بازدید 2098

زمان توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور

کد خبر: ۸۵۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 10 December 2018

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از فردا خبر داد.

به گزارش فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر ارشناسی ارشد بهمن ۱۳۹۷( نوبت نوزدهم) دانشگاه پیام نور روز جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در این آزمون ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند که در پنج گروه آموزشی شامل گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی در حوزه‌های امتحانی ۸۱ شهرستان مختلف کشور در آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، گفت: درهای ورودی نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون(۸ صبح) بسته می‌شود لذا داوطلبان باید زودتر در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف، یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته مرتبط درج شده تحویل می‌شود. تعداد سوالات هر یک از رشته امتحانی و مدت پاسخگویی به آن‌ها به شرح جدول مندرج در صفحه ۲ برگ راهنمای شرکت در آزمون است.

به گفته ویف دفترچه سوالات شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب روی آن است، دفترچه دارای تنوع است و در انواع a,b,c تولید شده که برای سوالات، پاسخ منفی درنظر گرفته نمی‌شود و اگر به سوالی دو پاسخ داده شود نمره و امتیازی به آن سوال تعلق نمی‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از فردا سه شنبه بیستم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

به گفته توکلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت روز گذشته یکشنبه روی سایت قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر