بازدید 1848

طرح راهبردی حریم تهران در انتظار ابلاغ استانداری

کد خبر: ۸۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 08 December 2018
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضع طرح راهبردی حریم تهران گفت که این طرح در انتظار ابلاغ از سوی استانداری است.

به گزارش سایت شهرداری تهران ، عبدالرضا گلپایگانی با بیان اینکه تاکید بر ناحیه محوری در مباحث مدیریت شهری، اقدام مهمی در راستای ارتقای کیفیت فضای شهری است، گفت: در سال های گذشته، اقدامات متکی بر رویکرد ناحیه محوری با محاسن و معایب بسیاری همراه بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای شهرداری تهران در این دوره اتکا به بدنه کارشناسی و مدیریتی شهرداری است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با روش های خردمندانه به سمت ارتقای روابط بین نواحی و ستاد قدم برداریم .
گلپایگانی ادامه داد: شعار حناچی «تهران؛ شهری برای همه» است و مبنای اصلی تمامی برنامه ها برقراری عدالت اجتماعی است.

وی تاکید کرد: تحقق این امر نیز با تاکید بر ایجاد شهر زیست پذیر، پررونق و رقابت پذیر، تاب آور و برخوردار از سیستم برنامه ریزی و مدیریتی کارآمد؛ امکان پذیر است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه از اجرای ۸۸ پروژه مناسب سازی در ۲۲ نقطه پایتخت تا پایان سال خبر داد و گفت: متاسفانه بسیاری از ساختمان های دولتی و شهرداری از حیث موضوعات مناسب سازی دچار مشکل اند.

وی یکی از مشکلات مهم تهران را بحث مدیریت حریم دانست و خاطرنشان کرد: طرح راهبردی حریم در شورای عالی معماری و شهرسازی تصویب شد، اما استانداری برای ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی مقاومت می کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار