بازدید 2257
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

دانشگاه علوم انتظامی امین پیشرفت خوبی داشته

کد خبر: ۸۵۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 08 December 2018
فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به حادثه تروریستی چابهار گفت: دشمنان بدانند با چنین تحرکات کور و مذبوحانه‌ای نمی‌توانند در عزم و اراده نیرو‌های مسلح و مردم خللی وارد کنند.

به گزارش میزان، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامی داشت ۱۶ آذرماه "روز دانشجو" اظهار داشت: در این روز در سال ۱۳۳۲، سه تن از دانشجویان عزیز به شهادت رسیدند و در واقع شهادت این سه دانشجوی عزیز در راستای استکبارستیزی و برای استقلال کشور بود، به همین دلیل هر ساله مراسم‌های مختلفی در گرامی داشت این روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز توفیق حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین را داشتم که در این نشست صمیمی انتظارات و مطالبات خود را مطرح کردند و ما نیز پاسخگو بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بحمدالله طی سال‌های اخیر دانشگاه علوم انتظامی امین رشد و پیشرفت خوبی داشته و جایگاه علمی این دانشگاه نیز ارتقاء یافته که این به دلیل دارا بودن دانشکده، آزمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی است که این ظرفیت‌ها برای ارتقاء دانش تخصصی و مهارتی دانشجویان بسیار کاربردی است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین؛ دانشجویانی پرتلاش، با انگیزه و دارای روحیه انقلابی و ولایی هستند و این مهم را سرمایه‌ای بزرگ می‌دانیم و ان شاءالله این دانشجویان عزیز طی ۳۰ سال برای تأمین و توسعه نظم و امنیت کشور خدمت صادقانه خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها