بازدید 5910
سوژه

پرسپولیس ازامروز بدون مدیرعامل!

نکته عجیب اینکه وزیر ورزش هم کسی را جای این مدیر بازنشسته منصوب نکرده است! این درحالی است که از مدتها قبل بازنشستگی گرشاسبی مشخص بود و این سردرگمی و بلاتکلیفی از نقاط ضعف بزرگ سلطانی فر است.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 08 December 2018

گرشاسبی در نخستین روز پس از مهلت پایانی حضور بازنشستگان و در حالی که استعفا کرده بود، در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر نشد تا این تیم بدون مدیر اداره شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به دلیل بازنشستگی برای ادامه کار در این باشگاه به مشکل برخورد کرده امروز در محل کارش حاضر نشد. نکته عجیب اینکه وزیر ورزش هم کسی را جای این مدیر بازنشسته منصوب نکرده است! این درحالی است که از مدتها قبل بازنشستگی گرشاسبی مشخص بود و این سردرگمی و بلاتکلیفی از نقاط ضعف بزرگ سلطانی فر است. 

ضعف بزرگ وزیرورزش/پرسپولیس ازامروز بدون مدیرعامل!

گرشاسبی به همراه ایرج عرب معاون پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که شانس زیادی برای سرپرستی موقت این باشگاه بعد از گرشاسبی دارد راهی مراسم تشییع پیکر مرحوم بهزاد کتیرایی شد و به همین دلیل امروز در محل کارش حاضر نشد. قرار است از سوی وزارت ورزش و جوانان تا امروز وضعیت همکاری یا پایان همکاری گرشاسبی با باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار