بازدید 1981
۱

مفقود شدن ۲ کوهنورد در ارتفاعات وردیج منطقه کن

کد خبر: ۸۵۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 08 December 2018
دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج در منطقه کن مفقود شدند و تلاش تیمهای آتش‌نشانی و پلیس برای یافتن این دو نفر ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، در پی مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج در منطقه کن تهران، تیمهای نجات آتش‌نشانی، پلیس کوهستان و ... برای یافتن این دو کوهنورد دست به کار شدند.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: از روز گذشته در پی اعلام خبر مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات وردیج، تیمهای ویژه نجات آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از مکان دقیق مفقود شدن این دو کوهنورد اطلاعات دقیقی به دست نیامده و فقط اعلام شده که دو مرد حدوداً 60 و 65 ساله در ارتفاعات وردیج مفقود شده‌اند؛ از روز گذشته تیم نجات ویژه آتش‌نشانی تهران در دو مرحله اقدام به جست‌وجو گمشدگان کرده است و اکنون نیز جست‌وجو ادامه دارد.

سرهنگ کیوان ظهیری؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز در این رابطه گفت: این دو کوهنورد شب گذشته به همراه تیم 6 نفره به ارتفاعات کوه‌های وردیج در منطقه کن صعود کرده بودند اما امروز چهار نفر از آنها بازگشته و دو نفر دیگر مفقود شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیمهای تخصصی امداد و نجات با توجه به شرایط جوی در حال جست‌وجوی افراد مفقودی هستند و پلیس کوهستان منطقه نیز در آماده‌باش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک محترم
بسیار جالب است که چرا اسمی از هلال احمر که ارگان اصلی و متولی بحث امداد و نجات در کوهستان میباشد و اتفاقا این دو کوهنورد توسط تیم های نجات کوهستان هلال احمر نجات داده شدند نام نمیبرید ؟
میتوانم بپرسم چه کسانی این دو کوهنورد را نجات دادند و هر روزه هم در حال عملیات های امداد کوهستان هستند ؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار