بازدید 2174

طرح های نوآورانه آموزش پزشکی حمایت می شوند

کد خبر: ۸۴۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 08 November 2018

طرح های های نوآورانه آموزش پزشکی از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حمایت می شوند. آخرین مهلت ارسال طرح ها ۳۰ آبان ماه ۹۷ است.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی، به منظور جهت دهی به فعالیت های نوآورانه آموزشی و نیز حمایت مالی از پروپوزال های طرح های نوآورانه آموزشی متناسب با نیازهای ملی و منطقه ای، فراخوان حمایت از پروپوزال ها را اعلام کرد.

ارسال پروپوزال از طریق پست الکترونیک به نشانی اعلام شده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام می گیرد و آخرین مهلت ارسال ۳۰ آبان ماه ۹۷ است.

طرح های نوآورانه باید فعالیت های هدفمند، آگاهانه و نظام مندی باشد که با هدف حل مشکلات آموزشی در سیستم آموزشی دانشگاه تدوین و به مرحله اجرا در می آید. این طرح ها باید در سطح دانشگاه، کشور و یا دنیا برای اولین بار اجرا شوند.

اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مجری اصلی این طرح ها هستند.

تسهیل و تسریع در روند بررسی و داوری طرح ها توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حمایت مالی از طرح ها، ارائه خدمات مشاوره ای و انجام پیگیری های لازم از جمله سازوکارهای حمایتی این فراخوان است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر