بازدید 2184

تأسیس مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه امیرکبیر

کد خبر: ۸۵۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 10 November 2018

قرارداد مدیریت و راهبری «مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر» به منظور مشارکت مراکز علمی و پژوهشی در جهت ارتقاء دانش فناوری و رعایت ملاحظات محیط زیستی، ایمنی، بهداشت و انرژی در جامعه امضا شد.
تأسیس مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه امیرکبیر

به گزارش فارس به نقل از دانشگاه امیرکبیر، در راستای تحقق اصل50 قانون اساسی و ضرورت مشارکت مراکز علمی و پژوهشی در جهت ارتقاء دانش فناوری و رعایت ملاحظات محیط زیستی، ایمنی، بهداشت و انرژی در جامعه، قرارداد مدیریت و راهبری «مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر» منعقد شد.

بر اساس این قرارداد که با حضور سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضاء یحیی آل اسحق رئیس هیأت مدیره و مجتبی نوریان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از یکسو و بهرام طاهری از سوی دیگر رسید، بهرام طاهری ریاست مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر را عهده دار شدند و مقرر شد بهره برداری از امکانات، توانایی و ظرفیت های مرکز اعم از منابع انسانی، فنی، بانک¬های اطلاعاتی، توان فکری، تجربی و پژوهشی، ارتباطات ملی و بین الملل و فضاهای تحقیقاتی به منظور پشتیبانی علمی برای کارگروه ملی HSE و کارگروه ملی NEXUS و ایجاد زمینه های جدید کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده از طریق روش ها و فناوری های نسل نو مرتبط با این زمینه‌ها و اجرای پروژه های مطالعاتی، تحقیقاتی و عملیاتی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.
همگون سازی مفاهیم، مصادیق و روش های پرداختن به HSE، استاندارد سازی و هماهنگ سازی سیستم های HSE در کلیه سطوح در کشور، امکان انتقال تجارب علمی و فنی دستگاه ها و نهادها در کشور، تسهیل مشارکت حداکثری دانشجویان صلاحیت‌دار و علاقه‌مند در انجام پروژه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی و توسعه‌ای از جمله مأموریت های مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه امیرکبیر است. نتایج حاصل از عملکرد این مرکز میتواند امکان تصمیم سازی برای بهبود وضعیت منابع، وضعیت تولید ناخالص ملی و بهبود کارآفرینی و کاهش خسارات را فراهم نماید.

بنیاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف کمک به ارتقاء علمی کشور تأسیس شده است و در این راستا با بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت اعتلاء علمی و صنعتی کشور گام بر می دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل