بازدید 2831
نوبخت خبر داد؛

نهایی شدن میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان قبل از ۱۵ آذر

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 21 November 2018

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدباقر نوبخت ظهر امروز (چهارشنبه) و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما در پیش نویس لایحه بودجه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را منظور کرده ایم و این موضوع در حال حاضر در دولت در حال بررسی است.

وی افزود: به نظر می رسد میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ظرف یک یا دو هفته آینده نهایی می شود و من آن را اعلام می کنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه آیا دولت برنامه ای برای افزایش حقوق کارکنان در سال جاری دارد یا خیر، اظهار داشت: تلاش ما این است تا با بسته های حمایتی کاهش قدرت خرید کارکنان و بازنشستگان را جبران کنیم.

نوبخت با بیان اینکه با توجه به ویژگی های سال آینده، باید خود را برای گذر از تحریم آماده کنیم، ادامه داد: هم منابع و هم مصارف کشور در سال ۱۳۹۸ متفاوت با سال های قبل است و خط هزینه ای را هدف قرار داده ایم.

وی توضیح داد: منابعی که برای بودجه تعریف کرده ایم، درباره نفت، مالیات و اوراق مطمئن است هرچند که سال آینده بودجه بیشتر معطوف به بازپرداخت اوراقی است که قبلا از آن استفاده کردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی