بازدید 7324
۲

۲ کوهنورد گمشده در منطقه کن پیدا شدند!

کد خبر: ۸۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 08 December 2018
دقایقی پس از آنکه بالگردهای امدادی پرواز کردند و خبرنگاران فراخوانده شده را برای پوشش رسانه‌ای ماجرا همراه خود بردند، دو کوهنورد گمشده در جایی دیگر پیدا شدند.
 
به گزارش «تابناک»، مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات در این باره گفت: طبق اعلام عوامل امدادی مستقر در غرب تهران، ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات وردیج تهران (محدوده امامزاده داوود) توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران، در منطقه کشار پیدا شدند.

وی افزود: این افراد توسط تیم واکنش سریع ‌( ۱۵تن) که صبح امروز برای جست‌وجو و نجات رفته بودند نجات یافتند و در حال انتقال به پایین هستند. حال عمومی این ۲تن مساعد است.
 
گفتنی است ساعت ۱۷:۱۰ روز گذشته (۱۶ آذر) بنا بر درخواست آتش‌نشانی تهران مبنی بر اعزام تیم پشتیبان برای جست و جوی کوهنوردان گمشده ۲ تیم عملیاتی به همراه تجهیزات نجات و آمبولانس به محدوده وردیج-کشار اعزام شدند و عملیات جست‌و‌جو تا ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته ادامه داشت اما به نتیجه نرسید تا از صبح امروز بار دیگر جست‌وجو برای یافتن علی رشوند ۶۳ ساله و محمد رحیمی قزوینی ۶۴ساله، دو کوهنورد مفقود شده ادامه پیدا کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید ما تیم های حرفه ای جستجو و نجات ویژه شب و شرایط سخت را همراه با پشتیبانی مناسب را داشته باشیم.

چه معنی دارد ما حستجو در شب را متوقف بکنیم در حالیکه شب تا صبح، خطر، مفقود شده گان یا سانحه دیده گان را بیشتر از روز تهدید می کند.

چرا نباید از کماندوها که برای انجام عملیات در شرایط سخت که از قبل آموزشهای ویژه دیده اند برای نجات نیازمندان به کمک های اظطراری استفاده نکرد و در عین حال سبب استمرار آمادگی و ورزیدگی بهتر و مفیدتر در کماندوها نشد ؟
تابناک عزیز
واقعا متاسفم که اینگونه جهت گیری نسبت به کوچکترین مسائل دارید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر