم مردم تقلیل یافته ، بودجه های صنایع دفاعی و نظامی و هسته ای و ماهواره ای و ... هم که قطع و یا محدود شده و از همه مهمتر از اختلاسها و رانت خاری ها و پول دور ریختن ها و ... دولت قبل نیز هم که خبری نیست ، بدهی ها و کسری های دولت قبل را هم که کم نکردید و بدهی ها تا 7-8 برابر شده ...... میشه ما رو اگاه کنید که چه خبره دقیقا ..
روحانی اشتباه نگفته بلکه چون ایشان در تمام کموسیونها شرکت کرده بود رقبای سیاسیش را خوب میشناخت و عملکرد ایشان را مردم قبلا دیده بودند . از نقطه و نظرات آنها قبلا شنیده بود بنابراین اگر دروغ بود در پخش زنده باید رد میکرد مگر روحانی نگفت به سابقه سیاسی خودتان نگاه کنید ببینید چکار کردی . مردم دنبال شخصیت با محبوبیت سیاسی و حقوقی هستند . اصلا ۱۶ میلیون رای را چه کسانی دادند . همان طیف فکری بودند که برخورداند ۲۴ میلیون مردم افرادی عادی هستند
مجلس در یک حرکت بزرگ و انقلابی قانون بازنشستگان را برای انتصاب فرزندان و اقوام مسئولین تصویب کرد
خدا به داد ملت برسه که شاهزادگان مدرن چه طوری تحمل کنن
قبلن ژن خوب فقط شامل فرزندان میشد حالا عروس و دامادها هم اضافه شده.ماشالله این سفره چقدر پربرکته واسه همشون جامیشه.خدا راشکر همه هم از ۱۰ سالگی تو کار اجرایی بودن تو سن ۳۴ و ۳۷ سالگی کلی سابقه اجرایی واسشون ردیف شده.
این وزیر احمدی نژاد که نظر ازغدی را تایید کرده هملن وزیر نیستند که از آقای عزت الاه انتظامی خواسته بودند که جلوی دوربین از آقای مشایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنید با این ترفند که خانه سینمایی که شما بستید آقای مشایی باز کنند . یعنی از ابزار هنر برای کارهای سیاسی خیلی لذت داره چقدر سیاست بهم میاین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ایشان از بهترین وزرای بعداز انقلاب میباشند
هو الحق
. ایشان یا هر کس دیگر اگر در کار مربوطه متخصص هست اشکالی ندارد ولی اگر فقط به کارگیری افراد فقط بر مبنای پارتی و ... باشه ، سیستم اداری به سمت نابودی خواهد رفت.
پسر من دارای فق لیسانس حقوق است شب ازدواجش ازکار برکنار شد الان دوسال است بیکار می باشد من باز نشسته مخارج زندگی اورا تامین میکنم دارم ازغصه دق میکنم ضمنا در امور قراردادها خبره است.اگر کسی کمک کند خدا کمکش می کند.
چه شیر تو شیر شده مملکت !!!!! وای به حال مردم ...
آقا جلوشون و بگیر...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
جانبازم 53 ساله پیشاهنگ 9 ساله بودم شاه رو با کالسگه تمام طلا. دیدم. اون موقع مهندس و دکتر از بنگلادش و هند و پاکستان. وارد میکردیم چون همه جوونها بیشتر بی سواد بودن. ولی فقط چند حلقه نزدیک شاه چندیل سال دزدی میکردن و به مردم هم کم میرسیدن. الان شما ببینید طرف 30 سال کار کرده 20 سالش مدیر بوده. خود دولت. مجلس و سازمان بازرسی نمیتونن بیرونش کنن. به غیر از این که پول براش داره. چی داره پس. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس میگه دولت درامدش از اول سال دوونیم برابر شده یعنی 250 درصد حالا زورش میاد 20 درصد حقوق ها رو اضافه کنه
بنام خدا
جناب اقای منتقد احمدی نژاد انروز که ولی نعمتت کلید بدست گرفت بهش می گفتید این قفل واشدنی نیست و همکار قبلیت توش سیمان ریخته . رای مردم رو گرفتیتد هزار افترا و انگ به دولت قبلی زدید و می زنید در حالیکه شما به اندازه روزهای تعطیل اقای احمدی نژاد برای این مردم کار نکردید نه شما و نه ان اسلاف اشرافیتان هر وقت افتخاری در دانش هسته ای بود دستاورد شماست و هر وقت شد عامل تحریم بی تدبیری احمدی نژاد بود .وای بر انهایی باد که تو سال ۸۸بهانه دست دشمنان داد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اسی جان اگ روحانی ارزاق را گران نکنه در ۱۴۰۰ کاندید دو طیف جناحی چی شعار بده . اگر روحانی گل و بلبل کنه بعد احمدی جون در رشت چی شعار بده . همش ضررش به مردم بوده . همیشه به همین منوال بوده . یک کمی سرچ کن به شعارها و سخنان کاندیدها را
یه دفه ۸۵ میلیون محافظ وارد کنید پس
روسای حمهور دردور دوم ریاست جمهوری شان هرکاری دلشان خواست می کنند ...چون به قول معروف خرشان ازآب گذشته است...!! با انواع ترفند از مردم رای می گیرند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
مسبب بدبختی های هر دو رییس جمهور در دور دومشان یک تفکرو حزب و گروهن هم در دولت احمدی نژاد با به اشوب کشیدن کشور در دوسال و بروز اختلاف درون دولت و خط دهی تحریمها و همراهی با انها و خرابکاری با بازار ارز و افتتاح صرافی و... و هم این دولت با رانت خواری و بیعاری و بی کاری و بی تفاوتی و نگاه به غرب و...
امروز سخنان احمدی نژاد راکه در گیلان گفته بود که به هر نفر ایرانی ۹۰۰ هزار تومان یارانه میرسد . متاسفانه دوباره به عوام فریبی را شروع کرده . احمدی نژاد اینبار پیشنهاد میدم دست جوانفکر و خودشان را بگیرد و در ۱۴۰۰ در وزارت کشور برای ایشان ثبت نام کنند . مرد حساب چرا از فقر مردم سو استفاده میکنی مردم سوییس به یارانه یعنی پول گرفتن و سپس گرانی اجناس را رای ندادند . چرا از فقر سیاسی و طبقاتی وفقر سیاسی و مالی مردم سو استفاده میکنی . این پول ها مثل ۸۰ سال پیش باید از شمال تا جنوب راه و راه آهن ساخته بشه . ول کنید این عوام فریبی ها را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
فرآیند یارانه سازی تصمیم بی خردانه ای بود که به کل کشور و صنایع آسیب زد. چنان چه به جای یارانه دادن و گداپروری کردن (با عرض پوزش به همه مردم عزیز کشورم ایران!) می توانست این سرمایه عزیزم درآمد نفتی صرف راه اندازی کارخانه ها و صنایع و ایجاد اشتغال شود و مردم به جای یارانه، از درآمد همیشگی و پیوسته ناشی از تولید بهره مند می شدند؛ هزاران بار بهتر از این ترفند یارانه دهی بود. آثار این خیانت برای سالیان سال بر کشور لطمه خواهد زد و رهایی از آن بسیار دشوار خواهد بود. یارانه دهی نشانه ناکارآمدی یک دولت در تولید ثروت می باشد. زیرا یک دولت هوشند به تفکر ایجاد یک گردش اقتصادی پایدار و ایجاد اشتغال و تولید ملی از سرمایه ای که در دست دارد می کند. هنگامی که 350 میلیارد دلار پول نفت از در اختیار دولت بود؛ تمامی کشورهای دنیا در حیرت و کتجکاو بودند که این پول چگونه خرج خواهد شد. اما هنگامی که دیدند که تصمیم های نابخردانه و کودکانه در کشور گرفته می شود؛ دست به کار شدند و با بهانه ها و ترفندهای مختلف سعی در کشیدن این پول از دست دولت شدند. یکی از این ترفندها تحریم سازی ها بود. دیگر بلوکه کردن ثروت کشور در بانک های خارجی و دیگری فروش گران تر ابزارها و ماشین آلات به کشور و ده ها ترفند دیگر تا این پول در دست دولت ایران نماند. همین هم شد.
کشور ما شده عشق حال رانتخواری مسئولان که فک وفامیل نزدیک سرکار می گذارند آنهم نه معمولی بلکه پست مدیرکل به بالا
______________ چناب باهنر فرق شما وضرغامی بامردان بزرگی مثل قائم مقام فراهانی ومرحوم امیرکبیر اینه که آنها درزمان تصدی حرف حق میگفتند وعمل میکردند وشماها وقتی بیکاره و مجمع نشین شدید حرف میزنید بله برادر اما بازهم تعداد نجومیهارو عمدا سهو فرمودید شهید رجایی ازشهیدبهشتی سوال میکند نسبت کف باسقف حقوق کارکنان حکومتی چه عددیست وشهید بهشتی فرمودند نسبت 1 به 3 یعنی اگر بازنشسته ای با 3 میلیون حقوق زنده هست رئیس جمهور بایستی 9 میلیون بگیرد آیاچنین است آیا اینکه میگوئید رویشها بیش از ریزشها است آیا صحیح است امام علی علیه السلام فرمودند :اِتَّقُوا مَعَاصِيَ اللّهِ فِي الْخَلَوَاتِ، فَإِنَّ الشَّاهِدَ هُوَ الْحَاكِمُ.
از عصيان خداوند در خلوتگاهها بپرهيزيد، چراكه شاهد، همان حاكم و دادرس است.
،مدیران نالایق و استثمار کننده مردم باید
هر موقع از احمدی نژاد ،سخن می گویند ،دهنشان را آب بکشند
بی تعارف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
معلوم نکردی قبل نام بردن اب بکشن یا بعد نام بردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
معلومه دیگه قبل از نام بردن
همین رو هم باید واستون توضیح بدن؟؟؟!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
معلومه دیگه بعد نام بردن
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
قبل از نام بردن
واسه اینکه شماها عددی نیستید که بخواهید از محمود احمدی نژاد نام ببرید
گزارش امروز تابناک درمورد استقبال بینطیر و خارق العاده از دکتر توسط گیلانیان رو مگه ندیدید!
محمودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
محمود یک مهره سوخته.بر سر قبر خالی گریه و زاری نکن هموطن.
خاورمیانه کلا باید هسته ای جمع بشه چون آنوقت رقابت هسته ای بین کشورها ایجاد میشه چون همه از همدیگر واهمه دارند و طولی نمیکشد که حتی عربستان و ترکیه و عراق به هسته ای خواهند رسید بعد با این کشورهایی که هنوز دمکراسی در انها ایجاد نشده بچسب به اقتصاد هسته ای که غنی سازی داری دیگه چی میخوای
عه ینی آقای حجت الاسلام احمد خاتمی که نماز جمعه ها واسه مردم وعظ میکنن و به زمینو زمان ایراد میگیرن خودشون هم آره؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
نه اون که این طور نیست. مگه نمی دونید که اسم داماد محترمشان یادشان رفته است و می گوید از خودش بپرسید!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بله مگه ایشان داماد نداره ؟
مگر دامادش خرج نداره ؟
مگر ماشین و خونه بالاشهر نمیخواهد ؟
اولا سعه صدر
ثانیا مگر هرکس در مورد سخنان رحیم پور توضیح دارد می‌تواند به نماز جمعه برود و پاسخ دهد؟ مگر اجازه میدهد؟ واقعا از آقای حسینی بعید است اینگونه پوپولیستی حرف بزند.
از احمد خاتمی پرسیدند این که مشاور نوبخت شده است داماد شماست؟ ایشان هم جواب دادند از خودش بپرسید؟ مگر همسر ایشون دختر شما نیست؟ یعنی فقط از یک طرف حساب میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خواسته ریا نشود ؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بهرحال روحانی هم فهمیده که از منتقدین خودش چطوری خلاص شود تنها راه همین هست از منتقدین سیاسی خودش مثل ضرعامی یا احمدی نژاد یا رییسی یا قالیباف هر کدام سمت وزیر میدادند تا همانجا در کابینه با هم جدل کنند . خسته شدیم از جدل های سیاسی اینها . این جدل را بدترید دو ماه به انتخابات سیاست روح و روان مسولین و مردم را درگیر کرده هیچ کجای دنیا مردمش و حاکمانش اینقدر سیاسی نیستند که فقط کافی هست در یک مجلسی بگویید امروز گوجه گران بود همه با هم بحث میکنند به همین راحتی امروز خیار گران شد به جان هم میفتند چرا
به موضوع دامادها آقای د ن را هم اضافه کنید
اقای باهنر .....مردم فکر نمیکنند مردم مطمئن هستند ..........از انتصاب ها معلوم است .......
حرف درست رو باهنر گفت
آقای با هنر دقیقا مردم درست فکر می کنند اصلا شک نکنید
من به اصولگرا و اثلاح طلب نصیحت میکنم دست بردارید فکر بحال دل ما که در گروه شماها نیستیم بکنید . اول نصیحت من به اصولگرایان هست که بعد از شکست در انتخابات به جان دختران و پسران در خیابان افتادید که با امر به معروف شروع شد و سپس فیلم ها در فضای مجازی در جهان پخش شد و در این بین کسی و عاقلی پیدا سد و به انها گفت که عمو جان در ۱۴۰۰ هم لنتخاباتی هست امکان دار د به قهر جدول برسی فعلا آتش بس کردند تا بعد از ۱۴۰۰ و دوم اصلاحات طلبان با قدرت جلو بروید اقتصاد به ااصلاحات نیاز دارد
بدترین دولت و رییس‌جمهور دولت و رییس‌جمهور فعلی حسن روحانیه، خداروشکر به ایشون رای ندادم، دور اول به محسن رضایی رای دادم چون رای نیاورد دور دوم رای ندادم و هیچوقتم رای نخواهم داد، مردم لیاقت محسن رضایی رو نداشتن، این ملت بی لیاقت هرچی سرشون بیاد حقشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بنظر منم راست میگی محسن رضایی و یا قالیباف از بهترین و کارآمد ترین گزینه ها بودند
سردار اسعد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
به قول امیرکبیر که در ستایش کریم خان زند سخن گفته: اگر بار دیگر یک شیر لر حاکم ایران شود مردم طعم عدالت را خواهند چشید.
اولا احمدی نژاد در دو سال اول بعد از سال92 از خجالت و شرمندگی به خاطر انبوهی از مشکلات که برای کشور تراشیده بود در گوشه ای پنهان شده بود.و در انظار عمومی ظاهر نمی شد.بعد از 94 کم کم آفتابی شد و با جمع شدن دوباره چند نفر دور او حالا فکر می کند مردم فراموش کردند که چه بلایای سرکشور آورد.مردم فراموش کردند که 1 _ 700 میلیارد دلار درآمد نفت کجاست و بابک زنجانی ها و خسروی ها و....؟2 _ صدها هزار میلیارد تومان بیت المال صرف ساختن مسکن مهر بدون امکانات در بیابان ها و کوهای اطراف شهرها شد که غیر قابل سکونت است3 -اجرای یارانه ها به بدترین شیوه ممکن4-محکومیت پی در پی ایران در مجامع بین المللی5-دور ریختن دلارهای نفتی ایران در کشورهای مانند ونزوئلا برای تولید تراکتور و پارلمان سازی برای جیبوتی و...6-دور ریختن و هدر دادن هزاران میلیارد تومان برای اجرای طرح بنگاه های زود بازده.7-دوره گردی کابینه و هیئت دولت دورتادور ایران به مدت 8 سال.8-اجرای طرح های بی حساب وکتاب مانند اختصاص 1 میلیون تومان هر سال برای یک نوزاد و بعد منصرف شدن از آن به خاطر بار مالی9-بدتر از همه ی موارد بالا به بازی گرفتن اعتقادات مذهبی و هاله نور و یارانه امام زمان و....بدون شک خسارت ریاست جمهوری احمدی نژاد بسیار بیشتر از کودتای 28 مرداد و حمله مغول و افغان ها به ایران بوده است و حالا حالا نسل ها باید بیایند وبروند و بسوزند تا امور دوباره سر وسامان یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
هم اکنون سخن ایشان را گوش میدهم که مردم بیکار دور خود جمع کرد و میگوید عزیزان من تمام دولت بشینند یک طرف و من بسینم طرف دیگر و دوباره تکرار کرد عزیزان من این آقا میگوید که من بشینم این طرف مناظره و تمام مخالفین من آنطرف . از اول به طرف گفته برو وسط جمعیت تو این حرف را بزن این پدر سیاست بسوزه .. قدرت را فقط در دمکراسی دحزاب میتوانند کنترل کنند
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
همه ی این موارد از جمله مسکن مهر و بنگاه زودبازده و یارانه و ... که گفتی از موارد مثبت دولت احمدی نژاد بزرگ و عزیز است. خب تو که تو این شرایط بد اقتصادی ازش طرفداری میکنی حداقل یه چیز مثبت از این دولت ناکارامد هم میگفتی خب...... روتون رو با چه صابونی شما خواهید شست. ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
واقعا دلم به حالت سوخت پیک موتوری .خوابی یا خودتو زدی به خواب
این کارهای مسئولین در این مقطع خیلی عجیبه!!!!
فامیل بازی و رفیق بازی در تقسیم پستهابی که واقعا کلیدی هستند باعث خسارت جبران ناپذیر میشود. شایسته سآلاری در ایران یعنی فامیل سالاری. بخصوص در دولت روحانی واقعا به حد غیر قابل توجیه رسیده است.
تا وقتی که ایت الله جنتی حفظ الله در مجمع هستند اجازه تصویب لایحه استعماری مبارزه با پولشویی رو نمیدن ، حالا که دلار ارزون شد دیگه اقای روحانی از چی ترس داری نگران نباش
تابی جان . با جمع بندی سخنان احمدی نژاد و از غدی و باهنر و خاتمی و روحانی و ..... در سالیان دورتر مردم در مسایل سیاسی با مشکل مواجه خواهند شد . یعنی لوازمی که بتواند خیل عظیم افراد سیاسی که مسولیتی در کشور در طی سالها داشتند باعث فرسایش سرمایه و هزینه های سیاسی برای مردم کشور ایجاد خواهد کرد یعنی ابزار کنترلی مردم کم و بیش مناسب هست ولی برای مسولینی که در رده مسولیتی کلان کشور قرار دارند مناسب نیست چون اندیشه های متفاوتی وجود دارد و برای کنترل چنین افراد باید فقط ملاک مردم باشند چون همیشه اینجور افراد حق به جانب میگیرند و کنترلشان سخت تر خواهد شد . بایدبه دستاورد دمکراسی برگردیم
ژنهای خوب .آفازاده ها . باجناقها وحالا دامادها.....ای خداچی آفریدی .آیا امام علی ع یک ذره شبیه شما بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اصلا مقایسه اینها با هم ظلم به امام علی است نام علی لرزه بر اندام مفسدان می انداخت
خواهشمند است فقط به قیمت چند قلم کالا توجه کنید تا اوج بدبختی مردم عادی نمایان بشه
یک عدد قاشق و چنگال ۲۵ هزار تومان
یک عدد پسته ۸۰۰ تومان
یک دست لنت ۹۰ هزار تومان
تعویض روغن معمولی ۱۰۰ هزار تومان
جوانان این مرز و بوم به چه امیدی زندگی کنند تا وقتی که فرزندان و دامادان مسیولین بر صندلی ریاست حلقه زدند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
دوست من نمیدانم متاهلی یا مجردی اگه مجردی خوش بحالت که گرفتاری عدیده ما را نداری . اگه بدونی داشتن چهار تا فرزند با حقوق بازنشستگی تحصیل و درمان و پوشاک و دندانپزشکی و سرماخوردگی ماهیانه و آزمایش خون و ویزیت پزشکان در مطب و ایاب و دهاب و کارت دعوت عروسی و پا تختی و جشن تولد وووووو از سال پیش اینطوری بوده چون ما خودمان خواستیم . اینجور باشه . اگر نخواستیم چرا دور بر احمدی نزاد مردم پرسه میزنند چون خودشان میخوان در فقر یارانه باشند
ملت معلوم نیس چشون شده هر بلایی داره به سرشون میاد به روزمرگی افتادن
یه سری با رابطه و فامیل بازی دارن مملکت رو میچرخونن
ضمنا بنده با دکتری مدیریت رفتم واسه یه اداره تحت نظارت و مسئولیت وزرات صمت واسه کار
بعد اقای مدیر اون مجموعه با فوق لیسانس جغرافیا برگشته میگه شما رشته تحصیلیت مرتبط به این سازمان نیس!!!!!!
فوق لیسانس جغرافیا مرتبطه به مدیریت یه اداره صنعتی بعد دکتری مدیریت نیس مللللللللللتتتتتتتتتتتتت
دیگه دارن تو چشمامون نگاه میکنن میگن ما هر کاری میخوایم میکنیم شما سواریتون رو بدید
این واعظی چرا با احمدی نزاد منظره نمی کنند
اگر دولت قبلی خراب کرده تو چرا بدترش کردی؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سوالل همه همینه
حرف های آقای واعظی دور از واقعیت و فرافکنی بیش نیست .
مهم این است که انتصابات باید اصولی و عمودی باشد یعنی بر اساس سلسله مراتب و قاعده اداری و شایسته سالاری باشد نه بصورت افقی و جابجایی از یک سازمان به سازمان دیگر که هیچ ربطی به همدیگر ندارد که متاسفانه مسائل فامیل بازی و رفیق بازی مسبب آن است
آقای روحانی کنسرت مشهد چی شد . اقای جنتی گفتند گرانی مهم نیست مردم تحمل میکنند .‌کسی میدونه ایران در خاورمیانه در چندین کشور چقدر هزینه کرده ‌. آیا واقعا میدانید . نه پس چه لزومی داره به روحانی بابت استخدام دامادش در وزارتخانه ای حساسیت نشان میدهید . واقعا مهم هست یا نه
درود بر احمدی نژاد و یارانش
مردم پدر زن دارن منم پدر زن دارم،روزگاری بیا وبرویی داشت با باجناقم رفیق و همکاسه بود الان که اوضاعش افتضاحتر از خودمه هروقت شر وخسارت ومزاحمتی داره تو سر من بدبخت میارش،خداروشکر سه چهارماهه تحریمش کردم وقطع رابطه کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
آیا روحانی دیگه دختر داره بریم تا من معاون وزیر ورزش شویم؟
داماد روحاني!
جنگ هفتاد و دو ملت همه عذر بنه چون که ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
کلا فامیلی شده
::: اول فقط دوستان بودند
::: بعد همسران نیز اضافه شدند
::: بعد پسران و دختران بزرگ شدند
::: نتیجه شد دوستان، همسران، پسران، دختران
::: فرزندان مزدوج شدند، در نتیجه عروسان و دامادها نیز اضافه شدند
::: در آینده هم که نوه ها بزرگ می شوند نوبت اونهاست که به لیست اضافه شوند
درود بر احمدی نژاد مرد عمل
"انتقادات تُند و تیز دولت از احمدی‌نژاد"
احمدی نژآد هم می دونه چه جوری بسوزونه دولتیارو.
این داماد ها رو بجای معاونت ، یکدفعه وزیرشان کنیدتا خیالتان راخت شود . قسمت جالب کار اینه که مثلا تندرو و مثلا کندرو ، هردو در استفلده از امکانات به نفع خود وبه زیان کشور متحد عمل میکنند
به دولت بگویید از احمدی نژاد عصبانی باش
آقای باهنر .در همین انتصابات اخیر نگاه کنید چه اتفاقی دارد می افتد همه سمت ها بین فرزندان و برادر زادگان و دامادها و خواهرزادگان و عموزادگان و خاله زادگان و ... در حال تقسیم شدن است خب مفهوم این چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا همه مقامات که فامیل بودند حالا الحمدلله کلیه مدیران میانی نیز به جمع بستگان اضافه شدند!!!!!
با عرض سلام و ادب خدمت آقای محمود واعظی
خوانندگان محترم تابناک ، آقای واعظی یک فرد خنثی در دولت هستند حرف ایشون رو جدی نگیرید
احمدی نژاد هر چه که بود حقوق من کارمند رو تا پایان ماه می رسوند ولی الان به هفته هم نمی رسه، حالا تو هی صغرا کبری کن
اگه بدونی داشتن چهار تا فرزند با حقوق بازنشستگی تحصیل و درمان و پوشاک و دندانپزشکی و سرماخوردگی ماهیانه و آزمایش خون و ویزیت پزشکان در مطب و ایاب و دهاب و کارت دعوت عروسی و پا تختی و جشن تولد وووووو

وجدانا تو رو چه حسابی و با چه برنامه ای 4تا بچه اوردی و الان تازه یادت اومده که این چیزایی رو که گفتی هم لازمه! و قبلا فکرش رو نکرده بودی . امثال شما باعث شده که یک شبه جمعیت کشور 4 برابر بشه و همه توش بمونند. یه کم فکر کنید بعد تصمصم بگیرید.
احمدی نژاد تنها کسی بود که واقعا به فکر مردم بود و همه ی کارهاش مورد تایید هست. یارانه و پول نفت رو به مردمش داد. مسکن مهر ساخت. وام به افراد پایین دست داد تا بنگاه زودبازده بزنن و اشتغال ایجاد کرد . رابطه با روسیه و چین و ترکیه برقرار کرد و فهمید که باید سمت چه کسی بره . عراق رو اورد تو چنگ ایران و کاری کرد که بوش تقاضای دیدار و رابطه با ایران کرد به اعتراف شبکه بی بی سی. هزاران طرح عمرانی و خدماتی در ساسر ایران اجرا کرد از جمله راهسازی بیمارستان و گازرسانی ... در مناطق محروم. حالا یک آدم باانصافی نیست بیاد بگه این دولت چیکار کرد. تاریخ قضاوت خواهد کرد.
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
ما پرسنل هلال احمر توجه بیشتر مسوولان را می خواهیم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
راه یا پلی که ساخت مطمن باش یه جاش خرابه . چون کسی نبود که بر اجرای پروژه ها در نظارت تخصص داشته باشه . سخت گیری در اجرا و محکم کاری در کار نبود همانطور که روحانی هم اینکاره نیست . در مورد مشاغل زود بازده در بیشتر روستا ها با پنج میلیون گاو و گوسفند خریدند سپس با دو سال تاحیر فروختند و چون میدانستند پراید گران میشود پراید خریدند . مشاعل زود بازده در مقابل دیگر رقبای بزرگ تاب تحمل رقابت را ندارند همه صنایع باید بزرگ شوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
دولت فعلی هم سیزده میلیون شهروند بدون بیمه را بیمه کرده . گاز رسانی به تمام روستاهای بالای بیست خانوار انجام گرفت . تحت پوشش گرفتن بسیاری از فقرا به اطهار رییس بهزیستی و طبق مصوبات مجلس دولت فعلی حق کلنگ زنی طرح های عمرانی دیگری را ندارد مگر با مصوبات مجلس بنابراین مسکن مهر و جاده سازی و راه سازی دولت فعلی فقط به اتمام پروژه های قبلی در حال انجام هست د. در حوزه سلامت تعرفه بیمارستانی از ۴۵ درصد به زیر ۲۰ درصد تنزل داده شد . تقریبا تمام زیر میزی درمانگاها و بیمارستانها جمع اوری شد . ادامه مسکن مهر ... برادر چرا سیاست اجازه نمیده اینها را ببینید
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
یک جستجوی چند دقیقه ای انجام بدید مقایسه عملکرد دولت یازدهم و احمدی نژاد را در بخش سلامت و آموزش و راه و ساختمان و بنزین و گندم با مقایسه خواهید دید . گاز رسانی وووو بنابر این فقط تو خونه بسینی تو سایت بگی کاری انجام نشد چه فایده دار د خودکفایی در کندم و بنزین . .. ادامه پروژه های نیمه تمام احمدی نژاد بالغ بر هزاران پروژه نیمه کاره و ول شده بود در حال انجام هست سرچ کنید خدمات دولت یازدهم . و مقایسه دولت ها منتها تبلیعات کم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
انصافا درست میگی .من قبلا مخالفش بودم ولی با کمی تامل ادم میتون راه درستو بفهمه
کاش معنی قشری از مردم را هم بیان می فرمودند جمعیت کارمندو کارگر طبق آمار سال 1395 در کشور16 میلیون نفره اگر تعداد هرخانوار را میانگین 4 نفر بگیریم 64 میلیون نفر هستند شمار بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی 3 و نیم میلیون نفرندکه اگر خانواده هاشون را دو نفر بگیریم میشه 7 میلیون نفر حالا آمار بازنشستگان صندوق بیمه خدماتی و لشکری را هم صرف نظر کنیم جمع این افراد میشه 71 میلیون یعنی 88.7 درصد جامعه این همون قشریه که ایشون منظورشه یعنی 9 در صد باقی مانده (البته کمتر) متن جامعه هستند و این 88 در صد قشر اصلا استفاده از عنوان قشر چه معنی داره یا بعبارتی شاید درست بکار رفته 88 در صد قشر یعنی 88 در صد پوسته که باید دور ریخته بشه و 11 در یعنی متن و مغز که اصل میوهاست الله اعلم
من به صحبت هايي كه بر عليه و يا له جناب آقاي دكتر احمدي نژاد در كامنت ها بيان شده و حتي مسايلي كه جناب دكتر واعظي كه در مورد ايشان بيان فرمودند، كاري ندارم. اگرچه كارهاي بسياري در دولت هاي نهم و دهم در اين كشور شده است و با افراد سياسي تازه مطرح شده در آن زمان، امورات را به جلو برده و بدون اشتباه نيز نبوده است، مطالبي را در اين زمينه اشاره مي كنم:
1- بسياري از سياستمداران كنوني دولت كه در آن برهه از قدرت كنار بودند، متاسفانه روش نامناسبي را براي دولت وقت به كار گرفتند كه حاكي از كوچك شمردن اقدام هاي عمراني، سياسي و اجتماعي در آن زمان ها داشت.
2- كوچك شمردن مردم ناشي از پرداخت يارانه به آنها كه خود نقدهاي بر مزايا و معايب آن وجود دارد، همواره در آن زمان به دولت هاي نهم و دهم وارد بوده است. اين درحاليست كه سبد حمايتي كنوني به مبلغ دويست هزا رتومان به دليل ضعف عمده در اخذ سياست هاي دولت، بسيار سخيف تر از اكرام يارانه ها به شهروندان ايراني بوده است و در عمل موضوع يارانه به صورت گلوبال در لوايح بودجه سنواتي با رقم هاي آن چناني كه در بودجه ها ديده مي شد، به حداقل ممكن رسيده بود و مضافا روش هاي حمايت از توليد و توليدكنندگان به صورت مستمر در دستوركار دولتمردان وقت بوده است. به يقين نيازي به بيان وضعيت توليد و ركود در شرايط كنوني و نقش امور واسطه گري بالاخص در ماه هاي كنوني در مجال اين پيام نمي رود كه مشكلات شهروندان، تكريم مردم شريف ايران و افزايش دلالي حتي در مردم عادي را دو صد چندان نموده است.
3- بيان مطالب نخ نما از آقاي دكتر واعظي كه فلان پروژه از دولت قبل كلنگ زده نشده است، اين پروژه ها اگر واقعيت دارد، بيان گردد و مضافا كارهاي انجام شده بسيار آن دولت كه به سرانجام رسيده است، اعلام گردد. از سياستمدار ارجمندي چون جناب دكتر واعظي بعيد بود كه موضوع را اينگونه مطرح نموده است چرا كه بيان اين موضوع، روشي منسوخ و خداپسندانه نيست. دير يا زود دولت هاي يازدهم و دوازدهم هم به نهايت مسير كاري مي رسد و مناسب نيست كه اين روش توسط دولت هاي بعدي نيز در مورد اين دولت ها بيان شود. تلاش دولتمردان جمهوري اسلامي مي بايست براي تكميل يكديگر باشد.اين دعواها براي كساني كه داعيه خدمت به مردم ايران اسلامي دارند، ره به جايي نمي برد. مطمئنا اگر دست در تاريخ نرود، عملكرد ما تاريخ را نقش خواهد بست. بيان كلمه اعتدال بايد در همه امور مسلماني باشد. نه اين كه هر جا با ذائقه ما جور در نيامد روش افراطي را پيشه كنيم.خيرالامور اوسطها.
*نماینده رهبر انقلاب بدون محافظ شخصی در بازار*

همه مسئولين بايد همينطور باشند اين كه ديگه گفتن و نشان دادن نداره.
اقای باهنر جان ملت همه را دزد نمی پندارند از زمانی که اختلاصها وبابک زنجانیها وجدیدن هم بانکیها به بالا کشیدن بیت المال دیده شدن ملت فهمیدن که کار ادمهای عادی نیست این دزدیها وهمه از ثروتمندان است جیب وثروت ملی را به یغما میبرند همگی گفتیم نه ملت بیچاره فقط وفقط گوش به فرمان در صحنه بودن را انجام می دهند اقای باهنر کسی که پاک است چه منتش به خاک است ؟/.
آیت الله عابدینی بدون محافظ و با عکاس!!!! جل الخالق
احمدی نژاد هرچه بود مردمی بود و در سفرهای مردمی و استانی مثل دولت روحانی که همه اش در سفرهای خارجی است
آخرش این مردم فحیم و قهرمان ایران فهمیدن چرا بازنشسته هارا اخراج کردند یا نه
10عدد پسته اعلای ایرانی دانه ای هزارتومان 10000تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
آثار اقدام های احمدی نژاد در زندگی آحاد ایرانیان برای همیشه به شکل فقر مزمن و فساد و .... ماندگاره
اون دولت 12 هزار کیلومتر اتوبان ساخت 5 میلیون مسکن ساخت شما چی کردی مدعی ها هیچ وقت هیچ کاری نکردید
همین انتصابات فامیلی بوده که کشوررابادرآمد کلان به وضعیت فلاکت بارفعلی کشانده شهیدموسی کلانتری تمام سرمایه های خودش را صرف انقلاب کرد وزندگی بسیارساده وبی آلایش داشت وازدانشگاه امیرکبیر فارغ التحصیل شده بود ودر فامیل ازنظر شرف وانسانیت زبانزد بود ولی برادرش عیسی کلانتری که دراوج انقلاب در آمریکا مشغول تحصیل بود ویک روزهم برای انقلاب زحمت نکشید صرفا بخاطر برادر شهید بودن 12سال وزیر کشاورزی گردید وکشاورزی کشورراشخم زد بخاطر برادرشهید بودن مسیول احیا دریاچه ارومیه گردید وباصرف هزینه های نجومی دریاچه ارومیه راخشک کرد وحال بخاطر برادرشهید بودن ریاست حفاظت محیط زیست شده وبجای طرحاهی علمی برای رفع آلودگی شهرهای بزرگ به ملت توصیه میکند ازخدابخواهند بجای باد طوفان بفرستد
ای کاش من هم یک داماد بودم...
راستی یادتونه میگفتن یلدا را نباید بر گزارکنید به امید خدا و با عنایات کریمانه دولت خدمتگذار 4درصدی ها یلدا وشب عید و... به تارخ پیوست
+ و - که برداشتی سایتت رو دوست ندارم " یک مشتری ناراضی"
درود بر نجومی بگیر بینوا بازنشسته ها با حقوق 2 و نیم میلیون چه می کنند ؟؟؟ در ضمن من امتحان کردم و 12 تا پسته میشه 10 هزار تومان
تعزیرات کجاست ؟
نیرو کم دارئ ؟؟؟؟
این نماینده که هیچی ، اگه همه مسولین بیان تودل مردم هم کشور و همه در امنیت کامل خواهیم بود
مسولین کارآمد باشید و تولید و اشتغالزایی هم داشته باشید. همین ضرغامی تان چند تا ده میلیونی ماهانه میگیرد که حتی تحمل کسر 3 میلیونش را ندارد
نخبگان بیکارن و اینا خودشون و فامیلاشونو مدام به کارها می ذارن...
مملكت ارثيه باباي آقايون شده
والله منی که لر هستم هیچ کلمه ای از لهجه لری در جوابیه وزیر ارتباطات ندیدم. حداقل یه بند لهجه لری گوش بده
توزیع از تولید تا مصرف همیشه اشتباه انجام شده
دولت اعتدال یعنی اقا زاده هاو دامادها و نبیره ها و نتیجه های دوطرف اصلاحات چی و اصولچی استخدام بشن ان هم در سطح مشاور و مدیر
من متاسفم برای هم آقای رحمانی و هم آقای کامران وکیل چراکه در جلوی چشمان شما اساتید بزرگوار است که منابع و معادن کشور با وام دولت برای افتتاح و بهره برداری و به کام به اصطلاح بخشهای خصوصی است چراکه نه فقط ملاحضاتی زیست محیطی را مراعات نکرده و نخواهند کرد بلکه صد البته با پول کلانی که به جیب بخش خصوصی که ضالمانه این پول و درآمد از برای آنهاست جوانان مملکت یا حقوق اندک خواهند گرفت و هشت آنها گرو نهشان خواهد بود یا اینکه مردم آن منطقه که شاهد آن بهره برداری هستند به سبب خصوصی بودن و مجوز ظالمانه که دولت از برای برداشت معادن به انها داده جرات خواستن حق آبادی شهر و روستایشان را ندارند و اگر حرف بزنند میگویند که بخش خصوصی هست مگر شما بودید پول را بین فقرا تقسیم می کردید مگر شما بودید پول را به کسانی مسکن نداشتند میدادید که خانه درست کنند مگر شما بودید پول را به جوانانی که میخواهند ازدواج کنند میدادید که زندگیشان را شروع کنند ؟ انگار خداوند که قربان او برویم هر چی معدن سنگ و طلا و ... هست داده به این خصوصیها و دولتی ها و خصولتیها چون پول سرمایه گذاری از جیب مردم برای راه انداختن معدن و ماشین آلات و مواد اولیه برای استخراج طلا و سنگ و ...دارند ؟ عجب پس در جمهوری اسلامی معنای عدالت این است که چون آقای ایکس پول سرمایه گذاری که معلوم نیست از کجا آورده را دارد پس معدن طلا و سنگ و سرب و مس و .. از برای توست و فقط حق قانونی او دادن مالیات و چندغاز پول کارمندانش است و بس تازه اگر مالیات را درست بدهد و سینه کار را با مجوز به اصطلاح قانونی ، به طور قانونی برداشت کند . و مردم منطقه که معدن در او قرار دارد حق اعتراض ندارد و اگر پول دارند خودشان سرمایه گذاری کنند و پر و پا پیچ دولت و بخش خصوصی نشوند چراکه مجازات قانونی و دادگاه در انتظار آنهاست . و این گرسنگان منطقه که کان سنگ و طلا و مس و ... در آنجا قرار دارند باید خدا را شاکر باشند که اساتید سرمایه گذار برای آنها سرمایه آورده و جوانان آن منطقه را با پول اندک که کفاف زندگیشان را نداده و مجبور به اخذ شغلهای دوم و سوم هستند ، را به کار گمارده اند . ! عجب پس معنای درستی و عدالت در مملکت اسلامی این است که درست مثل کشورهای غربی حق با سرمایه دار و سرمایه داری است و اصالت سود و سرمایه بر همه چیز ارجحیت دارد. .
معنای جوانگرائی در پستهای مدیریتی را هم فهمیدیم.
آقاي واعظي دولت نهم و دهم با همه خوبي ها و بدي هايش تمام شده است. لطفا عملكرد 5 ساله آقاي روحاني را نقد بفرماييد و ديگر مشكلات را سر دولت نهم و دهم نيندازيد.
توجه بفرماييد دولت قبل، دولت يازدهم يعني دولت جناب روحاني است!!!!!
این دفعه تو این مورد خاص آقای رئیسی ظاهرا بازی رو شروع کردن چطور میگن دولت بازی دوقطبی سازی راه میندازه
بحران اقازاده ها تمام نشده دامادها به میدان آمدند.........
انچه که مورد نظر من هم بود همه عزیزان در کامنت هایشان جواب دولتی ها را دادن
درود براحمدی نزاد قهرمان طرفدار ایران ومردم ایران
شایسته فقط داماد اقا سید احمد خاتمی بقیه هیچن
نماینده رهبر انقلاب بدون محافظ....... واقعا که
اصلا این اقا بی محافظ امده بکشند ...............که چی بشود !!!!!!!!!!!!!!!!!.............................
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی