بازدید 9662

تشکرویژه شفرازعلی‌کریمی بعدازپنج‌تایی‌کردن‌سپیدرود

کد خبر: ۸۵۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 07 December 2018

وینفرد شفر،  پس از پیروزی 5 بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: بابت نتیجه بسیار خوشحالم. حدود 70 دقیقه ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم تا به سطح بالای خودمان بازگردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسین زرندی، مدیررسانه‌ای تیم استقلال در ابتدای نشست خبری وینفرد شفر اعلام کرد که باشگاه استقلال اطلاعیه داده است که به دلیل قرار نگرفتن نام ایران در کنار استقلال در یکی از بخش‌های خبری تا زمانی که صداوسیما عذرخواهی رسمی نکند، در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی با شبکه‌های تلویزیونی صحبت نخواهند کرد. او همچنین تأکید کرد، اگر قرار باشد دوربین‌ها در سالن باشند، نشست خبری را ترک خواهند کرد! به همین خاطر گزارشگران و خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی محل برگزاری نشست خبری دیدار سپیدرود رشت - استقلال را ترک کردند.

سرمربی استقلال گفت: «شاید اکنون حدود 70 تا 80 درصد آمادگی داریم.»، وی با بیان این جمله افزود: باید یک قدردانی از آقای بیژن طاهری داشته باشم که همیشه به صورت جداگانه با فرشید باقری تمرین می‌کند. او در بازی قبلی گل زد و امروز هم دو بار گلزنی کرد. هدفی که ما در تیم‌مان داریم این است که بازیکنان‌مان هر روز و هر روز بیشتر پیشرفت کنند.

شفر با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل پدیده افزود: ما امشب با اتوبوس به تهران بازمی‌گردیم و باید ریکاوری کنیم. چند جابه‌جایی هم در تیم‌مان داشتیم و روح‌الله باقری را از زمین بیرون آوردیم تا تیم‌مان آمادگی لازم را داشته باشد. ما چند روز دیگر بازی بسیار سختی پیش رو داریم و باید خودمان را برای آن مسابقه آماده کنیم. باید تعریف و تشکری هم از داور مسابقه و دستیارانش داشته باشم. شاید به خاطر بارندگی شرایط سخت بود، اما آنها قصاوت خوبی داشته باشند.سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: می‌خواهم از علی کریمی که هر بازی بهتر و بهتر می‌شود، تشکر می‌کنم. می‌دانم که کار او بسیار سخت است، اما با این حال امروز هم بازی خوبی انجام داد.

شفر نیز در این رابطه تصریح کرد: بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. اینجا فقط باشگاه نیست، یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. شاید برخی‌ها نخواهند به موفقیت برسیم، اما خوشحالیم که میلیون‌ها هوادار، استقلال ایران را دوست دارند. ما به هدف‌مان برگشتیم و بسیار خوشحالم که آرم استقلال روی سینه من قرار دارد و خوشحالم سرمربی استقلال هستم.سرمربی تیم استقلال پس از بیان این مطالب سالن محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر