بازدید 3748

نساجی 10نفره هم در قائمشهر پیروز شد

کد خبر: ۸۵۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 09 November 2018

شاگردان جواد نکونام با وجود اینکه یک نیمه کامل با یک بازیکن کمتر بازی می‌کردند، اما با نمایش برتر موفق به برتری مقابل میهمان خوزستان شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان نساجی یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را امروز برابر استقلال خوزستان ارائه کردند و توانستند در روزی که یک نیمه یک بازیکن کمتر داشتند، با تلاش و همبستگی زیاد به برد برسند؛ در جریان این پیروزی علی‌اصغر عاشوری که روی گل اول تاثیرگذار بود و گل دوم را به ثمر رساند، نقش ویژه‌ای داشت و در برد تیمش موثر بود

نساجی که در ۱۱مسابقه اخیرش پنج شکست، پنج مساوی و تنها یک پیروزی در هفته پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان داشته، امروز با نمایشی بهتر نسبت به حریف خود صاحب سه امتیاز ارزشمند شوند. سیدمحمد میری در دقیقه۲۸ گل اول نساجی را به ثمر رساند ولی قبل از پایان نیمه اول ابوالفضل علایی از این تیم اخراج شد تا کارشان برای ادامه بازی سخت‌تر شود، اما با این حال نساج‌ها با وجود یک بازیکن کمتر بهتر از استقلال خوزستان بازی کردند و در دقیقه ۵۶ گل دوم را توسط علی‌اصغر عاشوری زدند تا ۱۱امتیازی شده و موقتا در رده دوازدهم جدول قرار بگیرند؛ شاگردان یزدی هم با این باخت خارج از خانه ۱۰امتیازی ماندند و به رتبه چهاردهم سقوط کردند.

شرح گل

نساجی 1 - استقلال خوزستان 0 (دقیقه 28: سید محمد میری): امید سینک فرار سریعی از سمت راست زمین انجام داد و ارسال کوتاه دقیقی انجام داد که علی‌اصغر عاشوری نتوانست با ضربه نمایشی دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا توپ به میری برسد و این بازیکن با ضربه تمام کننده گل اول نساجی را به ثمر رساند.

نساجی 2 - استقلال خوزستان 0 (دقیقه 56: علی‌اصغر عاشوری): عاشوری پشت محوطه جریمه به مهرداد عبدی پاس داد که شوت سر ضرب و پای چپ او پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و ریباند شدن، توسط علی‌اصغر عاشوری تبدیل به گل دوم شاگردان نکونام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها