بازدید 2090

همکاری قوی پنتاگون با متجاوزان سعودی-اماراتی در حمله به الحدیده

پایگاه خبری انتلجنس آنلاین از همکاری تنگاتنگ و قوی وزارت دفاع آمریکا با متجاوزان سعودی و اماراتی در حمله به الحدیده پرده برداشت.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 09 November 2018

پایگاه خبری انتلجنس آنلاین از همکاری تنگاتنگ و قوی وزارت دفاع آمریکا با متجاوزان سعودی و اماراتی در حمله به الحدیده پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، پایگاه خبری «انتلجنس آنلاین» فاش کرد که شماری از مسئولان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در حمله اخیر عربستان و امارات به شهر الحدیده واقع در غرب یمن شرکت دارند.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری؛ به تازگی مسئولانی از پنتاگون با افسران سعودی و اماراتی برای طراحی حمله به الحدیده دیدار و گفتگو داشته اند.

انتلجنس آنلاین آورده است: واشنگتن پیش از حمله اخیر به الحدیده دو فروند هواپیمای شناسایی تحویل ریاض داده است. پنتاگون اطلاعات اساسی را برای حمله به الحدیده در اختیار عربستان و امارات قرار داده است.

این در حالی است که نبرد میان نیروهای مورد حمایت ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در الحدیده ادامه دارد و یمنی ها تاکنون ضربات مهلکی به متجاوزان وارد کرده اند.

همزمان؛ محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که تشدید اقدامات جنگی و خصمانه ائتلاف متجاوز سعودی در محورهای مختلف نبرد، با اجازه آمریکا صورت گرفته است.

وی با بیان این که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از همه نقشه‌های دشمن در ساحل غربی و همه جبهه‌ها آگاه هستند، گفت: تنها دستاوردی که متجاوزان کسب کردند پیشروی در برخی از بیابان‌ها و دره‌ها است.

سخنگوی جنبش انصارالله با اشاره به این که یمن در حال مبارزه با قدرتمندترین کشورها است، تاکید کرد که اوضاع نظامی در جبهه‌های مختلف این کشور نگران کننده نیست.

عبدالسلام اعلام کرد که دشمن، الحدیده را ویران کرده و پل‌ها و ساختمان‌ها را هدف قرار می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر