بازدید 2488

بررسی سند الگوی پایه‌ اسلامی ایرانی پیشرفت

کد خبر: ۸۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 11 December 2018

شورای تخصصی حوزوی به عنوان نهاد واسط میان شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی سند الگوی پایه‌ اسلامی ایرانی پیشرفت را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نود و سومین جلسه شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی حوزهای علمیه و رئیس جامعه المصطفی «ص» العالمیه در محل دبیرخانه این شورا در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه که به بحث و بررسی پیرامون «سند الگوی پایه‌ اسلامی ایرانی پیشرفت» اختصاص داشت؛ مقرر شد شورای تخصصی حوزوی به عنوان نهاد رسمی واسط میان شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرایند سیاستگذاری علمی و فرهنگی کشور، بررسی این سند را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین در ابتدای این جلسه گزارشی از سند الگوی پایه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و نیز فعالیت‌های مقدماتیِ صورت گرفته در شورای تخصصی حوزوی در دو مقطع قبل از ابلاغ و بعد از ابلاغ سند توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ارائه شد و اعضای جلسه پس از استماع گزارش ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی بررسی سند مذکور بر استفاده حداکثری از ظرفیت حوزه علمیه و فضلای حوزوی و لزوم هم افزایی در این راستا تأکید کردند.

در پایان این جلسه همچنین مقرر شد تا «سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت» در کارگروهی متشکل از نخبگان و فضلای حوزوی در شورای تخصصی حوزوی مورد بحث و بررسی قرار گیرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار