بازدید 5337

استعفای نمایندگان اصفهان در اعتراض به بودجه آب

کد خبر: ۸۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 06 December 2018

یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان از استعفای نمایندگان این استان خبر داد و گفت که این اقدام در اعتراض به حذف بودجه مربوط به آب استان اصفهان انجام شده است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به صورت دسته جمعی به آقای لاریجانی دلایل استعفای خود را مطرح کردند.

وی توضیح داد: دلیل استعفا وعده‌های آقای روحانی به مردم استان اصفهان و تبلیغات انتخاباتی در سال های ۹۲ و ۹۶ برای جاری شدن آب بود که هیچ قدمی برای آب استان اصفهان و احیای زاینده رود برداشته نشده است. از آن طرف پروژه‌هایی که از قبل در دستور کار بوده و ردیف در بودجه داشتند را حذف کردند.

نماینده فلاورجان یادآور شد: این آبی بوده که صرفا برای آشامیدن مردم استان اصفهان صرف می‌شده و هیچ ارتباطی با کشاورزی و مسائل سایر صنایع و کارهای تولیدی ندارد.

موسوی لارگانی مجددا تاکید کرد: ما به دلیل وعده‌های رئیس جمهور به مردم اصفهان و حذف ردیف‌های بودجه‌ای مربوط به استان اصفهان استعفا دادیم.

به گزارش ایسنا،‌ در نامه استعفای نمایندگان اصفهان آمده است:

«بسمه تعالی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب اقای دکتر لاریجانی

با سلام و احترام

همانطور که مستحضرید و یک مورد در حضور جنابعالی با وزیر محترم نیرو مشکلات آب استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، متاسفانه با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور در فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی احیای رودخانه زاینده رود را در حضور مردم اعلام و سالها از آن قرار می گذرد، احیای زاینده رود که هیچ، سازمان برنامه و بودجه علی‌رغم پیگیری بسیار زیادی که انجام شده حتی از گذاشتن اعتبار و ردیف مرتبط با تامین آب شرب (که در سال جاری تا مرز بحران جلو رفت) خودداری کرد، لذا در صورتی که نتوانیم حداقل حق مردم استان و جمعیت چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آنها از طریق این دولت تامین نماییم، دلیلی برای حضور و مسئولیت نمایندگی نمی بینیم و ما امضا کنندگان زیر استعفای خود را تقدیم و از زمان تقدیم از حضور در صحن و کمیسیون ها خودداری می کنیم تا تعیین تکلیف مشخص شود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۴
کل منابع آب کشور رو بدین اصفهان چمن بکارن
حتما قرار بوده از پول نفت خوزستان آب خوزستان را برای اصفهان در بودجه ببینند. قرار نیست برای احیای رودخانه ای که بیشتر اوقات خشک بوده منابع آبی دیگر استانها را خشک کنید. همان بهتر که کلا استعفا بدهند و بلای جان مردم دیگر استانها نشوند. همین افراد کاری کردند که خوزستان به بیابان تبدیل شود
اینها آب ایران را هم ببلعند راضی نخواهند شد.فولادمبارکه از بندرعباس آورده شدیک کارخانه قاتل آب .آنوقت ببینیدبرای حفظش چه تبلیغاتی فراملی میکنند.بهترین راه انتقال چنین کارخانجاتی است این یک راهکارملی است.آیا تن خواهند داد؟خیر همه چیزرا می خواهند.ایکاش خوزستان فقط یک نماینده(جسور)داشت.
این نمایندگان احتمالا ژن خوب دارند. اصفهانی ها اب شرب را به روی مردم یزد می بندند و حالا بدنبال گرفتن بودجه هم هستند. جالب است بیش از صده میلیون تومان به خطوط انتقالی اب صدمه زدند و خرابکار کردند حالا دنبال پول هستن. این بودجه باشد جای خسارتی که زدید.
همتون دستتون تویه کاسه است واین انتقادها از همدیگر فقط یه شو است.
باج گیری تاریخی اصفهانی ها ادامه دارد لطفا با استعفای انها موافقت کنید
اگر بقیه نماینده های محترم هم مایلند استعفا بدهند قبول کنید از این مجلس اب برای ملت گرم نمی شود !!
اول خسارت های وارده به خط انتقال اب به یزد را بپردازند بعد بودجه بگیرند خسارت های میلیاردی واقعا چی فکر می کنند.
آقا می خواهند رد گم کنند حالا که مدیر عامل شرکت سهامی آب یزد آقای جوادیان زاده گفته از اسفند ماه سال گذشته تاکنون 28 مورد تعرض به خط لوله آب یزد صورت گرفته و تاکنون چهار میلیارد و دویست میلیون تومان خسارت زده اند فرار به جلو می کنند اصفهانی ها جلو جلو بودجه را خودشان سوزاندند دیگه چی می خواهند .
اصفهانی ها بیایند خسارت میلیاردی خط انتقال اب یزد را که به نظام تحمیل کردند بدهند بعد بودجه طلب کنند. این ضرر جای اون بودجه را که پر می کند هنوز باید غرامت هم بدهند و از بودجه اصفهانی ها کم شود. چقدر مردم یزد باید از دست اصفهانی بکشند . مواد اولییه کارخانجات فولاد از یزد برای اصفهان می رود و فرزندانشان در دانشگاه های یزد درس می خوانند و یزد شده حیات خلوت اصفهانی ها و حتی به اب اشامیدنی مردم یزد هم رحم نمی کنند رسانه ها هم همگی لال شده اند. ولی تابی شما چرا .....؟
بذار مردم بمیرن مرگ بهتر از این زندگی نکبت باره
ای کاش تمام نمایندگان از نمایندگان اصفهانی یادبگیرند و چشم بسته به هر چیزی رای ندهند و از حق مردم دفاع کنند مخصوصا نمایندگان استان سیستان و بلوچستان کمی یاد بگیرند
بسیاری از این نمایندگان همان هایی هستند که هرچه توانستند علیه برجام و لایحه پولشویی کار شکنی کردند از یک طرف دولت را با مشکل مالی روبرو میکنند از طرف دیگر طلبکار ی می کنند
الان خوزستانی ها حمله می کنند :)))
خوب یادتون باشه که خوزستان خودش آب ندارد بلکه آب از لرستان و چهار محال است اما بیش از ۸۰ درصد حوزه آبریز زاینده رود در اصفهان قرار دارد.
خیلی جالب فیلم بازی میکنند این مثلا نماینده ها.چند ماه مونده به انتخابات کاسبی شون رو تعطیل می کنند تا رای جمع کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر