بازدید 32954
هزار و چهارصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صالحی امیری: حکم زندان برای الیاس نادران قطعی شد/شوخی جالب «علی مطهری» با «علی ضیا»/ضرغامی: اگر توصیه‌های رهبری نبود، فاتحه‌ قانون خوانده می‌شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ آملی لاریجانی: درخواست دیدار وزیر خارجه انگلیس را رد کردم/دادستان اصفهان: جرم تجاوز در مدرسه پسرانه اصفهان اثبات نشده است/ساخت هر متر مسکن چقدر تمام می‌شود؟/منظم‌ترین‌های مجلس را بشناسید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 03 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

صالحی امیری: حکم ده ماه زندان برای الیاس نادران قطعی شده

صالحی امیری عضو کابینه دولت یازدهم گفت، حکم زندان نادران در تجدیدنظر تأیید و قطعی شده، به اجرای احکام رفته است ولی آدرسی که آقای نادران داده طرف گرگان است که نشان می دهد سیاست اخلاقی یعنی چه؟ این را باید مردم بدانند، کسانی که ادعای انقلابی گری دارند، حالا که به قانون رسیدند آدرس جعلی می دهند و این برای سیاسیون فاجعه است. وی همچنین گفت: در دادگاه باز هم ثابت شد، حرف های آقای کریمی قدوسی به نقل از آقایان نادران و توکلی بود. حرف هایی که مشخص شده بود حقیقت ندارند و آقای کریمی قدوسی هم از من طلب حلالیت کرد. من قبول کردم اما آقای نادران حاضر به عذرخواهی کتبی نشد و در دادگاه محکوم به ده ماه حبس شد.

اکرمی: دیگر نباید برای سخنان احمدی‌نژاد وقت بگذاریم

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به اظهارات رئیس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه گفت: لازمه جامعه آزاد این است که هر فردی نظر و اندیشه خود را به جامعه بگوید و دلایل آن را هم مطرح کند تا جامعه او را بهتر بشناسند و بود و نبود اساس و پایه برای آن اظهارات را تشخیص دهد. وی ادامه داد: در خصوص آقای احمدی‌نژاد هم به همین شکل است؛ اگر واقعا ایشان فردی کارآمد و کارآفرین بود، در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متأسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد در حالی که قطعنامه‌ها را هم کاغذ پاره می‌نامید. عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: بر همین اساس هم دیدیم که ایشان بعد از یک دوره داوطلب ریاست‌جمهوری شد و شورای نگهبان او را تأیید نکرد. امروز هم عدم کارآمدی احمدی‌نژاد برای جامعه مشخص شده و برخورد مقامات با ایشان مشخص است. معتقد هستم دیگر نباید برای این فرد و سخنانش وقت بگذاریم.

آملی لاریجانی: درخواست دیدار وزیر خارجه انگلیس را رد کردم

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه همه قوا در جمهوری اسلامی مستقل هستند، تأکید کرد: کشورهای خارجی، باید ردای تکبر را از تن به در کنند و مقاماتی نظیر وزیر خارجه انگلیس بدانند در جایگاهی نیستند که بخواهند به قوای نظام اسلامی در انجام وظایفشان هشدار دهند. رئیس قوه قضاییه افزود: به دلیل همین تکبرورزی در گفتار و رفتار، با وجود تقاضای مکرر وزیر خارجه انگلیس برای دیدار با مسئولان قضایی جمهوری اسلامی، هیچ یک از مسئولان دستگاه قضا وقت ملاقات ندادند تا امثال آقای هانت متوجه شوند با مردم و مسئولان ایران باید با لحن و ادبیات شایسته صحبت کنند.

لاریجانی: درباره مسائل به جای مانده از سال ۸۸، شمخانی در حال پیگیری است

علی لاریجانی در نشست خبری خود درباره حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ نیز اظهارنظر کرد. او گفت: درباره مسائل به جامانده از سال ۸۸، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و علی شمخانی در حال پیگیری هستند. وی تصریح کرد: در شرایط فعلی با وضعیتی که کشور دارد هر گامی در جهت وحدت ملی ضروری است.

بهزاد نبوی: یکی از مخالفان بعد خروج ترامپ از برجام سجده شکر کرد

بهزاد نبوی در گفت‌وگو با روزنامه سازندگی گفت: شنیدم یکی از دوستان قدیم که امروز در جمع تندروهاست، بابت اینکه ترامپ از برجام بیرون آمده، سجده شکر به جای آورده است.

دادستان اصفهان: جرم تجاوز در مدرسه پسرانه اصفهان اثبات نشده است

انتشار تصاویر و فیلمی کوتاه از تجمع والدین مدرسه پسرانه ای در ناحیه چهار اصفهان صبح امروز دوشنبه در شبکه های اجتماعی با موضوع تعرض به دانش آموزان، موجی از نگرانی را بین کاربران و خانواده های اصفهانی ایجاد کرد. امروز در اصفهان شایعه شده است فردی غیر از کادر آموزشی این مدرسه به چند دانش آموز تعرض کرده است. علی اصفهانی دادستان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موضوع دهم آذر امسال با شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان به دستگاه قضایی اعلام شد. وی اضافه کرد: در این گزارش اعلام شد که فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است تعدادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.دادستان اصفهان افزود: پس از اعلام گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفت و دانش آموزانی که ادعای تعرض جنسی در مورد آنها اعلام شده بود به پزشکی قانونی معرفی شدند. وی تصریح کرد: متهم نیز دستگیر و تاکنون موضوع را انکار کرده است و تحقیقات مقدماتی در باره ابعاد این ماجرا همچنان ادامه دارد و خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد. اصفهانی با تاکید بر قاطعیت، دقت و سرعت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم گفت: والدین و خانواده ها مطمئن باشند که اگر جرم این فرد که خود نیز از اولیای دانش آموزان است، اثبات شود توسط دستگاه قضایی مجازات می شود.

نرگس محمدی از دادستان تهران درخواست آزادی مشروط کرد

محمود بهزادی راد، عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به نامه اخیر نرگس محمدی که از زندان برای دادستان تهران نوشته است اظهار داشت: موکلم در این نامه درخواست هایی را از دادستان تهران از جمله آزادی مشروط مطرح کرده است. این وکیل دادگستری با اشاره به عمل جراحی موکلش در تاریخ هفتم تیر امسال افزود: طبق نظر پزشکان، محمدی پس از عمل جراحی باید تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان قرار می گرفت اما متأسفانه به زندان منتقل شد. بهزادی راد گفت: پزشکان متخصص معتقدند موکلم باید تحت مراقبت های پزشکی در بیمارستان قرار گیرد و نامه های پزشکان نیز مبنی بر ضرورت بستری شدن موکل در بیمارستان به زندان ارائه شده است.

وزارت اقتصاد و حسابداران دو شمشيرزن با يك هدفند

فرهاد دژپسند، وزير اقتصاد در مراسم روز حسابدار گفت: حسابدارى يكى از اركان وزارت اقتصاد و دارايى است. اگر حوزه حسابدارى را به خوبى بشناسيم و از ظرفيت ها استفاده كنيم، در حكمرانى كمك مؤثرى خواهد داشت. وزارت اقتصاد و دارايى از همين دريچه بايد به نقش حسابداران اهميت ويژه اى قائل شود. وزارت اقتصاد نبايد درگير تصدى امر حسابرسى شود مگر در موارد خاص و درواقع اين وظيفه را بايد حسابداران انجام دهند. ما به شدت به حسابداران نياز داريم و هرچه زمان مى گذرد اين نياز ابعاد گسترده ترى پيدا مى كند. وزارت اقتصاد براى وسيع كردن ارتباط با جامعه حسابداران نبايد از تلاشى دريغ كند و حسابداران نيز بايد در كنار ما باشند درواقع ما دو شمشير زن هستيم با يك هدف مشترك.

استیضاح وزیر علوم حتمی است

زاهدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به اینکه برای طرح استیضاح وزیر به امضای حداقل ۱۰ تن از نمایندگان نیاز است لذا مطمئنا از این لیست امضاکنندگان ۱۰ تن باقی خواهند ماند؛ بنابراین، طرح استیضاح وزیر علوم حتمی است. عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به دلایل استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اشاره و اظهار کرد: ضعف مدیریت در سطح کلان در دانشگاه‌های مطرح کشور، مباحث بودجه‌ای از جمله بودجه پژوهشی، بودجه تجهیزات و ...، درست اجرا نشدن برنامه آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی از مهم‌ترین دلایل طرح استیضاح وزیر علوم هستند./ایسنا

ساخت هر متر مسکن چقدر تمام می‌شود؟

فرشید حاجت پور، دبیر انجمن انبوه سازان درباره هزینه تمام شده برای ساخت هر متر مربع مسکن به خبرآنلاین گفت:‌ هر چند قیمت ها دائما در حال تغییر هستند اما برآوردها نشان می دهد هزینه ساخت مسکن افزایش قابل توجهی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. ️نسبت به سال گذشته هزینه ساخت افزایش ۱۰۰درصدی داشته یعنی هزینه ساخت هر متر مربع حدود ۳میلیون تومان است که به عبارت بهتر سال گذشته و قبل از شوک های وارد شده به بازار ارز، سکه و طلا و سایر بازارهای موازی، هزینه ساخت هر متر مربع مسکن برابر با ۱.۵ میلیون تومان بود. اگر دولت اقدام فوری نکند امکان افزایش هزینه های ساخت مسکن وجود دارد.

نمی‌دانم رئیس‌جمهور کی و کجا با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است

سبحانی نیا عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: نمی‌دانم رئیس جمهور مخالفت خود را با افزایش قیمت خودرو در کجا و در چه تاریخی اعلام کرده است و باید از همان مسئولان وزارت صمت بپرسید. باید قیمت خودرو افزایش یابد تا خودروسازها از این بلاتکلیفی خارج شود، زیرا این امر باعث کاهش تولید و همچنین افزایش قیمت حاشیه بازار می‌شود. افزایش قیمت خودرو باید رابطه منطقی با عرضه و تقاضا داشته باشد و نمی‌شود، گفت قیمت خودورو باید ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار باشد. /فارس

کسی برای دوتابعیتی بودن زندان نمی رود

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه گفت: دو تابعیتی بودن در جمهوری اسلامی جرم نیست و کسی در ایران صرفاً به دلیل دو تابعیتی بودن تعقیب و زندانی نمی شود. افرادی که مورد اشاره مسئولان خارجی هستند، در کشور ما اقداماتی بر خلاف امنیت مرتکب شده اند یا دست به جاسوسی زده اند که تعقیب آنها به دلیل ارتکاب این جرایم است و هیچ ربطی به دو تابعیتی بودنشان ندارد. تنها دلیل این هجمه های سنگین علیه دستگاه قضایی این است که در برابر نفوذ دشمن ایستاده ایم و بسیج نیروها و صرف میلیون ها دلار از سوی کشورهای غربی برای تخریب مسئولان قضایی جمهوری اسلامی صرفاً به دلیل همین ایستادگی در برابر نفوذ است. انگلیس به ایران بدهکار است و از زمان طاغوت پول هایی را برای سلاح دریافت کرده اند که جزء بدهی های آنها به ملت ایران است اما این موضوعات هیچ ارتباطی با مسائل قضایی ندارد و نظام قضایی و نیروهای امنیتی صرفاً با عوامل نفوذ، فارغ از تابعیتشان در چهارچوب قانون برخورد می کنند. متأسفانه عده ای که خود را مدافع آزادی و اصلاحات می دانند، حاضرند به خاطر حقد و بغض نسبت به دستگاه قضایی، حقوق مردم را نادیده بگیرند.

واردات خودرو در سال آینده هم ممنوع می‌شود؟

روز گذشته خبرگزاری تسنیم با انتشار خبری با این مقدمه که «قرار نیست شاهد باز شدن قفل واردات خودرو طی سال آینده توسط دولت باشیم»، در مورد درآمد دولت از محل واردات خودرو به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرده است که در لایحه بودجه سال آینده، دولت ردیفی تحت عنوان ردیف درآمدی مربوط به حقوق و عوارض مالیاتی واردات خودرو لحاظ کرده، اما درآمد خود را از این محل صفر در نظر گرفته است. بر اساس تحلیلی که این خبرگزاری به نقل از منبع آگاه خود ارائه کرده، این امکان وجود دارد که در دقیقه نود دولت در تصمیم خود تجدیدنظر کند یا نمایندگان عدد صفر را از جلوی ردیف مربوط به حقوق و عوارض مالیاتی واردات خودرو پاک کنند. /دنیای اقتصاد

دستور رهبر معظم انقلاب برای حضور در اقیانوس‌ها

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز برای حضور موثر در آب‌ها نیازمند عقبه صنعتی، علمی و دانشی هستیم که بخشی از آن در زیرساخت‌ها قرار می‌گیرد و برخی نیز در نیروی انسانی تجلی می‌یابد. صبح امروز از دفتر فرمانده معظم کل قوا تماسی با ما گرفته و عنوان شد، حضرت آقا فرمودند که نیروی دریایی هر زمان برای دریانوردی اقیانوسی آمادگی لازم را داشت، این اقدام را انجام دهد. /انا

درباره رئیس مجلس چیزی به نام استیضاح وجود نداشت

عزت‌الله یوسفیان ملا از اعضای کمیسیون آیین نامه درباره وضعیت طرح استیضاح لاریجانی به خبرآنلاین گفت: یک عده به اشتباه این موضوع را به عنوان استیضاح مطرح کردند، در حالی که استیضاح یعنی کسی از کار برکنار می شود مانند وزرا. آنچه از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شد اصلا چنین روالی ندارد، ماده 26 قانون آیین نامه داخلی عنوان می کند اگر 25 نفر از نمایندگان نسبت به هریک از اعضای هیأت رئیسه و نه تنها رئیس، اعتراضی داشته باشند آن را به کمیسیون آیین نامه می دهند که در آن کمیسیون نیز با حضور رؤسای کمیسیون ها یک هیات چند نفره تشکیل می شود تا مسأله را بررسی کنند و در نهایت نظر می دهند و سپس به صحن می آید. حتی اگر چنین طرحی در صحن مطرح شود باز روال آن با استیضاحی که یک مخالف و یک موافق در آن حرف بزند فرق دارد. البته این طرح به علت آنکه حد نصاب 25 امضا را نداشت منتفی و بایگانی شد.

نگران نباشید، سوخت گران نمی‌شود

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره دغدغه مردم در زمینه افزایش قیمت سوخت گفت: در حال حاضر و در فاز اول فقط بحث مدیریت سوخت مطرح است نه افزایش قیمت. کار بسیار خوبی که در دولت نهم و دهم انجام شد این بود که بتوانیم سوخت کشور را از طریق مصرف مدیریت کنیم، بحث قیمت، موضوع دوم است. متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم کارت سوخت حذف شد که شرایط خاصی ایجاد کرد، حجم مصرف را بالا و بحث قاچاق سوخت را به شدت افزایش داد. /ایسنا

شوخی جالب «علی مطهری» با «علی ضیا»

علی مطهری روز شنبه مهمان برنامه «فرمول یک» بود و علی ضیا در این برنامه لباسی به تن داشت که روی آستین‌هایش، شعر «هرکجا هستم باشم.» نوشته شده بود. علی مطهری روز شنبه مهمان برنامه «فرمول یک» بود و علی ضیا در این برنامه لباسی به تن داشت که روی آستین‌هایش، شعر «هرکجا هستم باشم.» نوشته شده بود. علی مطهری در پایان برنامه به شوخی از ضیا پرسید: لباسش را از کجا خریده تا او هم بخرد و با اشاره به نوشته‌ها گفت: «یعنی این جای خالکوبی است دیگر؟» علی ضیا که از این شوخی غافلگیر شده بود، با خنده توضیح داد که این شعر سهراب است.

عباس عبدی: حناچی اشتباه کرد

عباس عبدی، فعال اصلاح طلب طی توییتی درباره اظهارات اخیر پیروز حناچی شهردار جدید تهران درخصوص ارتباط خانواده اش با منافقین، نوشت: آقای حناچی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید، آیا عضویت برخی نزدیکانش درگروه معاند نظام صحت دارد، گفت:کسی را در قبرکسی دیگر نمی خوابانند. شما هم بروید برای آخرتتان کار کنید! به نظر پاسخ درستی نیست. اگر قرار باشد از ابتدا عصبانی شود، مشکل خواهد شد. بهتر بود یا پاسخ نمی داد یا یک کلمه می گفت: بله

ملاقات خصوصی وزیر راه با مقام معظم رهبری

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با مقام معظم رهبری دیدار کرد. قرار بود امروز مراسم آغاز فاز اول بومی‌سازی زیرساخت‌های ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، رئیس سازمان هواپیمایی و معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی برگزار شود که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی موفق به حضور در این مراسم نشد. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در این باره اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود وزیر راه و شهرسازی میزبان اصلی این جلسه باشد و وی هم تأکید کرده بود، با توجه به اهمیت موضوع جلسه علاقه مند است تا اولین حضورش در شرکت فرودگاه‌ها از طریق شرکت در این مراسم باشد. به گفته رحمت‌الله مهابادی اما به دلیل حضور وزیر راه و شهرسازی در ملاقات خصوصی با مقام معظم رهبری که برگزاری آن ساعاتی پیش به وزیر راه اعلام شد، وی نتوانست در این جلسه حضور یابد./فارس

منظم‌ترین‌های مجلس را بشناسید

دَه نماینده از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس، در سه ماهه دوم سال سوم دوره دهم انتخاب شدند. هیأت رئیسه مجلس امروز (دوشنبه) اعلام کرد: محمدرضا تابش، نماینده اردکان، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود، شهروز برزگر کلشانی نماینده سلماس، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو، علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، فردین فرمند نماینده میانه، حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس در سه ماهه دوم سال سوم دوره دهم انتخاب شدند.

ضرغامی: اگر توصیه‌های رهبری نبود، فاتحه‌ قانون خوانده می‌شد

ضرغامی با انتقاد از عملکرد رؤسای جمهور در دور زدن قوانین، توصیه های مقام معظم رهبری را راهگشای این اتفاق خواند و تاکید کرد اگر توصیه های رهبر انقلاب نبود نمی شد جلوی این دور زدن ها را گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۷۱
لاریجانی: درباره مسائل به جامانده از سال ۸۸، شمخانی در حال پیگیری است. به کجا چنین شتابان
پاسخ ها
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
ارتباط نزدیکان حناچی با منافقین؟؟؟!!!

دیگه فاتحه هممون خوندست!!!

هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!
شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خواهشا همه حرفاتونو تو یه کامنت بزنین چون یه نفر هست که ببا فیلترشکن و با آی آمریکا، تو کامنت های مختلف، جا رو اشغال میکنه و هی نغمت نغمت میکنه! فکرمینه هیچکس هم نمیفهمه! آخه این همه جا و این همه پیامرسان و غیره واسه چرت و پرت گفتن وجود داره این جماعت درست باید چرت و پرت هاشونو بیان تو تابناک بنویسن؟!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
به به نیامده گزک داد دست رسانه ها !یه امر خیلی پیش پا افتاده در مورد پذیرفتن مسئولیت ان هم در سطح کلان این است که شما مسائلت دیگر خصئصی شخصی نیست ! مدیر هستی باید یایت تمام مسائل و حواشی زندگی و رفتارت پاسخگو باشی ! اگر با این مسائل مشکل داری نباید وارد این گود بشی ، چرا به من نمگن چرا چنین و چنان هستی !!!؟
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
شیوا جان چقدر خودت رو تحویل گرفتی و تابناک را محلانیشتین قرار دادی که کامنت تو را چاپ کنه حالا بگو چکاره هستی که اینهمه باد تو غبغب داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
حالا چرا اینقدر عچله دارید هستیم دور هم
قرار نیست تجاوز در مقابل چشمان بقیه انجام شود تا اثبات گردد .
اقای ضرغامی آنوقتی مسئول بود چرا قانونی عمل نکرد؟!؟
اکنون اتهام به دولت میزند و دولت سایه را فراموش!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
صرعامی کا رفته بودند غاز چرانی ؟ چه شد با غازها نتوانستند بسازند ؟ یا همه را به کشتن دادند و بیمار کردند و کارش را از دست دادند ؟
آقای صالحی ریس انرژی اتمی گفته:

من تا پارسال از دانشگاه 3000 دار حقوق میگرفتم الان شده 700 دلار

اعضای هیات علمی که همیشه معترضن و میگن حقوق ما 3 تومنه بیان الان توجیه کنن

شما در دانشگاه به جز حضور روزانه 2 ساعت در دفترتان چکار میکنید که باید 3000 دلار حقوق بگیرید. اگر واقعا بازدهی داشتید الان وضع کشور این جوری نبود. شما عامل نابودی دوره های دوکتری و ارشد هستید که ظرفیت ها را بالا بردید تا تعداد مقالات و پروژها تون رو بالا ببرید.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
واقعی !
آقای صالحی یا یک خدمتگذار بدون ادعا هستند و یا ثروتمند بی نیاز به حقوق معمولی !
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سه هزار دلار جهانگیری حقوقش بوده .رقمی نیست معاون وزیر نفت ده هزار دلار میگرفت و رفت .600 میلیون پاداش سنوات بدبخت صالحی
این آقا ضرغامی متوجه شده که باید با چه ترفندهایی خود را مطرح کند
آقای ضرغامی کار دیگه ای نداره ؟؟
همش در حال خطبه و فرمایش هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
حداقل برای اینکارش حقوق نمیگیرد ویا در راه رضای خدا انجام میدهد!
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ضرغامی از قانونی حرف میزنه که وجود خارجی نداره .ضرغامی را بگیرید
چه مصیبت و بلایی به این راحتی میتوانست ایران رو نابود کنه. رودخانه ها و دریاها رو خشک کنه، بنادر اون را به چینی ها و هندی ها بفروشه، برق اون رو به عراق بفروشه، آب اون رو به کویت بفروشه، کشاورزی ایران را نابود کنه، هوای ایران را سمی کنه، محیط زیست ایران رو نابود کنه؟
سلام.این حقیر نه ادم دولتم ونه نفعی دارم ودر دولت جناب روحانی به خاطر مالیات بیش از حد ناچار به تعطیلی کسب وکار خود وخانه نشینی شده ام.اما شرایط اینروزها برآن داشت که چند کلمه ای خدمت هموطنان بزرگوارم عرض نمایم.سال ۵۷پدران ما با تصور اینکه همه مشکلات کشور به یکنفر مربوط است انقلاب کردند حتی عده ای فکر میکردند با رفتن او بی خانه ها مجاناً خانه دار میشوند.دری بود وبه ایشان گفته بودند اگر باز شود باغ سبز بسیار زیبایی پشت ان است.دیدیم ودیدید که چه شد.اگر به بهترین مربی فوتبال جهان تیم مدرسه ابتدایی فلان را بدهند نخواهد توانست ان تیم را قهرمان جام جهانی سازد خواه سیستم ۴.۴.۲ را برگزیند یا۳.۵.۱-در دنیا سیستمهای مختلفی برای حکومت وجود دارد مثل پادشاهی ژاپن وانگلیس،کمونیستی چین یا دموکراسی امریکا یا سوییس،انقدرها مهم نیست که سیستم چه باشد مهم ابزارهای یک سیستم است.ما ایکیو انگلیسیها را نداریم والبته حاضر نیستیم از خون ملل ضعیفتر تغذیه کنیم.ما سخت کوشی ژاپنیها را نداریم اما با نیم ساعت کار مفید انتظار پیشرفتی مثل انها داریم.ما مثل سوئیسیها سالانه دهها کتاب نمیخوانیم ولی دموکراسی انها را آرزو داریم‌.هموطن عزیزم سیستم حکومت هر چه باشد کشورمان تغییر نخواهد کرد تا وقتی فرار از کار را زرنگی وعبور از چراغ قرمز را "حق"خود بدانیم.اینروزها بعضی از تحریم وتقابل امریکا وترامپ با حکومت استقبال میکنند اما سوال اینست که ایا باحرکت در مسیر ترامپ، پشت این در، باغ سبزی وجود دارد یا خیر؟امریکا نشان داده که اگر به افغانستان یا عراق یا لیبی یا سوریه پا میگذارد ان کشور را دهها سال به عقب میفرستد و زیر ساختهایش را نابود میکند،ثابت کرده که مثلا اگر در سوریه ۶۰۰هزار نفر کشته ومیلیونها نفر اواره شوند ذره ای برایش اهمیت ندارد وفقط دلار را میشناسد وبس.بدترین سناریوی ممکن هم این که برای اینکه من رفیق شفیق ترکم در تبریز یا کوردم در کرمانشاه را ببینم مجبور به گرفتن ویزا باشم.اینکه تصور کنیم اقای ترامپ دوست ماست وحکومت فعلی را تغییر داده وبما برای پیشرفت وابادانی کمک میکند فکری عاقلانه است؟هموطن عزیزم تویی که اهل مطالعه هستی وبه این سایت مراجعه کردی هموطن پیشرو وفرهیخته من هستی وبنابراین از قاطبه جامعه چند سالی جلوتری.بیایید تلاش کنیم تا خودمان (بدون دخالت خارجی)جامعه ای بهتر بسازیم ودر جامعه فرهیخته ،حکومت خود بخود اصلاح خواهد شد وچاره ای جز حرکت در مسیر درست نخواهد داشت.دوستان مطالبه کنیم و از حکومت بخواهیم انچه میپسندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
مثل اینکه شما در هپروت هستید!
مردم که دارند همینکار را می کنند و میگویند و با صدای بلند هم میگویند!
ناشناس
| - |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سلام موافقم متن دلسوزانه منصفانه ای است
با شندین این اخبار آزار کودکان آدم دیگه به چی میتونه اطمینان کنه. خیابون، مدرسه ، مهد کودک، کلاس

هموطنان عزیز آرزوی آباد شدن ایران را با خوتون به گور خواهید برد اما میتوانید حداقل یک کار درست در زندگی خود انجام دهید و اون هم دست بر داشتن از زاد و ولد هست.

بیش از 90 درصد افرادی که در ایران زاد و ولد میکنند فقیر هستند و با زاد و ولد، فقر و مشکلات ناشی از آن رو مانند جرم و جنایت و بیماری های روانی رو گسترش میدهند.
نظر اینجانب ورود افرادهایی که سران فتنه بوده به عرشه سیاست خوب نیستند. بنده همچنین با نظر سردار نقدی را تایید میکنم گرچه نمیدانم نظر ایشان چیست.
لازم است به تذکر که بگویم باتوجه به تحولات بسیار مثبت هفته های اخیر ما در شاهراه رشد اقتصادی قرارگرفته ایم و بزودی دلار به قیمت 1560 الی 1567 ریال میرسد. الان خود فرانسه درحال انقلاب هستند و بیداری اسلامی بزودی تمام اروپا میگیرد. امریکا هم که نصفش در آتش قضب الهی سوخت و نصف باقی مانده هم حرفی برای گفتن ندارد و منزوی تر شد. اسراعیل هم که شکست خورد و.نتانیانهو بازداشت میشود
پس دنیا باید توسط ما مدیریت شود. و امروز بیش از هر رئیس اصلاحات به یک مدیر جهادی و شجاع مثل دکتر احمدی نجاد نیاز داریم که تجربه مدیریت بر عالم را دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
آقا نعمت لطفا بیا پایین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
عزیز این عدد ۱۵۰۰ تومانی باید در سال ۹۲الی۹۳ انجام می شد ولی دولت جدید که سر کار امد جلوی ان را گرفت و فکر نکنم بعد از این همه سال برگردد به ان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
جالبه که تابناک این چرت و پرت ها رو منتشر می‌کنه ولی نظرات انتقادی و محترمانه رو اکثراً سانسور می‌کنه! چرا؟ واقعا عجیبه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
آقای علی از شما به دیوان لایحه شکایت میکنم تا اعدامت کنن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
اوس نعمت واقعا خودت اینارو نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
عالی بود عالی.ممنون
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
نعمت قرصاتو اشتباه خوردی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
بسیار بسیار موافقم دقیقا همینطور هست که می فرمایید
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
نعمت جان حمایتت میکنیم
تو باید رئیس جمهور شوی
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
نعمت جان شما صرافی داری؟ جون من بگو بیاییم ازت خرید کنیم
اسد
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
من هم نظرم این است که باید بر عالم مدیزیت کنیم
Hamed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
دمت گرم دارش نعمت. خوب کنایه میزنی.
ضرغامی جان سلام
چند ساعتی بود تشریف نداشتید ؟؟؟!!!!!
احمدی نژاد هر چقدر قانون گریزی داشت ولی در مقابل خارجی ها می ابستاد ولی این دولت چی؟
هم در داخل و هم در مقابل خارجی منفعل
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
اسم احمدی نژاد را لطفا نیاور
هر جایی که رسید در کوره ده ها هم بدون فکر هر برکه ای را امضا کرد واز جیب مردم هم دست ودل باز هدیه داد حتی به خارجی ها ....!
جناب ضیا شما برو تبلیغاتت را کن برای خروج ارز و سرمایه گذاری در خارج ولطفا ادای عشق وطن را نکنید
یارانه ان زمان چقدر قدرت داشت والان چقدر قدرت دارد؟
و با توضیح این جناب فکر کنم تا چند سال اینده فقط یک ادامس بشود خرید!!!!
ما هم از قوه قضاییه می خواهیم بررسی کنند و اگر راست بود طرف مقابل محکوم و زندانی شود و اگر دروغ بود خود شخص محکوم شود حالا هر کی می خواهد باشد مجلسی باشد یا افراد دولت تا حساب کار دستشان بیاید
مثل ادعاهای اقای کریمی قدوسی و یا جناب طریف
پستامینوفن

محصولی از دولت اونچنان رونق اقتصادی ایجاد بکنیم.

این محصول به شکل ورق های آلومنیومی با روکش شفاف هست که حاوی 14 عدد پسته انواع 6 تایی آن هم در آینده و با بدتر شدن اوضاع اقتصادی تولید خواهد شد.
افرین جناب لاریجانی حداقل شما جلوی این انگلیس را بگیرید و گرنه اگر دیت دولت محترم باشد معلوم نیست چه اتفاقی می افتد
این اصولگرایان تا کی میخواهند از رهبری هزینه کنند ؟؟
رفاه و اسایش مردم افغانستان از مردم ایران بیشتر شده ؟! لطفا یکی حضرات رو از خواب بیدار کنه ؟!بیمارستها در استانه ورشکستگی مطلق هستتد ؟! حقوق کارگران کفاف ۱۰ روز زندگی رو نمیده ؟! چکها همه برگه میخوره ؟! قسطها معوق میشه ؟! اکثرا از اندک پس انداز ارتزاق میکنند ؟!
برأى اطلاع كسى كه در مورد أحمدى نژاد نوشته يكى از دلائل مخالفت سازمانهاى سيا برأى مخالفت با تضعيف روحانى احتمال به قدرت رسيده احمدىنژاد است.
این نماینده هااگر راست می گویند یک دفعه همه وزرا را بردارندو افراد خودشان را جایگزین کنند تا هزینه ها کاهش یابد و مردم هم خلاص شوند
مسئولان بازهم برای چندمین بار دارد ایندتعرضات جنسی را مانند دزدی ها واختلاسها لوث میکند تا ابعادش را کوچک وانهارا به فراموشی بسپارد ،وقتی دزدی های کلات واختلاسها دیگر گندش خیلی بالا گربت وجومی شد ناچار به اعتراف وقبولش شد در این خصوص روزی بناچار باید همه چیز را علنی وافشادنماید چون مردم به برکت رسانل ها از همه جا وهمهدچیز باخبرند وکارر هم با اعتراف ویا کتمان ش واز لملکردش هن مثل بقیع امور عمیسا ناراضی می باشند
معلوم نیست این ساغری چقدر برای دولت انگلیس مهمه وارزش داره که دو وزیر خارجه انگلیس برای ایشان به ایران امدهاندبا 400 میلیون پوند که توی این چهل سال به ایران نداده اکنون به خاطر ساغری حاضرند پرداخت کنند
درست نوشتن.اصلیت ایشون گرگان و علی آباد کتولی هستن
ما هرچه نظ دادیم غیر قابل انتشار شد ؟! مثل اینکه نمیشه در باره طوسی نظر داد.
پاسخ ها
احسان
| Germany |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
در مورد بنفش هم نمیشه نظر داد چه برسه به طوسی!و البته سبز!!!رنگ فقط سفید
کاربران محترم . یک مقایسه ای بین نظر بنام نعمت و کاربر ۲۶-۱۹ بیندازید من به دو دوست عزیز عرض میکنم با مقایسه این دو نظر نتیجه میگیرم که ما سوییس و ژاپن نخواهیم شد من نمیدانم چطوری بنویسم که رد نظر نشود . برادر من مردم هم اگر بخواهند کاری کنند به تنهایی قابل انجام نیست باید برنامه داشت . یعنی اگر در حوزه اقتصاد و سیاست خیلی کارها باید انجام گیرد . پیشرفت نخواهیم کرد چون هنوز برای رای میخواهید بمردم وعده سه برابری یارانه را بدهیید توسعه سیاسی نخواهی داشت چون احزاب قوی نداری چون چون .... نداری . با رفتار انقلابی به عدالت نخواهی رسید بلکه با قانون چرا میشود هم به عدالت رسید
اگر برای کنار گذاشتن حناچی بصورت پروژه باشد کاری نمیشود کرد بهرحال اینقدر چه در محل کار یا در بازدید ها یا در مجلسی یا هر حایی یا در احداث پارکی یا تونلی یا بارش برف و بارانی چه میدانم سیلی بهرحال بهانه جور هست فقط کافی هست ایشان در انجام امور پروژها از طیف فکری خوش بکار گیرد دچار درد سر میشود . بهترین راه این هست به سولات بیخودی جواب ندهد به رقیب سیاسی کار اجرای بدهد سپس غذر ش را در دیر کرد یا بد عمل کرد کار بخواهد موفق خواهد شد
نعمت جان تو خونه گرم نشستی مثلا نظر کارشناسی دادی برادر از این توهمات چه فایده دارد اگر به سیل و آتش و گرسنگی و مرگ باشد آن دست خداست . دوست عزیز امروز از سر کنجکاوی در مسیر چهل کیلومتر از شهرم به شهر دیگر میرفتم پل های بزرگی که قدمت دهها سال پیش دارد نگاهی کردم و دیدم که با بارش باران و سیل بیشتر فضای بستر رودخانه و ستون های پل ها فرسایش پیدا کرده و حتی اسکلت فلزی آنها بشدت اکسیده شده ولی ماشین های بزرگ با چندین تن بار و سوخت از روی آنها عبور میکنند آیا به خودت زحمت دادی تا حالا نگاه کردی تو حتی صدای هموطنت که حقوق نگرفته نشنیدی چطوری دلت میاد چنین اوهامی را بر زبان میاری . وافعا برام عجیب هست شنیدن و دیدن اینقدر زحمت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
دوست عزیزم شما تقریبا هر شب زحمت گذاشتن کامنت میکشین.اهل مطالعه هستین و نظرات خوبی ارائه میکنین.از شما تعجب میکنم چطور تلخند طنزی که در کامنت اقا نعمت هست متوجه نمیشین .ایشون شوخی میکنن.زییا هم شوخی میکنن
اصلاح طلبان مشكلات زيادي براي كشور وملت ايجاد كرده اند جالب اينكه بجاي پاسخگويي طرح دعوي مي نمايند ..شب دراز است و قلندر بيدار..
چرا چند وقته که خان محمدعلی آقا نیست??!
گلایه اکرمی در مورد آقای احمدی نژاد .‌من بشخصه نظرم به احمدی نژاد مثبت نبود یعنی بار اول رای ندادم بار دوم به موسوی رای دادم . دلایل من این بود این افراد سیاسی از همه طرف های سیاسی به بلوغ سیاسی نرسیدند . یعنی اینقدر در رفتار و گفتار و همچنین در مدیریت کاری یا در کار اجرایی و سپس طی چندین سال به پختگی سیاسی میرسند . یعنی اگر این مراتب را طی نکنند و علم و سوادشان را در چند حوزه بالا نبرند همچنان به همان حرف های عوام پسند اکتفا میکنند یعنی دادن یارانه بمردم . توسعه عدالت ولی فکر کن کشورهای دیگر عقلاشان نمیرسد که عدالت اجرا کنند آیا در خانواده ای که ده فرزند دارد اجرای عدالت با چالش روبرو هست . هیچکس به جد از ایشان پرسش چاللش نکشیده که راهکار چی هست . رفتار احمدی نزاد این هست که حالا اینکار را بکنیم تا بعد آنجا تصمیم میگیریم . آیا پاشیدن آب با هواپیما در فراز تهران برای پاکیزه کردن هوای تهران یادتان هست . ایشان دلشان برای مردم فقیر میسوزد ولی راه درمان ندارد دلسوزی فایده اش چیست این تفکر پوپولیستی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
اولا راه حل آب پاشی را احمدی نژاد نداد بلکه این راخ حل موقتی بود کهخ توسط سازمان محیط زیست و شهرداری اندیشیده شد و خیلی زود هم متوقف شد ولی چون در دوره اجمدی نژاد امثال تو تحت تاثیر توهمات روشنفکری همه چیز را منسوب به احمدی نژاد می کردند و امروزه روز همه مقصرند جز دولت و رئیس آن این نیز به احمدی نژاد مربوط شد و به پای وی نوشته شد. در ثانی اینکهخ برای مشکل مردم دنبال راه حل باشی بد است اما اینکه وعده دورغ بدهی و مردم را با شجریان و ورزشگاه و حجاب سرگرم کنی حتما پوولیستی نیست و حتما آخر عقل و تعقل است جالب است که نسخه ای برای آلودگی هوا نه از پیشینیان و نه پسینیان احمدی نژا د ندیده و نداشته اید اما تنها هنرتان تاختن به احمدی نژاد است بهاتهام پوپولیستی بودن اما معلوم نیست سرگرم ساختن مردم به کنسرت و ورزشگاه و روسری و چادر چقدر مشکلات اساسی کشور را حل کرده و اندو از نظر شما پوپولیستی نیستند
از مریدان احمدی نژاد میخواهم که از نظر من ناراحت نشوند چون نگاه من با آنها متفاوت هست هیچوقت نگاه شهروندان نسبت به همه مسولین یکسان نیست . برادر جان یادتان هست وقتی از مرتصوی پرسیدند چرا در سازمان تامین اجتماعی شرکت ها را با قیمت درست و واقعی واگدار نکردی در جواب گفتند شب بود و من خواب بودم و سهوالقلم بودم و امضا کردم . آیا احمدی نژاد مواضعش چی بود در قضیه کهریزک واقعا به عنوان رییس جمهور به خانواده داع دیدگان چی جواب داد . بنابراین خیلی از مسایل دیگر هست که در حیطه بیان سایت نیست ولی فراموش نکنیم که رجال سیاسی اگر سیاستمدار باشن همیشه برای کسب قدرت به بهانه خدمت اینقدر پا فشاری نمیکنند بهرحال دیگرانی هم‌هستند که باید خدمت بکنند . از روحانی بابت شعار توسعه سیاسی و شهروندی و اقتصادی گلتیه دارم ایکاش قانون قدرت سیاسی و اجرایی رییس جمهور به اندازه ترامپ بود که دیروز توانست از چین تراز تجاری ۴۰۰ میلیارد دلاری را بگیرد فقط برای رفاه مردم خودش . این بشر هر چه وعده داد عمل کرد
نعمت جان فرانسویها درب مجلس خودشان را گل گرفتند . فرانسویها مسولین خودشان را در خیابان با شعار استقبال کردند و معنی شعار آنها این بود که کسی نمیتوانید قیمت بنزین را پایین بیاورید منحل کنید . در انجا هر کسی از فحش و نفرین ناراحت میشود مسولیت قبول نمیکند باید جواب بدهد نعمت جان اول باید یک تکان سیاسی باید به خودمان بدیم بعد از دیگران حرف بزنیم
آره جنگل های آمریکا با نفرین‌ما آتیش گرفت .روی سایت ها آمده ساعتی پیش متاسفانه در بخشی از استان اصفهان زمین لرزه ۷-۴ ریشتری آمده دست از خوشحالی مردم بردارید . انشالاه که آسیبی به هیچ کجای دنیا بخصوص هموطنانم در این هوای سرد نیاید . بجای آرزوی مردن بگوییم خدایا صلح و دوستی بین تمام مردم دنیا باشه
خیر سرم بعد از رسیدن به منزل رسیدم یک بسته اینترنتی ۶ گیگ با مبلغ ۳۶ هزار تومان خریدم که اخبارسیاسی و اقتصادی را از سایت های داخلی ببینیم آن از نظرات آقا نعمت که آدم حاضره موبایل را بکوبه به دیوار تا از دست اینترنت راحت بشه خیر سرم گفتم که شاید با ورود در چنین سایت های به معلومات سیاسی و تجربه فکری ما تعدیل پیدا کند . رفتار فکری من اعتدال پیدا نکرد بی فایده هست
اقایان بنده بجد معتقدم در لایه های مختلف دستگاههای مدیریت کلان کشور نیروهای نفوذی حضور دارد ، افرادی که در تصمیم سازیهای کلان و اساسی تاثیرگذار هستند چرا که مگه میشه همه تصمیماتی که گرفته میشه قدم به قدم مشکلات و گرفتاریهای کشور را افزایش بده ؟!! چرا اینهمه پتانسبل تو کشور وحود داره مسئولین قادر نیستند یک زندگی حد اقلی برای 80 ملیون نفر که واقعا برای ایران جمعیت کمی است فراهم کنن ؟!! 40 سال تجربه کافی نیست ؟!!!
برادران محترم دست اندر کار سایت تابناک.
اقدام شما را در برداشتن قسمت اعلام نظر(مخالف و موافق، لایک و دیسلایک، ستاره،نمره و... هر چه که می پسندید)در مورد کامنت ها را شدیدا نکوهش می کنم.این اقدامی خلاف عقلانیت است و باعث می شود که عیار هر نظر مشخص نشود.هر فردی هم انجا را دیوار بی صاحبی برای گفتن حرف نداشته اش ببیند.
متاسفانه اینجا هم از این آفت مصون نمانده که بخش کامت ها به جای اینکه منعکس کنندۀ نگاه مخاطبین به مطلب عرضه شده باشد،تبدیل به بازار مشوش عرضۀ فکر کوتاه و اعلام موجودیت نداشته بر اساس توهم و جهل مرکب شده.دوستان نه متن خبر یا تحلیل یا مصاحبه را می خوانند و نه کمترین سواد سیاسی و یا اقتصادی را دارند، ولی بر خود واجب می بینند که در بخش کامنت ها اظهار نظر کنند.توصیه می کنم برای ایجاد سدی در برابر این نوع رفتار، برای ارسال دیدگاه از جانب مخاطبان، یکی دو سوال در مورد متن بپرسید.در صورتی که پاسخی وجود داشت نظر ایشان را هم منتشر کنید.این اقدام نه مخالف دموکراسی است نه انجام سانسور.تنها مطمئن می شویم که فرد کامنت دهنده متن بیچاره را حداقل روخوانی کرده و تنها برای دادن نظر شتاب ندارد.قدری هم از شور و جوش و عجله برای نظر دادن کم می شود و انسان قدری راجع به نظر خود فکر می کند.
شما انبوه سازان خجالت نمیکشید که خانه متری یک ونیم میلیون پارسال یا 5 سال پیش ساخته اید .الان به 10 میلیون تا 12 تا بیشتر می فروشید ...سود چند هزار درصدی .به خاطر شما مردم دارند می سوزند ...مجردهها مستجرهها .مردم بی نوا با ظلم شما دینا برایشان جهنم شده .........................
ناشناس 19.8معلومه خيلي حرفه اي هستي خييييلي
تو را به خدا خجالت نكشيد سوخت رو هم گران كنيد ديگه نور علي نور ميشه.....
منم میخام در راه رضای خدا خدمت کنم و حقوق بگیرم و در راه رضای خدا شب بخابم و صبح دکتر مهندس و جراح بشم......
آقا یکی بود آمار انتخابات 88 رو میداد
کجاستش ؟؟؟؟
دلم واسش تنگ شده
از من بهش بگین بیاد آمارشو بده
ضرغامی خدا خیرت دهد !!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل