بازدید 4099

برانکو با سر شجاع طلسم منصوریان را شکست

کد خبر: ۸۵۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 04 December 2018

پرسپولیس در یکی از دو دیدار معوقه اش در لیگ برتر، امروز به مصاف ذوب‌آهن رفت و توانست باز هم به برتری اقتصادی یک بر صفر دست پیدا کند تا 27 امتیازی شده و به دو امتیازی سپاهان و پدیده که رتبه‌های اول و دوم جدول هستند، برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، قرمزها که با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده توانسته بودند ماشین‌سازی را در تبریز شکست دهند، برای دومین بازی پیاپی باز هم با ضربه سر این مدافع پیش تاخته خود به برتری یک بر صفر دست یافتند تا همچنان در کورس مدعیان بالای جدول بمانند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (احسان حسینی 3+90)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (سعید حسین‌پور - 85)، گادوین منشا و علی علیپور (محمدامین اسدی - 78).

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده (علی خدادادی - 88)، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا (محمدرضا عباسی - 83) و رضا حبیب‌زاده (محمدزبیر نیک‌نفس - 75).

شجاع خلیل‌زاده که برای دومین بازی متوالی با گلزنی خود 3 امتیاز ارزشمند دیگر را برای پرسپولیس رقم زد، نه تنها حضور به موقعی در خط حمله در زمان ضربات آزاد تیمش داشت، بلکه در کار دفاعی نیز فوق‌العاده ظاهر شد و نمایشی داشت که ذوبی‌ها حتی یک خطر جدی هم روی دروازه سرخ پوشان ایجاد نکنند.پرسپولیس با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

برانکو ایوانکوویچ که در تقابل‌های قبل با علیرضا منصوریان نتوانسته بود به برتری برسد، امروز توانست این طلسم را بشکند و ذوب‌آهن را با هدایت او مغلوب کند. سرمربی پرسپولیس که کار سختی به دلیل کمبود بازیکن در نیم‌فصل داشت، حالا دو بازی تا پایان دور رفت و جذب بازیکن جدید دارد، اما با این وجود توانسته تیمش را به رده سوم جدول برساند و همچنان در کورس مدعیان بماند. از سوی دیگر ذوب‌آهن، نایب قهرمان سال گذشته روزهای بدی پشت سر می‌گذارد؛ آنها در 9 مسابقه اخیرشان هیچ بردی نداشته و چهار تساوی و پنج باخت داشتند در بین سه تیم پایین جدول باشند.

شرح گل

پرسپولیس 1 - ذوب‌آهن صفر (دقیقه 15: شجاع خلیل‌زاده): ارسال زیبای امید عالیشاه از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک دوم را شجاع خلیل‌زاده با پرش بلند تبدیل به گل اول پرسپولیس برابر ذوب‌آهن کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار