بازدید 2441

ثبت نام ارز دانشجویی

کد خبر: ۸۵۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 11 November 2018

معاون وزیر علوم با اشاره به آغاز ثبت نام دریافت ارز دانشجویی از روز گذشته، گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر برای دریافت ارز دانشجویی ثبت نام کرده اند.

به گزارش مهر، مجتبی صدیقی ظهر یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح عمرانی دانشگاه در جمع خبرنکاران با اشاره به وضعیت نامطلوب خوابگاه‌های دانشجویی در کشور، اظهارکرد: در ادوار گذشته توجه مناسبی به ساخت خوابگاه های دانشجویی صورت نگرفته و برای رفع این مشکل در برنامه ششم توسعه به آن توجه ویژه‌ای شده است.

صدیقی با اشاره به اضافه شدن ۷۵ هزار ظرفیت جدید به خوابگاه های دانشجویی کشور، افزود: این مهم با مشارکت خیرین و بخش خصوصی انجام شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویی کشور تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۵۰ باب ساختمان به عنوان خوابگاه دانشجویی در کشور به ارائه خدمات به دانشجویان مشغول هستند.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص ارز دانشجویی به دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور، بیان کرد: در شش ماه نخست امسال ارز دانشجویان ایرانی در خارج از کشور با نرخ دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی محاسبه شده است.

صدیقی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال ۲۳ هزار دانشجو از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی استفاده کرده اند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام جدید دانشجویان برای دریافت ارز دانشجویی از روز گذشته، افزود: تا کنون ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد نسبت به آمار شش ماه نخست سال کاهش داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها