بازدید 4553
گزارش بازی

هت تریک اروین در9دقیقه برای کامبک تراکتور

تراکتورسازی با این پیروزی 22 امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان به دلیل تفاضل گل همچنان در رده سوم باقی ماند. ذوب آهن هم با همان 11 امتیاز به دلیل تفاضل گل بدتر به رده یازدهم سقوط کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 09 November 2018

یک بازیکن تعویضی موفق شد طی تنها 9 دقیقه سه بار دروازه ذوب آهن اصفهان را در تبریز باز کرده و ضمن ثبت یک رکورد تازه در این زمینه، تراکتورسازی را به روزهای اوجش برگرداند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرشورها که نیمه نخست را با یک گل محسن مسلمان باخته بودند، در نیمه دوم دگرگون شدند و چهار بار حریف نامدار را مجبور به آغاز بازی از دایره میانی زمین کردند. تراکتورسازی با این پیروزی 22 امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان به دلیل تفاضل گل همچنان در رده سوم باقی ماند. ذوب آهن هم با همان 11 امتیاز به دلیل تفاضل گل بدتر به رده یازدهم سقوط کرد.

 تراکتورسازان در دوازدهمین دیدار خود در لیگ هجدهم در مصاف با ذوب آهن نشان دادند که با تقوی متحول شده اند و با استفاده از تیم پرستاره خود، ادعای قهرمانی لیگ برتر را علنی کردند.

هت تریک اروین در9دقیقه برای کامبک تراکتور

شرح گل ها

تراکتورسازی 0 ذوب آهن 1 (دقیقه 26، محسن مسلمان): حرکت تند و تیز مطهری پشت محوطه جریمه یک خطا برای این تیم به همراه داشت. محسن مسلمان پشت این ضربه قرار گرفت و توانست به زیبایی دروازه تراکتوری ها را باز کند.

تراکتورسازی 1 ذوب آهن 1 (دقیقه 57، لی اروین): گلزن تراکتوری ها تنها دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد پاس کات بک استوکس را در یک موقعیت تک به تک با مظاهری موفق شد دروازه ذوبی ها را باز کند.

تراکتورسازی 3 ذوب آهن 1(دقیقه 62، لی اروین): باز هم لی اروین موفق شد دروازه ذوبی ها را باز کند تا او در کمترین زمان ممکن بتواند هت تریک کند و سه بار دروازه تیم مهمان را باز کند. او توانست باز هم با مظاهری تک به تک شد و توانست توپ ریباند را وارد دروازه کند.

تراکتورسازی 4 ذوب آهن 1 (دقیقه 75، مسعود شجاعی): کاپیتان تیم ملی هم توانست در این بازی پای خود را به گل باز کند. مسعود شجاعی پس از پاس پهلوان توانست با یک ضربه دقیق دروازه تیم ذوب آهن را برای چهارمین بار باز کند.


   

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل