بازدید 11969

رئیس هیئت عامل ایمیدرو منصوب شد

کد خبر: ۸۶۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 15 December 2018
رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و‌تجارت در احکامی مدیران جدید وزارت صمت را منصوب کرد و. طی این حکم حداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو شد.

به گزارش معدن نیوز، طی حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت خداداد غریب‌پور به سمت معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد.

غریب پور پیش از این، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ملی بود و افتتاح کارخانه ۵ میلیون تنی کنسانتره و گندله سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در سنگان و بهره برداری پیش از موعد آن را در کارنامه خود دارد که در اقدامی سنجیده و به موقع و در راستای تکمیل زنجیره ارزش به فولاد خوزستان واگذار شد.

وی همچنین عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع گلستان و نیز فرمانداری یاسوج را در کارنامه اجرایی خود دارد.
غریب پور از جمله مدیران با انگیزه و جوانتر و در عین حال مورد وثوق و اعتماد دولت می‌باشد و با توجه به سوابق وی در بنگاه داری خصوصا صنایع معدنی و پتروشیمی انتظار می‌رود عملکرد قابل قبولی را در ایمیدرو از وی شاهد باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار