بازدید 5017

پشت پرده ساز جدایی گلزن پیکان برای رفتن به استقلال

کد خبر: ۸۶۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 15 December 2018

در تیم بحران زده پیکان، با وجود اینکه کادرفنی و مجیدجلالی تغییر کرده اما یک سری بازیکن با بهانه قرار دادن اینکه نیمکت‌نشین بودند و حق‌شان نبوده ذخیره باشند، به دنبال جدایی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، با رسیدن به پایان نیم فصل و موعد نقل و انتقالات زمستانی ۴، ۳ بازیکن ساز جدایی را کوک کردند و می‌خواهند بروند. مهمترین این مهره ها عیسی آل‌کثیر است که اصرار دارد دلش با تیم نیست و باید حتما جدا شود. این در حالی است که او با تغییر کادرفنی می‌داند ممکن است دیگر نیمکت‌نشین نباشد. با این حال، آل‌کثیر نمی‌خواهد بماند و می‌گوید به دنبال جدایی است. چرا که ظاهرا آل‌کثیر این بار هم از استقلال پیشنهاد دریافت کرده و نمی‌خواهد شانس حضور در این تیم بزرگ را از دست بدهد. آل‌کثیر قبلا هم با پیشنهاد خوبی از سوی استقلال مواجه شده بود اما مخالفت باشگاهش باعث شد این شانس را از دست بدهد.

حالا به نظر می‌رسد این مهاجم خوزستانی با توجه به سابقه تلخی که داشت، می‌خواهد خودش شخصا برای جدایی تلاش کند تا شاید از این طریق راحت‌تر به خواسته‌اش برسد و راهی استقلال شود. البته با توجه به آن تجربه تلخ شاید خیلی‌ها حق را به آل‌کثیر بدهند که البته درست نیست اما به جز او، بازیکنان دیگری با بهانه قراردادن این مساله به دنبال جدایی هستند تا به تیم دیگری بروند که به آنها پیشنهاد بهتری داد. با این شرایط به نظر می‌رسد نقل و انتقالات نیم فصل لیگ هجدهم با اتفاقات عجیب و غریبی و البته جابه‌جایی‌های پر سر و صدایی همراه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار