بازدید 22719
۴

حادثه هولناک برای کارگر در کابین آسانسور

کد خبر: ۸۴۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 04 November 2018

سر یک کارگر بین دیوار و کابین آسانسور به شیوه‌ای خطرناک محبوس شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 9:10 صبح دیروز حادثه حبس کارگر در آسانسور در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی، نبش کوچه بانک ملی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، گروه امداد و نجات یک را راهی محل حادثه کرد.

علیرضا جبارزاده، معاون منطقه پنج عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه دو کارگر تأسیساتی آسانسور در حال نصب و راه‌اندازی آسانسور در یک ساختمان پنج طبقه بودند که ناگهان کابین آسانسور به حرکت درآمد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک کارگر داخل کابین و دیگری در بالای کابین ایستاده بود که ناگهان با حرکت کابین آسانسور از سطح طبقه همکف به طرف بالا، سر کارگر 46 ساله در بالای کابین، مابین دیوار قرار گرفت و به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و رعایت موارد ایمنی با استفاده از تجهیزات، اقدام به ایجاد فاصله بین کابین و دیوار کردند.

معاون منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: نجاتگران در یک عملیات حساس، سر کارگر را خارج کرده و پس از فیکس کردن این شخص بر روی برانکارد وی را به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از خارج کردن کارگر دوم از کابین و اطمینان از رفع هرگونه خطر با ارائه تذکرات ایمنی لازم به مأموریت خود پایان دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
خدا بهش سلامتی بده
برای سلامتی و شفای این ینده خدا دعا کنیم
خداوند به ایشان شفای عاجل کرامت نماید
شعار اول ایمنی، بعد کار سالهاست فراموش شده !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان