بازدید 3941

آذری: مظاهری را به پرسپولیس نمی دهیم

کد خبر: ۸۵۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 05 December 2018

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت:‌ خودمان به رشید مظاهری احتیاج داریم و او در نیم‌فصل جایی نمی‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن پنج سال است که همین مسیر را طی می‌کند نیم‌فصل‌های اول خوبی نداریم. مانند فصل قبل که قلعه‌نویی با تغییراتی که ایجاد کرد در نیم‌فصل دوم با ۵۵ امتیاز نایب قهرمان شدیم.

وی افزود: این اتفاقات برای ما در ذوب‌آهن عادی شده و دلایلش هم خودمان می‌دانیم. برعکس آن چیزی که جا افتاده است که ذوب‌آهن باشگاهی متمول است و برخلاف خیلی از تیم‌ها، توانمندی مالی آنچنانی نداریم. به همین دلیل در پایان فصل دچار تغییرات زیادی می‌شویم و نمی‌توانیم مربیان و بازیکنان خود را حفظ کنیم. به همین خاطر هم مجبور شدیم تبریزی را بفروشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: به بازیکنان تیم ایمان دارم و امروز هم عالی بازی کردند دست آنها را می‌فشارم تیم منصوریان امروز فوتبال خوبی بازی کرد. آذری درباره بهمن‌ماه حساسی که به خصوص با حضور در پلی‌آف آسیا و گروه خوبی که در آن حضور خواهند داشت، گفت: بهتر است بگوییم یک نیم‌فصل سخت را پیش‌رو داریم بازیکنان خوب داخلی و خارجی زیر نظر منصوریان هستند که داخلی‌ها می‌توانند از تیم‌شان جدا شوند. آمدن این بازیکنان می‌تواند کمک زیادی به ذوب کند.

وی درباره جدایی مظاهری در نیم‌فصل گفت: رشید تا پایان فصل قرارداد دارد و امروز هم بهترین بازیکن زمین بود. فعلاً از هیچ تیمی پیشنهاد خاصی ندارد و به او نیاز داریم. کارهای مهمی داریم، نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم و باید در پلی‌آف آسیا حضور پیدا کنیم که خودمان به مظاهری نیاز داریم. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن و اینکه آیا چک انتقال این بازیکن پاس شده است یا نه، گفت:تبریزی بازیکن استقلال است و به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها اظهارنظر کنم موعد چک تبریزی هم آخر این ماه است.

آذری درباره اظهارات برانکو مبنی براینکه تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان از داوری نفع می‌برند، گفت: به برانکو احترام می‌گذارم او مربی پرسپولیس است و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره مواردی که سرمربی تیم اظهارنظر می‌کند صحبت کنم. این موضوع فنی است و بهتر است منصوریان در این خصوص صحبت کند. اعتقاد دارم امروز بازی شرافتمندانه‌ای انجام دادیم و روی یک کرنر گل خوردیم اما بچه‌ها خوب بازی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی