بازدید 2662

تداوم پیمان سپاری ارزی ضرورت دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح پیمان سپاری ارزی تاکید کرد و گفت:نرخ ارز حاصل از صادرات در بازار براساس عرضه و تقاضا تعیین شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 18 November 2018

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص بازنگری در پیمان سپاری ارزی گفت:تفکیک صادرکنندگان در خصوصپیمان سپاری ارزی به صلاح نیست و به جای این کار باید روند قیمت گذاری ارز در موضوع پیمان ارزی اصلاح شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ارز حاصل از صادرات باید به کشور بازگردد اما نکته مهم این است باید اجازه داده شود تا نرخ ارز حاصل از صادرات در بازار براساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

لزوم بکارگیری تاکتیک های اقتصادی کارشناسی برای مقابله با دشمن

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی افزود:کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و برای مقابله با اقدامات اقتصادی دشمنان باید از تاکتیک های اقتصادی کارشناسی استفاده شود و نباید در شرایط فعلی روند صادرات متوقف شود.

حسن‌پور بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:در حال حاضر کشور، از ظرفیت های اقتصادی مناسبی برخوردار است و باید از منابع و ظرفیت های موجود استفاده بهینه شود.
بازدید هیأت تحقیق و تفحص مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس از بنادر استان هرمزگان

وی ادامه داد:تسهیل امور در گمرکات نقش مهمی در تسهیل صادرات دارد بطور مثال گمرک ارزش صادرات یک کالا را بالا محاسبه می کند و بطور طبیعی صادرکننده باید به میزان ارزش مذکور پیمان سپاری ارزی انجام دهد که این مسئله ایجاد می کند. تسهیل امور در گمرکات نقش مهمی در تسهیل صادرات دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد:باید گمرک اظهار صادرکننده درباره ارزش کالا را بپذیرد مگر اینکه اختلاف ارزش غیرواقعی باشد نکته دیگر اینکه باید شرایط حمل و نقل محصولات صادراتی تسهیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس