بازدید 3482

طالقانی:وزارت ورزش و صداوسیما دست از تخریب ما بردارند

کد خبر: ۸۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 08 December 2018

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال سکوت را شکست و گفت:برای روشنگری افکار عمومی می خواهم چند جمله ای بر زبان بیاورم.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالکاظم طالقانی درباره وضعیت فعلی فدراسیون‌ فوتبال عنوان کرد:برای روشنگری افکار عمومی می خواهم چند جمله ای بر زبان بیاورم.هدفم فقط روشن شدن مردم عزیزمان است و بس.
وی ادامه داد: کاش مسولان وزارت ورزش به جای مصاحبه های سریالی جهت تخریب فوتبال و هیات رییسه و تیم های ملی به جای هماهنگی با رادیو ورزش و برنامه های تلویزیونی جهت ادامه این هدف به نامه ۴۸روز پیش هیات رییسه فدراسیون فوتبال پاسخ می دادند تا فوتبال که در یکی از پرافتخارترین دوران خود به سر می برد اینچنین و در آستانه جام ملت ها با ستاد تخریب و جنگ روانی آن هم بدون حق پاسخگویی دست به گریبان نشود.

طالقانی تصریح کرد:فدراسیون فوتبال به دلیل ملاحظات بین المللی تاکنون این نامه ها را منتشر نکرده اما به طور حتم مردم باید از حقایق مطلع باشند. از رییس فدراسیون خواهش می کنم ملاحظات را کنار بگذارد و سه نامه ارسالی به وزیر ورزش را منتشر کند تا مردم بدانند چه کسانی به میزها چسبیده اند. رادیو و تلویزیون و وزارت ورزش به جای پرداخت حقوق حقه فوتبال دست از هجمه به آن بردارند. وزارت ورزش پاسخ بدهد مگر هیات رییسه در آن نامه ننوشته بود طبق نظر شما اقدام خواهد کرد و هر آنچه را شما مصلحت فوتبال می دانید انجام شود؟ این همه مصاحبه و تخریب برای چیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار