بازدید 2007

ایجاد بزرگترین شتاب‌دهنده کشور در استان قزوین

کد خبر: ۸۵۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 08 December 2018
رئیس منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به میزبان دائمی مسابقات روبوکاپ آزاد را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین مظفری رئیس منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد که در جزیره کیش در حال برگزاری است، با اشاره به پتانسیل جزیره کیش در بحث علمی، گفت: در حال حاضر پردیس‌های دانشگاهی متعددی در کیش شکل گرفته‌اند و دارای پتانسیل بالایی هستند.

رئیس منطقه آزاد کیش ادامه داد: ما می‌توانیم به کمک این پتانسیل علمی قدم‌های خوبی را در حوزه علمی برداریم و پیشنهادمان این است که مکان دائمی مسابقات روبوکاپ در کیش ایجاد شود.

وی درباره زیرساخت‌های کنونی پردیس کیش، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های مناسب آماده شوند، می‌توانیم رشد داشته باشیم زیرا پردیس‌های دانشگاهی دارای پتانسیل‌های لازم هستند.

مظفری ادامه داد: فضای جزیره کیش، امکانات و آرامش آن می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات مهمی باشد و به ارتقای دانش روبوکاپ کمک کند.

پیشرفت علمی در حوزه روبوکاپ نزدیک است

زاهدی استاندار قزوین در مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد که در جزیره کیش در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت این حوزه، گفت: به طور قطع در آینده این حوزه پیشرفت خواهد داشت و در سطح ملی به رشد خواهیم رسید.

استاندار قزوین درباره پتانسیل‌های این استان، گفت: این استان می‌تواند تبدیل به قطب علم و فناوری کشور شود.

وی با اشاره به شتاب‌دهنده علمی، گفت: یکی از بزرگترین شتاب‌دهنده‌های کشور در استان قزوین افتتاح خواهد شد و فعالیت‌های علمی و فناورانه در آنجا به کار خود ادامه خواهند داد.

همچنین در ادامه این مراسم همتی استاندارد هرمزگان، اظهار کرد: حوزه روبوکاپ در آینده نزدیک پیشرفت خواهد داشت و در سطح ملی به رشد خواهیم رسید.

استاندارد هرمزگان با اعلام حمایت همه‌جانبه از روبوکاپ، گفت: با تمام توان در این حوزه قدم برمی‌داریم تا شاهد پیشرفت و تحولی عظیم در این بخش باشیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان