بازدید 6604
۲

یک روزنامه نگار قدیمی درگذشت

کد خبر: ۸۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 09 November 2018

دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) در پیامی درگذشت زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، متن پیام به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون. فقدان زنده یاد حمید هوشنگی، همکار دیرینه، حرفه ای و از پیشکسوتان خانواده بزرگ خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) موجب تاسف فراوان همه فعالان عرصه خبر در کشور به ویژه همکاران و دوستان دیروز و امروز وی در ایرنا شد. او که سابقه ای طولانی از فعالیت رسانه ای داشت، در سال های دشوار دفاع مقدس و بعد از آن خبرنگاری خوش فکر، نیک روش، جدی، دقیق و نکته بین بود، به کارش عشق می ورزید و به گواهی همراهان حرفه ای، همواره به منافع ایران می اندیشید.

او مصداق بارز یک خبرنگار حرفه ای و روشن بین بود و همچون یک الگو، تا ابد یاد و خاطره او در قلب و ذهن همه خبرنگاران ایرنا باقی خواهد ماند.

امروز که با اندوه فراوان و به زبان مولانا او «قالب خاکی را سوی خاکی فکنده و جان خرد به سماوات» برده است، برای خانواده آن مرحوم از خدای متعال صبر می طلبم و در کنار آنان و دیگر همکاران ایرنا سوگوار روح بزرگی هستم که در یاد و خاطره ایران باقی خواهد ماند.

زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا از صاحب نامان عرصه خبر پس از دو سال تحمل بیماری در سن 70 سالگی درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خدایش بیامرزد. حمید هوشنگی نمونه یک روزنامه نگار واقعی ویک مدیر خبر میدانی و انسانی سخت کوش و متعهد بود. روزهایی که او معاون خبر ایرنا بود از پرکارترین روزهای کاری ایرنا و توام با استفاده از خرد جمعی همه همکاران بود. او به عنوان معاون خبر همواره در اتاق خبر خصور و بر تمام خروجی ایرنا نظارت کامل توام با مشارکت در تولید محتوا داشت . یکی از کارکنان قدیمی ایرنا.
خداوند رحمتش کنه و به خانواده ایشون و جامعه فرهنگی کشور تسلیت عرض میکنم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار