بازدید 2099

فردا، موعد قرعه‌کشی اعزام دانشگاهیان به عتبات

کد خبر: ۸۵۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 10 December 2018

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردند ، قرعه کشی فردا انجام و نتایج ۲۱ آذر اعلام می شود.

به گزارش مهر، محمد زارع با اشاره به اتمام زمان ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: در این دوره ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کردند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد افزود: قرعه کشی عتبات فردا ۲۰ آذر به صورت اینترنتی انجام شده و نتایج ۲۱ آذر ماه از سایت لبیک اعلام می شود.

به گزارش مهر، ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز ۶ آذرماه در سایتwww.labbayk.ir آغاز شده و تا ۱۸ آذر ماه ادامه داشت. پنج گروه از دانشگاهیان شامل اساتید دانشگاه‌ها، دختران دانشجو، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها فرصت داشتند در زمان اعلام شده ثبت نام کنند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته ستاد با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول اخذ و تسهیلات مالی نیز برای این سفر با همکاری یک بانک و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا خواهد شد.

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در بیستمین دوره از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد و در این مدت ۱۲۰۰۰ نفر به عتبات اعزام می شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار