بازدید 3836

پرسپولیس ۹۰دقیقه تا تاریخسازی فاصله دارد

کد خبر: ۸۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 10 November 2018

در فاصله چند ساعت تا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به تشریح شرایط تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز پرداخت و مدعی شد سرخ های پایتخت ایران تنها 90 دقیقه زمان برای تاریخ سازی فرصت دارند تا نام خود را در تاریخ باشگاه و فوتبال ایران جاودانه کنند.


به گزارش تابناک ورزشی، فاکس اسپورت نوشت:« با درخشش برزیلی ها کاشیما در بازی رفت برتری 2-0 را رقم زد اما آنها باید به دنبال بردی پرگل تر می گشتند چون بازی در آزادی آن هم مقابل خیل عظیم طرفداران پرسپولیس اصلا کار آسانی نیست. امشب ورزشگاه آزادی تهران تمام رکوردهای تاریخ فینال های آسیا را تغییر خواهد داد تا کار برای کاشیما از همیشه سخت تر شود».

 


در ادامه این گزارش آمده است:« پرسپولیس عادت دارد در بازی های مهم آسیایی باخت بازی رفت را با کامبکی رویایی در بازی برگشت مقابل دیدگان طرفدارانش جبران کند از همین رو برانکوو بازیکنانش امشب در ورزشگاهی مملو از تماشاگر 90 دقیقه برای تاریخ سازی زمان دارند تا به جامی برسند که چند دهه است به رویای بزرگ و آرزوی طرفداران این باشگاه تبدیل شده است».

فاکس اسپورت در پایان گزارش خود به فوتبالدوستان شرق قاره کهن وعده داد می توانند به صورت مستقیم فینال تهران را از این شبکه در کشورهای ویتنام، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، میانمار، ویتنام، کامبوج و برونئی تماشا کنند تا در جریان اتفاقات رخ داده و صاحب جدید جام قهرمانی قرار بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس