بازدید 1758

ایران از آمریکا به سازمان بین المللی دریانوردی شکایت می کند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شکایت ایران از اعمال محدودیت ها و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه حمل و نقل دریایی، هفته آینده به سازمان بین المللی دریانوردی در لندن ارایه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 12 November 2018

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شکایت ایران از اعمال محدودیت ها و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه حمل و نقل دریایی، هفته آینده به سازمان بین المللی دریانوردی در لندن ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد راستاد» روز دوشنبه در حاشیه سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل که با همکاری اتحادیه اروپا برگزار شد، افزود: شکایت ایران برای ارایه به سازمان بین المللی دریانوردی (imo) مستند به قوانین بین المللی است و در اجلاس آینده این سازمان، سندی از سوی ایران علیه اقدامات آمریکا در زمینه حمل و نقل دریایی ایران، صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس، بیانیه ایران به صورت یک سند رسمی منتشر خواهد شد، اضافه کرد: در این زمینه هیچ کشوری با آمریکایی ها همراهی نکرده و در اجلاس آینده ایمو شاهد حمایت کشورهای عضو از این سند خواهیم بود.

راستاد به سفر هیات های 10 کشور اتحادیه اروپا برای شرکت در این سمینار آموزشی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: برقراری ارتباط بیشتر با اتحادیه اروپا به ما کمک می کند تا حجم مبادلات تجاری بین ایران و کشورهای اروپایی بیش از پیش تقویت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است در این سمینار، فرآیند تسهیل عملیات دریایی و بندری و استفاده از تجربه اتحادیه اروپا در ارایه خدمات مناسب دریایی مورد بررسی قرار گیرد تا با توسعه همکاری های بین ایران و اتحادیه اروپا شاهد تحولات بزرگی در صنعت حمل و نقل دریایی ایران باشیم.

راستاد تاکید کرد: تاکنون همکاری‌های فنی بین ایران و اتحادیه اروپا در حوزه حمل و نقل به ویژه در بخش دریایی بسیار خوب بوده و برگزاری این سمینار نشان می‌دهد که کشورهای اروپایی برای توسعه مناسبات خود با ایران اهمیت بسیاری قائل هستند.

به گزارش ایرنا، سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نیز هیاتی از مسئولان ارشد بخش حمل و نقل اتحادیه اروپا و فعالان صنعت حمل و نقل ایران در تهران برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان