بازدید 51651
هزار و سیصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خبر مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره تحریم‌ها/روحانی با جامعه‌شناسان دیدار می‌کند/واکنش مجری زن ممنوع‌التصویر به مواضع ضرغامی/همه تکذیب‌شده‌های کریمی قدوسی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ویدئوی ادعایی گروه تروریستی احرار الشام/هشدار بعیدی نژاد به وقوع جنگ سرد/نمایندگان مجلس پیراهن یک تیم برزیلی را تن کردند/«ضرغامی» مدافع «سیف» شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 22 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خبر مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره تحریم‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی‌ها اعلام کردند قبل از ۱۳ آبان بسته عملیاتی خودشان را که در آن جایگزین کردن یک مسیر پولی و بانکی، ضمانت فروش نفت ایران و معاملاتی از این نوع را ارایه می‌دهند؛ در صحبت‌هایی که من با دیپلمات های کشورمان داشتم تا حد زیادی نسبت به این موضوع خوشبین هستند./نامه نیوز

«ضرغامی» مدافع «سیف» شد

عزت الله ضرغامی به ایرنا گفت: الان یکی از مشکلاتی که داریم، مدیران قوی و اهل ریسک است که امروز منفعل هستند و نمی‌توانند کار کنند. این را در دفاع از دولت آقای روحانی هم می‌گویم. یعنی یک مدیر نمی‌تواند مانند دهه‌های 60 و 70 کار کند.من هم، در دوره آقای هاشمی مدیر سینما بودم و هم، در دوره جنگ که در زمان جنگ کارهای بزرگی انجام دادم. الان اگر بگویید می‌توانی آن کارها را انجام دهی، می‌گویم نه، چون کارها سخت و بازرسی‌های بلاوجه زیاد شده است؛ به‌ویژه برای مدیرانی که قوی و اهل ریسک هستند و می‌توانند با ریسک بموقع کشور را به جلو ببرند. اما آنان کار نمی‌کنند چون می‌گویند اگر این کار را انجام دهیم، علیه ما پرونده تشکیل می‌شود و ظاهر پرونده هم علیه ماست.آن یک‌سالی که در دولت آقای روحانی بودم، یک بار در کمیسیونی دیدم که باید موضوعی امضا می‌شد، همه تأیید می‌کردند ولی آقای وزیر نفت امضا نمی‌کرد. هرچه وزیر صنعت و وزیران دیگر و آقای جهانگیری اصرار می‌کردند که آقا باید امضا کنید، آقای زنگنه امضا نمی‌کردند، می‌گفت برای اینکه من نمی‌خواهم به زندان بروم. اگر من این را امضا کنم و فردا هر اتفاقی بیفتد، برای وزارت نفت تشکیل پرونده می‌دهند و من باید توضیح دهم. چرا ما کشور را به اینجا رسانده‌ایم؟ این خیلی غلط است. در زمان جنگ که باید مسئولان دولتی فرمانده باشند و با قوت و با اقتدار نترسند و نظام هم پشتشان باشد و بروند مبارزه کنند، چرا ما باید این‌ مدیران و مسئولان را منفعل کنیم؟من به‌شدت منتقد هستم که آقای سیف ممنوع‌الخروج شود. این برای جایگاه یک مسئول خیلی بد است. روحانی بگوید که آقای سیف، کاندیدای مورد اعتماد من هستند، شما ایشان را ممنوع‌الخروج نکنید و بگذارید اعتبار افرادی که خدمت می‌کنند، محفوظ بماند و من شخصا به‌عنوان رئیس‌جمهوری تضمین می‌دهم. آقای روحانی این حرف را نمی‌زند و آنها (قوه قضائیه) هم آن کار را می‌کنند. این‌گونه نمی‌شود کشور را اداره کرد. شأن و شئون افراد باید حفظ شود.

توضیح "مازنی" درباره فریاد «دو دو» در مجلس

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره فضای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت گفت: جو مجلس برای نتیجه رأی اعتماد مشخص نیست. احمد مازنی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره چهار وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور برای وزارت‌خانه‌های کار، صمت، اقتصاد و راه گفت: در حال بررسی افرادی که معرفی شدند هستیم، در حال حاضر هم نظری ندارم. نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که هنگام قرائت اسم یکی از وزرای پیشنهادی نمایندگان با فریاد « دو، دو» به معنی رأی مخالف قصد داشتند نظر خود را اعلام کنند؛ این نشان دهند فضای پر تنش برای جلسه رأی اعتماد نیست، بیان کرد: من در مورد وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور « دو، دو» نگفتم و بر اساس این «دو، دو» هم نمی‌شود قضاوت کرد.وی ادامه داد: وزرایی که پیشنهاد شده‌اند به کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها خواهند آمد؛ برنامه و نظرات‌شان را بیان می‌کنند و ما بر اساس آن‌چه که دیده و شنیده‌ایم به آن‌ها رأی خواهیم داد. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که جو مجلس را برای رأی دادن به وزرایی که از سوی رئیس‌جمهور پیشنهاد شده‌اند چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: قابل پیش‌بینی نیست.وی تاکید کرد: فضای روز رأی اعتماد بستگی به همراهی دولت و مجلس و تعامل افراد پیشنهادی با کمیسیون‌ها و فراکسیون ها دارد که بسیار در نتیجه تأثیرگذار است.

روحانی با جامعه‌شناسان دیدار می‌کند

یک منبع آگاه در دولت گفت: صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهوربا جمعی از جامعه شناسان و محققین این حوزه دیدار خواهد داشت.یک منبع آگاه در دولت در گفت‌وگو با فارس، ضمن اعلام خبر دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از جامعه شناسان و محققین این حوزه گفت: این دیدار نیز با مدیریت علی ربیعی به مانند سلسله دیدارهای رئیس جمهور با اصلاح طلبان و اقتصاد دانان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: قرار است این جامعه شناسان که برخی از آنان نام آشنا هستند و برخی نیز در این حوزه صاحب اقدامات مفیدی بوده اند با دولت ادامه همکاری دهند. این منبع آگاه در مورد دیدار رئیس جمهور با اصولگرایان نیز خاطرنشان کرد: به احتمال قوی هفته آینده پاستور میزبان جریان‌های اصولگرایی خواهد بود.

ویدئوی ادعایی گروه تروریستی احرار الشام

به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی منتسب به گروه تروریستی احرار الشام منتشر شده که در آن فردی که مدعی است اسیر ایرانی این گروه تروریستی است از مسئولان کشورمان خواسته که نسبت به آزادی وی اقدام کنند.هنوز صحت این ادعا توسط مسئولان کشورمان تأیید نشده است.

هشدار بعیدی نژاد نسبت به وقوع جنگ سرد

سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری نسبت به خروج احتمالی واشنگتن از معاهده منع موشک‌های هسته‌ای میان برد هشدار داد.متن پیان به شرح زیر است: معاهده NFI بین آمریکا و روسیه با انهدام موشک‌های هسته‌ای میان برد 500 تا 5500 کیلومتر نقش مهمی را در جلوگیری از مسابقه تسلیحاتی و تعادل امنیت جهانی ایفا نموده است. خروج ایالات متحده از این معاهده و به کارگیری مجدد موشک‌های هسته‌ای به تشدید جنگ سرد و بی ثباتی راهبردی جهانی می‌انجامد.

نمایندگان مجلس پیراهن یک تیم برزیلی را تن کردند

تعدادی از نمایندگان ⁧ مجلس شورای اسلامی ⁩ طی سفر به برزیل در یک باشگاه ورزشی در ایالت پارانا حضور یافته و پیراهن آن را به تن کردند. ‏فابیو جانواریو بازیکن پیشین باشگاه استقلال تهران هم که به نظر می‌آید، جز مقامات این باشگاه برزیلی است، نمایندگان مجلس کشورمان را همراهی می‌کند. دیدار و گفت‌وگو با مقامات و مدیران و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه ازجمله برنامه‌های نمایندگان مجلس بوده است./فارس

دستگیری یک زن مرتبط با حادثه تروریستی اهواز

استاندار خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک زن مرتبط با حادثه تروریستی اهواز می‌گوید، در این رابطه تا به حال هیچ فعال مدنی بازداشت نشده است. غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره بازداشت عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری فرمودند که باید دنباله‌های عوامل این حادثه تروریستی دستگیر شوند،‌ می‌گوید: در بین بازداشت‌شدگان، فعال مدنی و کودک نیست. تلاش بر این است که برای فعالان مدنی و سیاسی مشکلی پیش نیاید و ما بحثی روی فعالان سیاسی و مدنی نداشتیم. شریعتی در گفت‌و‌گو با ایرنا با بیان اینکه باید اطلاعات بیشتر درباره بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی اهواز را از رئیس کل دادگستری پرسید، اعلام می‌کند که در بین دستگیرشدگان یک زن وجود دارد، اما هیچ کودکی بازداشت نشده است.

بازداشت ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های تهران

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: ۷ تن از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران به دلیل اتهامات مالی همچنان در بازداشت هستند. فخاری در پاسخ به پرسشی درباره بازداشت ۸ تن از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: برای هیچ یک از این افراد سلب عضویت دائم هنوز اتفاق نیفتاده و پرونده آنها در سطوح مختلف در حال بررسی است. وی ادامه داد: در حال حاضر ۷ نفر بازداشت هستند که عمده اتهامات آنها مالی است. پرونده دو نفر از این اعضا در هیأت حل اختلاف اولیه منجر به صدور رای لغو عضویت داده شده که اعتراض زده‌اند و ۴ تن دیگر فعلا تعلیق عضویت شده‌اند وتعدادی هم با قید وثیقه آزاد هستند.

تکذیب خبر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه لرستان

دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ساختگی و نادرست است. در این اطلاعیه آمده است: «تمامی مراحل پخت و آماده سازی غذا در آشپزخانه این دانشگاه در شرایط کاملا محصور و با استفاده از تجهیزات صنعتی صورت می گیرد که احتمال ورود عقرب یا هر جنبنده ای با این سایز به داخل ظروف غذا غیرممکن است.

پخت غذا با تجهیزات مجهز و در دمای بالاتر از 70 درجه سانتی گراد و در مدت بیش از یک ساعت انجام می شود که اگر هم عقرب وارد غذا می شد، کاملا پخته و هیچ گونه اثری از آن باقی نمی ماند. ظاهر عقرب موجود در تصویر فضای مجازی کاملا سالم بوده و به نظر می رسد شخص یا اشخاصی از روی عمد و صرفا برای شیطنت و جریان سازی خاص آن را داخل غذا گذاشته باشد. شب گذشته با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان جلسه اضطراری با حضور مسئولان ذیربط در این خصوص برگزار شد و مراتب جهت بررسی بیشتر و پیدا شدن مسبب یا مسببان این حرکت غیراخلاقی در دست پیگیری است. احتمال این که عکس منتشر شده مربوط به غذای دانشگاه علوم پزشکی لرستان نبوده باشد نیز وجود دارد و نمی توان با قطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.»

جهانگیری به احتمال زیاد از دولت می‌رود

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات روز گذشته جهانگیری که گفته بود «تا این لحظه اجازه برکناری منشی خود را هم پیدا نکردم» گفت: به نظرم آهنگ، آهنگ رفتن آقای جهانگیری است. من مجموع اخبار و تحلیلم این است که ایشان از دولت خواهد رفت. قائم مقام حزب اعتماد ملی در پاسخ به این که آیا قرار است نوبخت جایگزین جهانگیری شود یا خیر، گفت: من چنین چیزی نشنیدم، ولی آقای روحانی احتمالا تصمیم گرفته دولتش را هماهنگ‌تر کند./ تسنیم

واکنش مجری زن ممنوع‌التصویر به مواضع روشنفکرانه ضرغامی

زهرا عاملی، مجری و ترانه سرا در واکنش به پست حمایتی عزت‌الله ضرغامی، رییس اسبق سازمان صداوسیما درباره آزادی حضور زنان در ورزشگاه، در اینستاگرام نوشت: «خواستم چیزی ننویسم....ولی هفت سال ممنوع‌التصویری‌ام در زمان شما رقم خورد.....به چه گناهی؟ خندیدن روی آنتن زنده؟ آقای ضرغامی چنانچه نخواید برای انتخابات رنگ عوض کنید من این برگشت شما به آغوش مردم و بهتون تبریک می‌گم و خوشحال می‌شم....ولی یادتون باشه ...همه این جماعت فراموشکار نیستن....جدایی مجریان زن و مرد در برنامه‌ها از دیگر ابتکارات شما بود و من اولین قربانی این تصمیم.... شما بیش از حد نسبت به یه ریمل ساده روی چشم مجری زن حساس بودید... .

شما اصرار زیادی داشتین ما رو به زور به بهشتتون ببرید .... به هر حال دوران مدیریت شما خوبی‌های خودش و هم داشت .....نباید بی‌انصاف بود اما این نگرش جدید شما جدی جدی باعث تعجب من شد... الان باید خوشحال باشم یا شک کنم به این عکس‌العمل‌ها و حرفای جدید؟»/

خرید ساختمان اداری ممنوع شد

به تازگی هیأت وزیران مصوبه‌ای را گذرانده که طی آن هزینه کردن منابع مالی دولت و بیت‌المال در امور غیرضروری ممنوع شد. دولت در شش مورد مصرفی مهم تصمیم گرفته تا استفاده های غیرضروری از منابع مالی را حذف و یا دستکم به حداقل برساند. دولت با صدور ابلاغیه‌ای، هزینه کردن دستگاه‌ها و زیرمجموعه‌های دولتی در شش بخش را ممنوع کرد: یکی از موارد مهم مدنظر دولت ممنوعیت نوسازی تجهیزات و لوازم اداری، اجاره و خرید ساختمان جدید اداری، رفاهی، فرهنگی و ورزشی است. ممنوعیت هزینه‌های برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی، چاپ نشریات غیرمرتبط با وظایف دستگاه‌های اجرایی و توقف سفرهای خارجی و ماموریت های داخلی از دیگر موارد ابلاغ شده است.

پذیرش چهار هزار دانشجو با مشکل مواجه شده است

فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برای بررسی وضعیت مشکل دانشجویان پذیرش شده در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد یک جلسه اضطراری عصر دیروز (یکشنبه) در کمیسیون آموزش با حضور رئیس و معاون دانشگاه آزاد برگزار شد. به گفته رئیس دانشگاه آزاد، افرادی که تخلف کردند برکنار شدند ولی فکر نمی‌کنم این برکناری بتواند مشکلی را از این دانشجویان حل کند. / ایرنا

ونزوئلا: در ایران بازی نمی‌کنیم؛ برایمان دردسر می‌شود

«برگزاری دیدار دوستانه ایران با ونزوئلا در روز ۲۹آبان در استادیوم آزادی در هاله‌ای از ابهام است. فدراسیون ونزوئلا در نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار برگزاری این بازی در کشوری غیر از ایران شده. فدراسیون فوتبال ونزوئلا دلیل روی‌گردانی از بازی تدارکاتی در ایران را شش‌بازیکن تیم‌ملی این کشور دانسته که به دلیل اقامت در آمریکا، نمی‌توانند به ایران وارد شوند. ونزوئلایی‌ها می‌گویند خوردن مهر ورود به ایران احتمالا برای زندگی‌ این شش‌بازیکن در آمریکا دردسر بسازد. پارسال ترامپ فرمانِ «حفاظت‌از ملت در برابر ورود به خاک آمریکا» را صادر کرد که ورود به آمریکا را برای شهروندان چند کشور ازجمله ایران را دشوار کرد. حتی برای افرادی ‌‌هم که به ایران سفر می کنند گرفتاری پیش آمد. یکی از مدیران فدراسیون‌فوتبال گفته: از نظر ما این بازی هنوز لغو نشده و هنوز به درخواست ونزوئلا پاسخی ندادیم و به‌دنبال راهکاری برای برگزاری بازی هستیم. اما بعید است فدراسیون فوتبال که اوضاع مالی خوبی ندارد، با بازی بیرون از ایران موافق‌باشد؛ چندروز‌ پیش بود که سفر تیم فوتسال به برزیل برای برگزاری دیدار دوستانه لغو شد.»/ ورزش ۳

همه تکذیب‌شده‌های آقای کریمی قدوسی

تکذیب ادعا درباره دستگیری جاسوس در تیم مذاکره‌کننده از سوی وزارت امور خارجه
تکذیب ادعای «اعلام برائت انصاری از فتنه» از سوی محمدرضا خباز
تکذیب ادعای «سخنان هاشمی‌رفسنجانی علیه دولت» از سوی قدرت‌الله علیخانی
تکذیب ادعای تقلید صدای حسین فریدون
تکذیب ادعا در مورد گرین کارت معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده زنان و خانواده از سوی روابط‌ عمومی معاونت زنان و خانواده با این توضیح که ابتکار به دلیل سوابق انقلابی و نگارش کتاب تسخیر به سه زبان انگلیسی و غربی و فارسی هرگز پس از انقلاب به آمریکا نرفته است.
تکذیب ادعای جعلی‌بودن طرح سه‌فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای از سوی نمایندگان مجلس
تکذیب ادعای رأی دیوان محاسبات در انفصال از خدمت وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت از سوی دادستان دیوان محاسبات
تکذیب ادعای توافقات هفت‌گانه ایران و آمریکا از سوی وزارت خارجه در اسفند ۹۵
تکذیب ادعای نامه‌نگاری جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، با وزیر امور خارجه آمریکا از سوی روابط‌عمومی وزارت خارجه در اسفند ۹۵.جواد ظریف در پاسخ به این اظهارات گفت: «صددرصد دروغ است. نه نامه، نه پیام، نه تلفن، نه ایمیل، نه پیامک، نه پیغام و نه «پسغام»؛ فقط خیال‌بافی
تکذیب ادعا درباره کاوه مدنی که در انگلیس دکترا گرفته و باید برای گرفتن دکترا در انگلیس به ملکه ادای احترام کرد؛ در‌حالی‌که مدنی از آمریکا دکترا گرفته است.
تکذیب ادعا درباره شرکت نفت در دوره زنگنه که با حضور زنگنه در مجلس به ادعا‌های او پاسخ داده شد./ایرنا

رئیس موساد: اگر ایران شکست نخورد، من بی خانمان می شوم

یوسی کوهن با بیان اینکه شکست از ایران را به پیروزی ترجیح می دهد، گفت: یک مقام آمریکایی اخیرا از من پرسید چه اتفاقی می افتد اگر ما بر ایران غلبه کنیم؟ به او گفتم، اگر ایران شکست بخورد، من بیکار می شوم ولی اگر ایران شکست نخورد، بی خانمان می شوم. من حالت دوم را ترجیح می دهم/ اصلاحات نیوز

داستان عجیب صبر برانکو

پرسپولیس باز هم پول برانکو را نداد و حمیدرضا گرشاسبی از بیان این واقعیت طفره رفت. در عوض با سایت وزارت ورزش مصاحبه‌ای کرد و گفت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را پرداخت کرده است. خیلی زود اما معلوم شد که بخشی از مطالبات همه پرداخت شده، جز برانکو. در واقع برانکو با روحیات خاصی که دارد، حداقل در برهه زمانی فعلی فدای پرسپولیس و بازیکنانی می‌شود که برای بازی حساس با السد آماده می‌شوند. او که بزرگترین طلبکار فصل جاری پرسپولیس است به مسئولان باشگاه اعلام کرده هیچ کس حق ندارد درباره این موضوع تا پایان بازی با السد با او گفت وگو کند./ایران ورزشی

جهانگیری حق انتقاد از دولت را ندارد

عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: سخنان آقای جهانگیری درباره حدود اختیارات خودش و نیز اعلام اینکه خیلی از حرف‌ها را نمی‌تواند بزند به عنوان اولین واکنش انتقادی آقای جهانگیری در برابر موقعیت خودش در دولت مطرح شده است. پيش از اين نيز اخباري جسته و گريخته در خصوص استعفا از معاونت اولي يا بروز اختلاف ميان وي و رييس دولت يا رييس دفتر رئيس‌جمهور شنيده مي‌شد كه معمولا مسكوت گذاشته يا حل مي‌شد ولي اين سخنان را مي‌توان نشانه‌اي از افزايش و تشديد اختلافات تلقي كرد. برخي از سياستمداران حتي پيشنهاد كردند كه با اين شرايط بهتر است وي صندلي معاونت اولي را ترك كند. هنگامي كه شواهد روشن حكايت از آن داشت كه نه‌ تنها مجموعه اقتصادي همسو با معاون اول نيستند بلكه دايره تنگ‌تر شده است، تنها فرصت را براي كناره‌گيري از دولت از دست داد و هنگامي كه حوادث دي‌ماه 1396 رخ داد، اين فرصت بيشتر از پيش از دست رفت و پس از اعلام دلار 4200 توماني ديگر نه‌تنها نمي‌تواند چنين كند، بلكه معلوم نيست كه نتايج مثبتي از كناره‌گيري احتمالي‌اش به دست آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳۵
خبر مهمتر اینکه کمتر کسی به این وعده های توخالی مجلس و دولت اعتماد دارد !!

اگر قرار بود کاری انجام بشه در این سالهای گذشته انجام میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
باید طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت اجرا شود. این وزارتخونه با درامدهای هنگفت ناشی از طرح تحول و اختصاص مالیات بر ارزش افزوده و درامدهای هدفمند کردن یارانه ها و غیره حتی از شرکت نفت هم متمول تر شده است و باید نگاهی به دستمزدهای پرداخت شده در این وزارت انداخت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
چرا وزارت نیرو در گران کردن هزینه مصرف برق مسرفین که حتی در کشورهای غیر اسلامی اروپایی هم وجود دارد تعلل میکند؟ برخی از همسایگان ما کل نمای برج هایشان را چراغانی کرده اند و در کل شبانه روز هم روشن نگه می دارند. آیا به واقع گران کردن هزینه این افراد اینقدر کار سختی است که چندین ساله فقط حرفشو میزنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
یادش بخیر یه بنده خدایی تو ایام انتخابات رو میکرد به دوربین و میگفت مردم یادتونه اونموقع دلار لحظه ای
گران میشد؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
انقدر فشار آوردن که الآن بجای برنامه نود، داره سریال وادادگان پخش میشه!!!
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
عادل فردوسی پور باید برنامش رو از لایو اینستاگرام پخش کنه، مطمئنم که از نظر جذب سرمایه و اسپانسر هم واسش خوبه و درآمد بیشتری از حقوقی که از صداسیما میگیره، کسب میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
بین دیدن برنامه نود و درس خوندن تو دو راهی بودم که خداروشکر امشب نود پخش نمیشه و با خیال راحت میتونم فیفا بزنم!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
مسئول روابط عمومی شبکه ۳ خبر داد: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد!
یعنی باید برنامه اش رو ساعت دو صبح شروع میکرد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
اگه احمدینژاد معاون اول بشه تمام مشکلات حل میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
خودروحانی بایدبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
تابناک هیچی در باره پخش نشدن 90 ننوشتی
تو هم تحت فشاری انگار
آقای ضرغامی دست بردارید چرا مدتی است. در همه امور اظهار نظر می کنید. خواهشا مدتی سکوت کنید تا رزمنده گان واقعی جنگ. لب به سخن نگشایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
هیچ وقت یک ایرانی رو به سکوت دعوت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ضرغامی = احمدی نژاد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
تا انتخابات بعدی کوک شده که حرف بزنه.
اگر در انتخابات شرکت کنه رکورد مهندس غرضی را خواهد شکست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ضرغامی کنونی=جهانگیری کنونی
ریالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
دارن با تکرار اسم ضرغامی
ذهن ها رو آماده میکنن برای پذیرش آن در ۱۴۰۰
شاید به عنوان کاندید پوششی اصول گراها.
فرهاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
احمدی نژاد که به تاریخ پیوست اما برای شنا اصلاح طلبا بهتره ورژن بروزش یعنی همین آقای روحانی را نام ببرید که ایشان دیگه در مدیریت روی اون یکی رو سقید نمودن !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
مجذوب این دیدگاهت شدم. کلا کسی که مخالفت هست حق نداره چیزی بگه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
مردم دیگه حواسشون جمع شده و هروقت یادشون رفت متن سخنرانی مناطره روحانی و چهانگیری و ملاقات تتلو رییسی را خواهند دید و اعتمادی به این شکل قولها و وعده های توخالی نخواهند کرد .
\ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ضرغامی جون مدیریت ناکارآمد جنابعالی در صدا و سیما
یادمون نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ضرغامی = حرف زدن بدون پشتوانه عملیاتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
آقای ضرغامی این لباس نو که به تن کردید برایتان گشاد است . گذشته شما را همه میدانیم لازم نیست تجدید خاطره کنید
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ضرغامی خواب ریاست جمهوری دیده
همین شما بازیگرها و مجریان هستید که برای ملت الگو ایجاد کردید که وضع جامعه به این روز رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ببخشید که ملت اینقدر میترسن که حاضر نشدن به سمت الگویپیشنهادی تتل عزیزکردتون برن
تکذیب هایی که لیست کردند برای ایشان در اینده معلوم می شود چند تای ان درست بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
مشت نشانه خروار است..اگر صحیح بود که در دادگاه محکوم نمی شدند ...در شکایت علا الدین بروجردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
نمیدونم چرا هوس کردم تا کارتون پینوکیو را ببینم ؟
صد رحمت به پینوکیو!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ایول زدی به هدف اگر اونطور میشد کلی از فروش دماغ چوبی تو این اوضاع خراب پول گیر آقازاده هو میومد .
این کشور هم مثل ما بله !!!!!
که اقازاده ها با وجود دشمنی امریکا با کشورشان در انجا هستند عجب ملتهایی هستیم ما جهان سومی ها!!!!!
حیف که دماغ بعضی مثل پینوکیو وقتی دروغ می گویند بزرگ نمی شود....حیف!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آن دنیا عزیزم...آن دنیا
با این حمله مشکلات اقتصادی و وزارتخانه های بی وزیر و ... نماینده مجلس ما می رود برزیل و آن قدر خوش است که پیراهن یک تیم محلی آن جا را می پوشد و.... بیچاره مردم که برای رفع مشکلات خود به چه کسانی امیدوارند.
فکر کنید که جناب ضرغامی شاید او چیزی در باره خود می دتند یا چیزی فکر می کند که ما نمی دانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ترفند هایی که ضرغامی میخواهد بزند قبلا توسط قبلی ها چند بار استفاده شده و دیگر بر روی مردم رو شده و اثر ندارد
دروغ که کنتور نداره! یه بزرگواری می گفت خیلی کشورها از بنده خواسته اند نسخه ی مدیریت جهانی را به ایشان ارایه دهم،وقتی از این هاله ی نور دیده سؤال شد اسم چند تا کشور درخواست کننده را بدهید،از پاسخ درماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
منظورشون مدیریت جهانی دنیای خیالی و توهم و خواب و تخیلات بوده و سر کار گذاشتنش .
باید خوشبین باشی آقای فلاحت پیشه . شما ساده دلان هستید دیگه
اینجا مردم از فقر احتیاجات خودشونو فراموش کردن
نماینده ها میرن برزیل؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
بخدا ۹۹ درصد این نماینده ها اگر همشون در تمام دوره شون به خرج مردم تشریف ببرن امریکا و اروپا و بگردند با خانواده و کل فامیلشون هزینه و خسارتش کمتر است از اینکه باشند و مثلا در مجلس باشند .
چرا وقتی نمی تواند اختیارات لازم را داشته باشد برای چی در این سمت باقی مانده بود؟
زمانی خود دولت و وزیرهایش و روزنامه و سایتهای وابسته به خود را با این خبر که دولت هیچ کاره است ذهن مردم را پریشان می کرد ولی بعد از چند ماه با نرخ سازی های ارزی و رها سازی ان و عمدی بودن این کار و همین طور صحبتهای اقای جهانگیری همه این نقشه دولت بر باد رفت
ای وای نقشه بعدی چی هست؟!!!!!!!!
کاش آقای ضرغامی به طعنه های مجری زن پاسخگو باشند.واقعا ایشون اینهمه حساسیت در مورد زنان داشت?!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ریمل ساده بنظرم خیلی هم مسئله ساده ای نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
. نه داداش خودتوضایع نکن همه می شناسنت
جلاد موساد: "اگر ایران شکست نخورد، بی خانمان می شوم "انشالله انتقام خون های به ناحق ریخته شهیدان هسته ای، با به درک فرستادنش گرفته می شود
بنام خدا
دوستان عزیز
این نقدهای نرم و این ناز و اداهای اقای معاون اول چیزی جز یک خیز اولیه برای تصاحب ریاست دولت دوره بعد توسط خود و یا هم حذبی هایش نیست این اقا همان ماله کش مناظرات انتخاباتی است.اینا وقتی خیالشون از ریاست دوره دوازدهم جمع شد شروع به انتقاد از دولت کردن تا رفع اتهام از ناکارامدی دولت توسطشان شود.و به افکار عمومی بقبولانند که در تصمیم گیری در دولت نقشی ندارند که اگر دستشان باشد مملکت گل و بلبلی بسازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اسی ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اسی برو قرصهای فشارتو بخور ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اسی خان خوبه جناب ضرغامی اعتراف کرد یه عده قصد تصاحب دولت رو داشتتد که تدبیر رهبری عزیز مانع شد ، روحانی خودش هم بعضی از مسایل مانند رفع حصر و تلگرام اختیاری نداشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اسی حرف حق زدی بذار قلیلی بدشون بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
دمت گرم اسی جون
حرفت کاملا درسته.
جهانگیری یادش رفته تو مناظرات سپر بلای روحانی شده بود
حالا میخواد خودشو تبرئه کنه
بابا بیخیال
هیچ تضمینی وجود نداره که اروپایی ها بسته بدرد بخوری ارایه دهند. ملت تا می توتنید دلار و یورو بخرید. تا سه ماه اینده هیچ ارزی پیدا نخپاهد شد. بجنبید تا دیر نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
همین رفتار خودخواهانه شما ما رو به اینجا رسونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
لجاجت برخی مسئولین ما رو به این فلاکت رسوند مردم همیشه چند قدم از مسئولین جلوترند
۱ هزینه سفر به برزیل یا قیمت کنونی دلار چقدر است واصولا برزیل غیر از جذابیت ظاهری معروف ان چه چیزی به معلومات نمایندگان محترم اضافه میکند که کشورهای نزدیکتر و کم هزینه تر نمیکنند؟در این شرایط که مردم به نان شب خویش محتاجند چه لزومی به چنین سفرهایی؟ریاضت ومقاومت در اقتصاد فقط برای سفره خالی مردم؟
۲ عقرب پخته در دمای ۷۰ درجه از بین نمیرود.اقایان مسئول دانشگاه به شعور مخاطب احترام بگذارید واگر واقعا اگاهی کافی ندارید میتوانید فیلمهای سرو عقرب پخته در شرق آسیا را از اینترنت سرچ فرموده ببینید.گاهی یک عذر خواهی ساده بهتر از هزار توجیه است
چه دل خوشی داره اقای ضرغامی ازالان به فکرریاست جمهوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
و البته جناب جهانگیری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
جهانگیری از الان فاز اپوزسون گرفته. اره دیگه منشی شون هم نمی تونن عوض کنن. تازه بعد شش سال اینو فهمیدی جناب معاون.
فقط در کشور بلا دیده ما است که علیرغم عنوان اسلامی اش یک نماینده این لیست بلند بالا از ادعاهای دروغ را دارد و هنوز هم دارای کرسی نمایندگی و احترام ویژه از سوی دوستانشان میباشد .
در مقابل در امریکای جهانخوار بیل کلینتون بخاطر گفتن یک دروغ که انهم مربوط به رابطه شخصی و خصوصی اش بود ، مجبور شد تا در مقابل دوربین تلویزیون از کل مردم امریکا عذرخواهی کند و به سختی توانست تا اعتبارش را برای ادامه کار سیاسی پس بگیرد .
تازه متوجه میشوم چرا اینقدر کشور و مردم گرفتار هستیم .
چون اخلاق و انصاف و وجدان را فدای رسیدن و حفظ قدرت کردیم و هرروز در این بلا بیشتر فرو میرویم .
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
هزاران لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
سایت دولتی ایرنا هر چی گفت شما باور نکن
آقای ضرغامی موضع گیریها وبه سمت مردم حرکت کردنتان مخالف عملتان درزمان ریاست است توصیه مالی میکنم مواظب باش درانتخابات پول هدرندهی چون حتما تایید میشوی ورای معتنابهی نداری مردم عزمشان راجمع کرده اند که در1400 گول نخورند یا هیچ یا امیرکبیری جدید شماها مهره سوخته وغیرقابل بازنشسته شدن هستین برودرکنارکارگزاران مادام العمر هرازگاهی نظری ارائه کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
حالا کسی میخواد خودشو گذشته شو تغییر بده شما ناراحتی
حسودیت میشه
نترس حالا نمیاد رئیس جمهور نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ایشون کاندیدا می شه و مردم جواب قاطعی بهش میدن و بعد هم عضو مجمع تشخیص مصلحت می شه . این روند 21 سال گذشته ست
تابناك عزيز : متاسفانه تاكنون هيچكدام از نظرات بنده را چاپ نكرده ايد . لكن بفرماييد جناب آقاي مهندس ضرغامي چكاره هستند كه اينهمه نظر و پيشنهاد و انتقاد ميكنند . به دولت محترم پيشنهاد ميكنم يه شغلي به ايشان بدهند تا فرصت نكنند اينهمه اظهار نظر كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
محمود خان رو نمیبینی فاز چهارم ایرانگردی رو شروع کرده ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
رییس جمهور شدن احمدی نژاد باعث شد تا اعتماد بنفس کسانی که حتی یک نانوایی را نمیتوانستند اداره کنند در حد رییس جمهور شدن بالا بره .و
بگویند چرا من نتوانم که شدن ؟!
واقعا که کشور عیر ممکن ها هستیم .
تکذیب خبر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه لرستان
حالا مگر در بشقاب غذای استاد کشاورزی موش بود اسمان به زمین امد
با فضای رعب و بگیر و ببند اقتصاد درست بشو نیست خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
چرا هیچ کس جلوی آقای کریمی قدوسی را نمیگیرد.........ایشون نباید نماینده باشن...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اتفاقا خیلی هم نماینده مردمی و ساده زیستیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
این همه کذب از یک نماینده
دوستانش می گویند عصبی است
پرپولیس و استقلال حق ندا ن دست به پول بیت المال ببرن باید مثل تیمهای حرفه ای خصوصی بشن تا کی پول نفت آخه
جناب روحانی حالا که دلار ۱۸ هزار تومان تاثیرش رو روی اکثر کالاها گذاشته و قیمتها محال است که با شروع تحریم ها به قبل برگرد هر جه زودتر به فکر ترمیم معیشت کارمندان حداقل بگیر باشید و برای کارگران هم در قالب سبد کالا انها را حمایت کنید ؟! به خدا قسم کالاهای که قبلا به ۲۵ هزار تومان میخریدم ۶۹ هزار تومان از من پول گرفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
با کلید تدبیر و امید درستش میکند !؟
آقای کریمی قدوسی فهمیده هیچ برخوردی نمیشه برای همین به راحتی هر چی دلش میخواد میگه و به راحتی هم گفته های خودش رو تکذیب میکنه . بدبخت اونایی که با طناب ایشون توی چاه میرن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
طرف اس ام اس تهدید و فحش ن به نماینده های مجلس داده کاری به کارش ندارند واقعا چه خوش خیالی
هر چه فالیباف ربیس جمهور شد شما هم جناب ضرغامی خواهید شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
حیف که قالیباف ددر ۱۴۰۰ کاندید نخواهد شد
وگرنه قطعا رئیس جمهور میشد
ضرغامی رنگ عوض نکرده کلا خصلت انتخابات در ایران این است که افراد تغییر میکنند و به نظرم ایشان رای نمی آورد چون من دیگه رای نخواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
جهانگیری ههم که بخاطر انتخابات پیش رو، یه منشی رو نمیتونه عوض کنه حالا!!!
خدمت اقای ضرغامی باید گفت که بله جدای از جو، سن مدیران هم در ریسک کردن آنها نقش مهمی بازی می کند. اصولا مدیران با سن بالاتر زیاااااادی محتاط هستند
واقعا مگر ميشه سرنوشت يه ملت رو تو این سالها آنقدر تغيير داد.
جناب ضرغامی اعتراف شما به اینکه یک نهاد قدرتمند قصد داشت دولت را ساقط کنه ستودنی است ولی نگفتید کدوم نهاد چنین ریسک خطرناکی رو میخواست انجام بده ؟!؟! مطمین باشید رهبری اجازه این کار به احدی نمیدهد ،
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
دولتهادرایران هیچ کاره هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
واقعا نمیدونی کدوم نهاد
بااین دروغ هااست که باران نمی باردوخاک برسر کشورمان میبارد .
جناب قدوسی ، حسن عباسی ، حسین شریعتمداری و رحیم پور ازغدی و... مصداق کامل ازادی بیان همراه با چاشتی تهمت در کشور هستند حالا یه عده بگند ازادی بیان نیست ؟! تازه جناب زیبا کلام هم از این جناح هم داره نقش سوپاپ اطمینان رو بازی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آدم باید دهانش رو بشوره تا درمورد رحیم پور ازغدی صحبت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
بهتر شما دهنت رو بشوری با این ادبیات ، شما جنبه انتقاد رو هم نداری .
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
با ۲۲:۵۱ موافقم
همیشه یکی از دلایلی که باید به ایرانی بودنمون افتخار کنیم، هموطن بودن با استاد رحیم پور ازغدیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
من هم با ناشناس ۲۲:۵۱ در مورد تفاوت رحیم پور ازغدی موافق هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
تفاوتش در سبک نشستنش پشت میز استادی است و بس والا نتیجه و هدف همشون یکی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
دهان شستن ندارد برخی هستند که دولت مخفی درست کرده اند و کشور را به این روز انداخته اند
هر چه این ملت بدبختی میکشه بخاطر لجاجت یک عده که فکر میکنند از همه بهتر میفهمند یک نمونه ساده همین لجاجت مدیر جوان شبکه ۳ که میخواهد به هر نحوی ثابت کنه قدرت داره ؟! بابا شما رو جون عزیزانتان بخاطر ملت تمومش کنید ؟! شک ندارم هم تو همین قضیه fatf دارند همه رو تهدید میکنند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ایشون نه تنها به صدا وسیمای میلی ضربه میزنه و مخاطبین اون رو کم میکنه، ضرر بزرگتری به خواسته پاک جامعه برای کنار گذاشتن پیران بی انگیزه و جایگزینی جوانان پر انرژی بجای اونها ایجاد میکنه.این ضربه ای که ایشون به اعتماد جامعه به جوانان میزنه ،غیر قابل جبران و غیر قابل بخشش هست.متاسفم
ضرغامی ول کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
بهتره بگی جهانگیری ول کن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ول کن نیست.
مثل چسب چسبیده به انتخابات.
توهم ریاست جمهوری زده به کله اش
محسن . پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
من که ول کردم خواهشا شما هم ول کنید اصلا بیاییم همه قرار بگذاریم که ول کنیم قدری فرصت بدیم شاید خودش درست شد.بهترنیست؟
ما ۹۰ میخایم یا للله ؟!
خوب سرگرمیهایی توی مملکت به راه افتاده
جالبه سایت ها و خبرگزاریهای اصولگرا چه ذوقی کردند از عدم پخش ۹۰ ، احتمالا یه جلسه تقدیر و تشکر برای معاون شبکه ۳ تو خبرگزاری هاشون برگزار کنتد ؟! فقط مواظب باشند مثل قضیه تتلو نشه ؟؟! پیشنهاد میکنم هر شب برنامه تا ثریا رو پخش کنید فکر کنم ۱۰۰۰۰ بینتده داشته باشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
چه ربطی داره
چرا همه چیز رو سیاسیش میکنین آخه!
من رای داده بودم که گوجه ارزان بشه من رای داده بودم سیب زمینی و پیاز گران نشه کی گفته . اشتباه فرص کردید . من تازه میفهمم آن هفده میلیون نفر که رای نداده بودند خیلی با سیاست بودند . فکر میکردم که با رای خودم آدمهای سیاستمدار خود سیستمی ایران که در حصر هستند آزاد شوند ولی رای نافذ نشد در حقیقت رای من برای آزادی انسانهای خود بدنه حاکمیت بوده حالا نشد دیگر من و مردم چه تقصیری داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
همش تقصیر اون هشت میلیونیه که به رئیسی رأی ندادند و به روحانی رأی دادند
حالا هم فقط و فقط باید ساکت و نظاره گر باشند تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
همین الان هم رییسی و دوستانشان دارند ریاست میکنند و اشتباهاتشون بیشتر از کارکرد دولت هزینه و بدبختی واسه کشور داره
آقای ضرغامی زود وارد تبلیعات انتخاباتی شدند بنطرم هنوز زود هست چون خیلی از مسایلی مثل سخنان عاملی در صدا وسیما هست . سرمه چشم و خنده مجریان زن نباید باشد و وووو ولی در دمکراسی خیلی دیگر از پارامتر های اخلاقی هم مد نظر هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
جناب ضرغامی خوب درس تاریخ خونده. او می داند که ملت ایران فراموشی تاریخی دارن برای همین طی این سنوات درصدد چهره سازی موجه و منورالفکر و نو اندیش از خود دارد تا شاید به حول و قوه از خوان انتخابات بهره ای به عمل آید.
ضرغامی بداند که ملت میداند که او هیچ نمی داند.
پس همان بهتر که زیاد نظر ندهد و هزینه های بیهوده صرف تبلیغاتش نکند.

شانس پیروزی او زیر صفر است مگر آنکه تعداد کاندیدها از یکنفر بیشتر نباشد.
کاربران محترم در موقع انتخابات اگر دقت کرده باشید شش نفر از افراد کاندید از پست و عملکرد خودشان دفاع میکردند مثلا کاندیدی میگفت من این کار را کردم . آن دیگری در فکر قطعه سازی هواپیما بود و آن یکی درس اخلاق میداد اما هیچکدام بدرد ملت نمیخورد چون اصلا اینکاره نیستند ضرغامی جان از چه میخواخی در کار دفاع کنی . ریاست جمهور باید اقتصاد دان باشد و زبان بین المللی را بلد باشد
پس تابناک عزیز شما و دوستانتون مطالب ویکی پدیا رو می نویسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
خب معلومه اونهایی که آقای کریمی قدوسی ازشون انتقاد می‌کنه تکذیب مکنن.
اگر لازم باشه همان احمدی نژاد سه باره یا همین ضرغامی رئیس جمهور هم می شوند. من و تو چکاره ایم!!!؟
اقا یکی به این قالیباف بگه مگه با ۲ میلیون تومان تو حساب بانکی میشه رفت آلمان پیش دکتر سمیعی برای درمان؟ شماها هم مثل مردم عادی برین پیش امام رضا برا درمان دیگه.
تابی جان از ازغدی خبری نیست . در طول این ماه نظر کارشناسی ندا دند . درس اخلاق چی . از تاریخ . از جغرافی . چرا مطلبی نمیگیید . از احمدی نزاد هم خبری نیست
فعال مدنی چه صیغه ای هست.این همه شهید وزخمی دادیم اون روز حالا یه مرتبط دستگیر شده از الان دارند برخی ادای حقوق بشری در میارین
شايد افرادي كه اين همه مروج کذب در جامعه هستند باعث ايجاد فتنه و نفاق در جامعه باشن كه امروز شاهد هستيم
ما الان در شرایط ترحیم هستیم باید هوای همدیگر را داشته باشیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ترحیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ما در شرایط ترحیم هستیم راست میگید در شرایط تحریم نیستیم !!!! چون اگر در شرایط تحریم بودیم !!! ملیونها تومان خرج اربعین و راهپیمایی یک ملیون پانصد نفر به کشور عراق کنییم ...اره ما پول داریم .
آقاي ضرغامي الان 40سال است که شان مقامات حفظ شده تاحالا شنيده اي که يکي ازمديران بخاطر دزدي واختلاس بازداشت بشه ايران شده بهشت مديران هرکاري بخوان ميکنن
فکرشو کن زرغامی بشه رئیس جمهور :))
ترحیم مال خرست...
من چنین چیزی نشیندم ولی آقای روحانی احتمالا دولتش را هماهنگتر میکنه.
وضعیت فعلی بورس دقیقا مشابه وضعیت ان درسال ۹۲ است در ان سال هم بخاطرسه برابرشدن قیمت ارز شاخص بورس بصورت عمودی رشد کردوچندین هفته متمادی رکورد زد وبه قله ۹۰ هزارواحدی رسید اما ازدیماه ۹۲ روندنزولی بورس اغازشد وبیش از ۳۰ هزارواحد ریزش کرد وبعدازان به مدت ۴-۵ سال نوسان ناچیزداشت وعملا درجازد درحالیکه سایربازارهای رقیب ازجمله مسکن درحال رشدبودند بابررسی عملکرد ۵ سال گذشته بورس ومقایسه ان بازارهای رقیب نتیجه میگیریم که سرمایه گذاری دربورس ایران توجیه اقتصادی ومنطقی ندارد واشتباه است
وضعیت فعلی بورس دقیقا مشابه وضعیت ان درسال ۹۲ است در ان سال هم بخاطرسه برابرشدن قیمت ارز شاخص بورس بصورت عمودی رشد کردوچندین هفته متمادی رکورد زد وبه قله ۹۰ هزارواحدی رسید اما ازدیماه ۹۲ روندنزولی بورس اغازشد وبیش از ۳۰ هزارواحد ریزش کرد وبعدازان به مدت ۴-۵ سال نوسان ناچیزداشت وعملا درجازد درحالیکه سایربازارهای رقیب ازجمله مسکن درحال رشدبودند بابررسی عملکرد ۵ سال گذشته بورس ومقایسه ان بازارهای رقیب نتیجه میگیریم که سرمایه گذاری دربورس ایران توجیه اقتصادی ومنطقی ندارد واشتباه است
دکتر جهانگیری رو به دوربین:
مردم یادتان هست کرد اون موقع دلار لحظه ای گرون می شد؟ شما محتاج چهل و پبج هزارتومان یارانه بودید؟ و همه چیز گران میشد؟
حالا تماشا کنید همه چیز را حل کردم حتی مشکل آب شما را دیگر لازم نیست آب بخرید. مگر آب شیرشهر چه مشکلی دارد؟ مشکل بنزین را حل کردم. ماشین آنقدر گرون کردم که توی خواب هم نمی توانید ماشین دار بشوید. چهل پنج هزار تومان محمود اساسا تاثیری در زندگی شما ندارد. خدایی با این گرونی چهل پنج هزار تومان تاثیری دارد؟ شما ببینید اساسا در قلب راکتور اتمی اراک سیمان ریختیم. ببینید چگونه مشکل هسته ای را حل کردم؟ مشکلات سپاه و سردار سلیمانی و امثال آن را با fatf حل کردیم و مختصری باقی است آنهم حل می شود!! ........... .پس به سرعت پیش به سوی آینده؛ به من حق بدهید از کاروان روحانی جلو بزنم تا بتونم فکری برای 1400 شما بکنم.
آقایان اصولگرا تکلیفتان را باید با این افراطی های منتسب به شما معلوم کنید اینها کشور را به فنا داده اند صبر مردم حدی دارد
اینهمه دولت در دولت یعنی چه
این بستهٔ حمایتی غربیها برای دولت جمهوری اسلامی ایران ؟ عینا شبیه بستهٔ حمایتی دولت برای اقشار آسیب پذیر میباشد ؟
یکی از چیزهای عجیبی که در دولت حاضر عادی شده است فرار مسئولین ذیربط از پستی است که چند سال آن را اشغال کرده ولی خطاهایشان بسیار بیشتر از موفقیتهایشان بوده است. بنظر میرسد مسئولین دولتی بنوبت سیرشده و از آن خارج می شوند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها