بازدید 2748

واردات آزاد خودرو در کنارآزادسازی قیمت‌ها دیده شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: باید آزادسازی قیمت خودروهای تولید داخل و واردات آزاد خودرو در کنار یکدیگر دیده شوند، خودروسازان باید با سایر محصولات وارد رقابت شوند.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 18 November 2018

سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت محصولات تولید داخل و درخواست آزادسازی قیمت‌ها توسط خودروسازان، اظهار داشت: در خصوص خودروسازان بارها این را اعلام کرده‌ام که با وضعیت کنونی قادر به ادامه فعالیت در صنعت خودرو نیستیم.

خودروسازان تمام مسئولیت بار افزایش میزان هزینه‌های سربار را بپذیرند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد رقابت پذیری و عدم وجود انحصار در بازار خودرو باید اقدام اساسی صورت بگیرد، گفت: خودروسازان از یک سو حق دارند که قیمت را در اختیار داشته باشند از سوی دیگر باید مردم از محصول خوب و باکیفیت استفاده کنند، اگر مقرر باشد که خودروسازان افزایش قیمت داشته باشند باید تمام مسئولیت بار افزایش میزان هزینه‌های سربار را نیز بپذیرند و انتظار بیش از حد از دولت نداشته باشند و مردم نیز حق دارند در بازار رقابتی خودرو خریداری کنند.

باید واردات خودرو متناسب با شرایط آزادسازی قیمت‌ها آزاد باشد و تعرفه‌ها نیز کنترل شود

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید واردات خودرو متناسب با شرایط آزادسازی قیمت‌ها آزاد باشد و تعرفه‌ها نیز کنترل شود، ادامه داد: باید آزادسازی قیمت خودروهای تولید داخل و واردات آزاد خودرو در کنار یکدیگر دیده شوند، خودروسازان باید با سایر محصولات وارد رقابت شوند.

نگاه یک سویه در بازار خودرو موجب زیان مردم می‌شود

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه نمی‌توان از یک‌سو به خودروساز اجازه افزایش قیمت بدهیم اما از سوی دیگر واردات را ممنوع و تعرفه‌ها را افزایش دهیم و هیچ فکری به حال هزینه‌های سربار خودروسازان نشود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که تنها یک بخش از بازار خودرو مورد توجه قرار بگیرد و تنها اجازه افزایش قیمت داده شود مردم متضرر می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر