بازدید 3138
۱
سرپرست سابق وزارت اقتصاد اعلام کرد:

تسویه حدود پنج هزار میلیارد از بدهی‌های دولت برای اولین بار

سرپرست سابق وزارت اقتصاد با اشاره به جایگاه اول این وزارت در الکترونیکی سازی خدمات، خطاب به وزیر جدید اقتصاد گفت که وزارتخانه ای با کارنامه درخشان تحویل می گیرید.
کد خبر: ۸۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 04 November 2018

سرپرست سابق وزارت اقتصاد با اشاره به جایگاه اول این وزارت در الکترونیکی سازی خدمات، خطاب به وزیر جدید اقتصاد گفت که وزارتخانه ای با کارنامه درخشان تحویل می گیرید.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت اله اکرمی، سرپرست سابق وزارت اقتصاد، در مراسم معارفه وزیر جدید اقتصاد با بیان اینکه فرهاد دژپسند این وزارتخانه را با کارنامه درخشانی تحویل می‌گیرد اظهار کرد: کارکرد وزارت اقتصاد با وظایف و انتظاراتی که از آن می رود تناسبی ندارد. قضاوت بیرونی مردم نسبت به این وزارتخانه این است که باید متولی کل حوزه اقتصاد کشور باشد، در حالی که کارکرد درونی و بیرونی این وزارتخانه با هم تناسبی ندارد

اکرمی همچنین به کارنامه یک ساله وزارت اقتصاد هم اشاره کرد و گفت: در زمینه رشد الکترونیکی کردن خدمات وزارت اقتصاد رتبه اول را دارد. بیمه مرکزی و سازمان امور مالیاتی هم در این زمینه رتبه های دوم و سوم را دارند.  

او با تاکید بر اینکه برای شفاف سازی و مبارزه باید به سمت دولت الکترونیک برویم اظهار کرد: در وزارت اقتصاد برای اولین بار حدود ۵ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت را تسویه کردیم. همچنین در سال ۱۳۹۶ حدود ۵۸ میلیون نفر از شهروندان توسط سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.  

سرپرست پیشین وزارت اقتصاد ادامه داد: در سال گذشته بورس کشور جزو سه بورس برتر منطقه بود. همچنین خزانه داری کلیه اوراق مالی را بدون تاخیر بازپرداخت کرده است. وزارت اقتصاد تنها دستگاهی است که در سال ۱۳۹۷ دو بار مورد تشویق مقام معظم رهبری قرار گرفت.

در ادامه این مراسم لوح تقدیری به رحمت اله کرمی به خاطر زحمات او در سرپرستی وزارت اقتصاد در چند ماه گذشته توسط جهانگیری به او اهدا و از زحماتش تقدیر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا مسخره است دست کردن تو جیب مردم
اینکه افتخاری نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان