بازدید 2801

برقراری شرایط عادی در حوزه شهر چابهار

کد خبر: ۸۵۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 06 December 2018
سرپرست فرمانداری چابهار از برقراری شرایط عادی در حوزه شهر چابهار خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار در گفت‌گو با شبکه خبر اقدام تروریستی چابهار را اقدامی بزدلانه و فاقد هرگونه ارزش نظامی دانست و اظهار کرد: متأسفانه دشمن کور دل ما وقتی که نمی‌تواند مقابله‌ی با جمهوری اسلامی را تاب بیاورد دست به چنین اقدامات می‌زند. این اقدامات یعنی به دنبال این هستند که به صفوف مستحکم مردم و نظام خللی وارد کنند. دیدیم که این آرزو را به گور بردن و زین پس نیز به گور خواهند برد.

وی بابیان این‌که «هم‌اکنون «شرایط عادی در حوزه‌ی شهر برقرار است و همه دارند به کار و زندگی‌شان ادامه می‌دهند» افزود: این عملیات‌های کور انسجام و اتحاد مردم، اهداف جمهوری اسلامی و ولایت پذیری مردم صبور را گسترده‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد. دشمن بداند ایران اسلامی پشت سر ولایت مطلقه فقیه ایستاده است و رو به پیشرفت است. چابهار نیز که تنها بندر اقیانوسیه و مرکز توسعه جنوب کشور است و مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت است. ان‌شاءالله که پیشرفت آن را زین پس بیشتر شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون هیچ گروه تروریستی مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است؟ گفت: تا الآن چیزی را اعلام نکردند، اما آن‌چه که مسلم است این است که قطعا گروه‌های تروریستی وابسته به نظام سلطه این کار انجام داده‌اند. همان گروه‌های زبون و ذلیلی که از همه جا درمانده‌اند و نمی‌تواند رو در روی نظام اسلامی تاب بیاورند.

سرپرست فرمانداری چابهار در پایان با اشاره به مجروحین این حادثه گفت: از آن چند نفری که مجروح شده بودند همه مرخص شدند و فقط یک نفر در حال عمل جراحی است، که حال او خوب است. جرم آن کودک یا عابر پیاده‌ای که دچار حادثه می‌شود، چیست؟ جرم او این است که روی پای خود ایستاده و از ۴۰ سال است که از نظام خود و مظلومین جهان دفاع می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان