بازدید 34196
هزار و سیصد و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کرباسچی: جای جهانگیری بودم در کابینه نمی‌ماندم/لاریجانی به عارف مأموریت داد/نظر مطهری درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان/جدال توئیتری جلیلی و آشنا/یک درس خارج متفاوت در حوزه علمیه قم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نظر تاجرنیا درباره لیست وزرای پیشنهادی دولت/شهرداری‌ها باعث کاهش مسافرت‌های هوایی شده اند/حمله تند امیر قلعه‌نویی به فردوسی‌پور/واکنش دولت به ادعای عجیب کریمی قدوسی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 21 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کرباسچی: جای جهانگیری بودم در کابینه نمی‌ماندم

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات جهانگیری گفت: اگر من به‌ جای جهانگیری بودم که حتی نمی‌توانستم منشی خودم را هم تغییر دهم، یک روز هم در کابینه نمی‌ماندم. غلامحسین کرباسچی در گفت وگو با آنا در رابطه با استعفای عباس آخوندی و ترمیم کابینه گفت: در وضعیت فعلی نباید اجازه دهیم جوسازی صورت بگیرد اما آقای رئیس‌جمهور باید خیلی زودتر از این‌ها بسیاری از این وزیران را تغییر می‌داد. وی افزود: من اگر جای آقای روحانی بودم حتی بعد از عزل وزیرش، معاونش را جایگزین او نمی‌کردم؛ زیرا اگر معاون او خوب بود همان وزیر، کار خود را خوب انجام می‌داد اما این سلیقه رئیس‌جمهور است. بهتر است رئیس‌جمهور و مجلس در فضای سالم در مورد انتخاب وزیران تصمیم بگیرند و پیشنهاد می‌کنم مصالح کشور را نیز در نظر داشته باشند. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه روحانی اصرار داشت بعضی از وزیران را با وجود اختلاف همچنان تا آخر کنار خود نگاه دارد گفت: اما بعد به یک جایی می‌رسند که فکر می‌کنند دیگر مصلحت نیست بیشتر از این تعلل داشته باشند. کرباسچی در واکنش به جمله معاون اول رئیس‌جمهور که امروز در همایش بیست و سومین سالروز ملی صادرات گفته بود «اجازه برکناری منشی خودم را ندارم چه برسد به تغییر مدیران دولتی» گفت: من صحبت آقای جهانگیری را شنیدم اما نمی‌دانم چرا این حرف را زد؟ اگر من به‌ جای او بودم که حتی نمی‌توانستم منشی خودم را تغییر دهم، یک روز هم در کابینه دولت نمی‌ماندم.

لاریجانی به عارف مأموریت داد

دو تن از نمایندگان مجلس خواستار ورود مجلس به مشکلات به وجود آمده بین وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد شدند و لاریجانی نیز از عارف خواست تا هر چه زودتر مسأله به وجود آمده را در کمیسیون آموزش و تحقیقات رسیدگی کند. شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در خلال رسیدگی مجلس به طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه، در تذکری گفت: وضع به حدی بالا گرفته که ۱۲ شب ده‌ها نفر را در دانشگاه آزاد برکنار کردند. وی متذکر شد: علاوه بر آن بیش از ۲۲ هزار نفر در بلاتکلیفی به سر می‌برند آن هم به دلیل سهل‌انگاری و اتفاقاتی که بین وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد افتاد که نباید می‌افتاد. سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران نیز در تذکری از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواست تا مشکلی که برای دانشجویان دانشگاه آزاد به وجود آمده را سریعتر مورد رسیدگی قرار دهد و مشکل را برطرف کند. علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر خطاب به محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وی خواست تا با حضور مسؤولان دستگاههای مربوطه تشکیل جلسه داده و برای حل آنها تصمیم گیری کند.

نظر تاجرنیا درباره لیست وزرای پیشنهادی دولت

یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره معرفی وزرای جدید گفت: استفاده از چهره‌های تکراری و عوض کردن جای مهره‌ها کمک‌کننده نیست و این نشان می‌دهد دست دولت خالی است. علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره معرفی وزرات‌خانه‌های کار، صنعت، راه و اقتصاد گفت: معتقدم اعتماد بین مردم و دولت آسیب جدی دیده است، آنان این احساس را دارند که دولت نسبت به مشکلات کشور بی‌توجه است؛ یعنی مجموعه اتفاقاتی که می‌افتد و یا اگر کارهایی صورت می‌گیرد این‌ها به درستی معرفی نشده است و یا اینکه کاره نمی‌تواند تاثیرگذاری در بهبود معیشت مردم داشته باشد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد:‌ در مجموعه دولت کاملا مشخص است که وزرا چه میزان حضور دارند، فعالیت می‌کنند و چه بخش‌های نیز پیدا نیستند یا آثار کارهای آنان مشهود نیست. بنابراین وزرا و افرادی که معرفی شدند باید افرادی باشند که بدنه جامعه و یا نخبگان سیاسی و اجتماعی آن‌ها را به عنوان کسانی که دلسوز و وقت‌گذار هستند، بپذیرند. وی تأکید کرد: در حال حاضر بحث پاکدستی و کارآمد بدون وزرا یک امر بسیار مهم است و تلقی بسیاری از مردم این است که مسئولان دنبال حل مشکلات خودشان هستند؛ لذا هر فردی که در مجموعه دولت و ارکان نظام حضور پیدا می‌کند باید به این دو چالش مهم که همان بحث کارآمدی و اقناع افکار عمومی برای پاکدست بودن است، پاسخ مثبت دهد.

نظر مطهری درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتخابی بودن شهرداران، قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل آنها نمی‌شود. علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظر من، قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل شهرداران نمی شود، چون شهرداران توسط شوراهای اسلامی شهرها انتخاب می شوند و با توجه به این که شوراها منتخب مردم هستند در واقع شهرداران با یک واسطه منتخب مردم هستند و مقامات انتصابی نیستند. وی افزود: ممکن است بگویند این قانون شامل نهادهای عمومی غیردولتی می شود و شهرداری ها هم نهاد عمومی غیردولتی محسوب می شوند. پاسخ این است که این قانون شامل شهرداری‌ها می شود؛ اما شامل افراد انتصابی آنها مانند معاونان و مدیران کل می شود ولی شامل خود شهرداران که در واقع منتخب مردم هستند و انتصابی نیستند، نمی‌شود.

نیش و کنایه‌های نماینده اصلاح طلب به روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس به عدم مشورت دولت در معرفی وزرای پیشنهادی به شدت انتقاد کرد. فاطمه سعیدی نماینده اصلاح‌طلب تهران در توئیت خود نوشت: چهار وزیر معرفی شدند. نه از زنان و نه از جوانان هیچ استفاده‌ای نمی‌شود. دولت خود را بی‌نیاز از مشورت می‌داند و در عوض گله می‌کند که چرا مجلس همراه نیست!

جدال توئیتری جلیلی و آشنا

سعید جلیلی در حساب توییتری خود نوشت: در قلب راکتورها بتون ریختید و مواد حاصل از ده سال کار را از کشور خارج کردید ولی دشمن به صراحت زیر توافق زد. اکنون کسی نمی گوید معذرت خواهی کنید، می گویند این اشتباه را تکرار نکنید و دوباره نگویید اگر "گلابی" و "هلو" نیامد "لولو" می خواهد بیاید. دو روز پیش حسام الدین آشنا در توئیتی که روی توئیت سعید جلیلی نوشته است به گفته جلیلی پاسخ داده است. جلیلی گفته بود: «دوره ای وعده هلو دادند و دوره ای هم از لولو ترساندند هم آن وعده و هم این ترساندن ، توهمی نبود و نیست.» مشاور رئیس جمهور اما در پاسخ به دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی نوشته است:«نه لولو و نه هلو ، همان طور که فرمودید هیچ کدام این ها مشکل ما نیست. مشکل همان است که فرمودید: توهم!

آخرین وضعیت پرونده فعالان محیط زیست

وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیستی بازداشت شده، از تغییر اتهام 5 متهم این پرونده از جاسوسی به افساد فی الارض خبر داد و گفت: کیفرخواست این افراد به اتهام افساد فی الارض صادر شده است. محمدحسین آقاسی با اعلام این خبر اظهار داشت: زمانی که برای پنج متهم پرونده محیط زیست به اتهام جاسوسی کیفرخواست صادر شد، کیفرخواست صادره طبق روال معمول قانونی، نزد دادستان تهران رفت زیرا وفق قانون وقتی بازپرس قرار یا تصمیمی می گیرد، آن قرار یا تصمیم باید به تایید دادستان هم برسد تا منجر به صدور کیفرخواست شود. این وکیل دادگستری افزود: درهمین زمان، نامه ای به دست دادستان تهران می رسد که بر اساس مفاد آن، دادستان تصمیم می گیرد اتهام این افراد به افساد فی الارض تغییر کند. وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست گفت: بر اساس مجوز قانونی، دادستان این اختیار را دارد که با تصمیم بازپرس مخالفت کند و در اینجا اعلام می کند که باید اتهام این افراد از جاسوسی به افساد فی الارض تغییر کند. آقاسی ادامه داد: طبق قانون بازپرس می تواند روی نظر خود اصرار کند و در این موارد که بین دادستان و بازپرس اختلاف وجود دارد، مرجع رسیدگی و حل اختلاف دادگاه صالح است. وی ادامه داد: بازپرس پرونده با نظر دادستان تهران مبنی بر تغییر اتهام از جاسوسی به افساد فی الارض مخالفت نمی کند و روز شنبه دوهفته پیش در جلسه ای با حضور وکیل متهمان که از وکلای مورد اعتماد رئیس قوه قضائیه (موضوع تبصره ماده 48 قانون آئین دادرسی کیفری)، اتهام افساد فی الارض را به متهمان تفهیم می کنند و بر اساس اتهام مزبور برای این پنج متهم کیفرخواست صادر می شود. وی ادامه داد: اکنون پروند مراحل قانونی را طی می کند تا کل هشت پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شود.

سردار پاکپور: ربودن تعدادی از بسیجیان مصداق نفوذ بود

پاکپور با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاشند تا انسجام‌ بین مسئولان و مردم ‌را از بین ببرند، ادامه داد: افرادی که در این منطقه دست به اقدامات تروریستی می‌زنند عده‌ای مزدور و جانی‌اند که جیره‌خوار عربستانی‌ها محسوب می‌شوند. وی با اشاره به ‌ربوده شدن تعدادی از بسیجیان ‌در "میل 103" ‌سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ‌دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به‌دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل 103" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود. فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به ‌سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان گفت: باید بسیار هشیار باشید چرا که دشمنان در این خطه از ایران اسلامی به‌عنوان یک هدف به‌سمت شما اشاره رفته‌اند و همه ما باید مراقب باشیم‌ تحت تأثیر فضای مجازی ‌قرار نگیریم.

شهرداری‌ها باعث کاهش مسافرت‌های هوایی شده اند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اعتراض ایرلاین ها به اخذ عوارض 5 درصدی از مسافران و انتقال این اعتبارات به شهرداری ها به حق و درست است، زیرا شهرداری ها خدماتی را در درون فرودگاه ها انجام نمی دهد که مشمول دریافت عوارض از محل فروش بلیت هواپیما باشند. سید حسن علوی گفت: در شرایط کنونی هزینه بلیت هواپیما بسیار بالا رفته و اعمال عوارض های دیگر مانند عوارض 5 درصدی شهرداری ها موجب کاهش مسافرت های هوایی توسط مردم می شود. /خانه ملت

اعترافات وحشتناک اسیدپاش باغ فیض

جوانی با تأیر پذیری از فیلم سینمایی اقدام به اسیدپاشی روی پدر دوستش کرد. سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین‌باره گفت: ساعت ۲۱:۰۰ پنجم مهرماه سال جاری وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان ۲۲ بهمن به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اطلاع داده شد. با حضور واحد گشت کلانتری در محل مشخص شد جوانی ۱۹ ساله اقدام به اسیدپاشی بر روی صورت و بدن مردی حدودا ۵۰ ساله کرده و در حالی که پس از وارد کردن ضربه‌ی چاقو به ناحیه شکم و مجروح کردن این شخص از ناحیه صورت با استفاده از سلاح سرد پنجه بوکس، قصد فرار از محل را داشته، توسط اهالی محل و همسایگان محاصره و نهایتا دستگیر شده است. / خبرآنلاین

فیش حقوقی سپنتام نیکنام

سپنتا نیکنام، عضو شورای شهر یزد در توئیتی نوشت: در راستاى شفافیت، فیش دریافتی شش ماه اخیر را که ديشب به من تحویل داده شد منتشر می کنم، ماه هایی که در شورا نبودم دریافتی نداشتم و فقط ساعات حضور در صحن را حق‌الجلسه دریافت می‌کنم. ضمنا بیمه نیستم و راننده و ماشین هم در اختیارم نیست.

یک درس خارج متفاوت در حوزه علیمه قم

مدتی است که درس «خارج آسیب‌های اجتماعی» در قم راه‌اندازی شده است. آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی مدرس این دوره است و در این کلاس‌ها قرار است ماهیت و احکام آسیب‌های اجتماعی از نظر فقهی بررسی و درباره آن‌ها فتوا صادر شود. این درس از مهرماه آغاز شده و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 عصر در ساختمان شهید حقانی قم برگزار می‌شود. /ایرنا

زعفران کیلویی ۱۲میلیون تومان

غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: طی حدود ۱۰ روز نخست که زعفران گل نوبرانه به بازار آمد، قیمت آن به شدت افزایش یافت به طوری که قیمت هر کیلوگرم زعفران نگین از ۱۲ میلیون تومان به ۱۸ میلیون تومان رسید و می توان گفت میانگین نرخ هرکیلوگرم طلای سرخ بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافت. با عرضه بیشتر گل زعفران قیمت ها روند کاهشی یافت، هم اکنون قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل ۶ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان است. /مهر

15 شهردار در سراسر کشور بازنشسته هستند و باید بروند

سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده تعداد 14 استاندار، 11 معاون استاندار، 5 فرماندار، 12 نفر از مدیران ستاد وزارت کشور، 12 نفر از ستاد 31 استانداری کشور و 15 شهردار بازنشسته هستند که باید صندلی‌های محل خدمت خود را ترک کنند/ ایران

هزینه 16 تیم لیگ‌برتر، 500 میلیارد است

سلطانی‌فر وزیر وزرش گفت: هزینه کل تیم های لیگ برتری در حالی 500 میلیارد تومان است که این میزان اوقات فراغت بیش از 50 میلیون نفر را پر می کند. در جام جهانی 2018 بر خلاف تصور برخی‌ها نه کیسه گل شدیم و نه اینکه نتایج بدی گرفتیم بلکه درخشان ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در جام جهانی فوتبال به دست آمد. امیدواریم امسال بعد از مدت‌ها یک تیم ایرانی عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد.

مصرف‌کنندگان مشروبات مسموم به تدریج کور می شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آمار مسمومیت تا ساعت ۱۰ صبح ۲۹ مهرماه ۳۹۷ نفر اعلام شده است که ۴۰ نفر از این افراد زن بوده‌اند و از کل این تعداد ۲۸ نفر منجر به فوت شده‌اند. بالاترین سن در میان افراد موج اول (شهریور) ۵۱ سال و در موج دوم(مهر) ۶۰ سال و همچنین پایین‌ترین سن ۱۲ سال بوده است. 366 نفر بستری شده‌اند که پنج نفر به نابینایی کامل دچارشدند و تعداد زیادی از آنها در آینده به بیماری‌های کلیوی دچار خواهند شد و به پیوند کلیه و دیالیز نیاز خواهند داشت. بسیاری از این افراد در آینده نزدیک دچار نابینایی تدریجی خواهند شد.

تسهیلات مسکن برای زوجین باید ۳۰۰ میلیون تومان شود

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تسهیلات مسکن باید برای یک زوج حداقل ۳۰۰ میلیون تومان باشد. در شرایط کنونی برای خرید یک خانه ۵۰ متری به اعتباری حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیاز است، حال تعیین وام ۳۰۰ میلیونی برای یک زوج می تواند در خرید مسکن راهگشا باشد، البته در این رابطه نحوه بازپرداخت اقساط وام نیز مورد توجه است. از طرف دیگر به نظر من مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن باید از ۱۲ سال به حداقل ۲۰ سال افزایش یابد تا میزان فشار بر وام گیرندگان کاهش یابد.

حمله تند امیر قلعه‌نویی به فردوسی‌پور

امیرقلعه‌نویی بعد از پیروزی برابر نساجی قائمشهر در گفت‌وگو با خبرآنلاین حرف‌های تندی علیه عادل فردوسی‌پور بیان کرد. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: همین آقایان که شش هفته انرژی گذاشتند تا کی‌روش استنلی بازی نکند، حالا بیایند و بگویند اشتباه کردیم و از کی‌روش دفاع کنند. اصلا این قانون که نمی‌توان از برخی کشور‌ها بازیکن جذب کرد، اشتباه است، چون مربی می‌خواهد براساس افکارش بازیکن بگیرد. حالا قیمت این بازیکن شده ۲ میلیون دلار. یا همین شهباززاده طی دو سال‌ونیم گذشته کجا بازی کرده؟ اما بر اساس افکار یک مربی جذب تیمش می‌شود و امروز جزو بهترین‌هاست و جمعه هم یک گل زد و یک پنالتی گرفت. مگر می‌شود یک مجری برای فوتبال این مملکت تصمیم بگیرد؟! مگر می‌شود این آقای مجری برای تیم ملی تصمیم بگیرد یا مربی تیم ملی را جابه‌جا کند یا برای باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کند! این بدبختی فوتبال ماست که یک آدم در همه کار دخالت می‌کند و می‌خواهد حرف اول و آخر را بزند. از بالا تا پایین بدبختی فوتبال ماست که یک مجری تلویزیونی بخواهد در همه کار فوتبال این مملکت دخالت کند.

واکنش دولت به ادعای عجیب کریمی قدوسی

در پی اظهارات خلاف واقع نماینده مردم محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ضمن ابراز تاسف از ادامه این رفتار ناپسند و خلاف اخلاق اسلامی آقای کریمی قدوسی این اظهارات را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد. آقای کریمی قدوسی نماینده مردم محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی به تازگی طی یک توئیت ادعا نموده است که بعضی از اعضای کابینه دولت در سفر به قم و در دیدار با برخی مراجع محترم تقلید، از ایشان خواسته اند در تماس تلفنی با رهبر انقلاب، حضرت آقا را نسبت به صادر کردن فرمان مذاکره با آمریکا ترغیب کنند و این امر را از مصادیق بزرگ خیانت بر شمرده اند؛ هرچند مردم عزیز و آگاه کشورمان خود به کذب بودن ادعاهای انتسابی هر روزه این نماینده، به دولت و اعضای کابینه و انگیزه های نامبرده از انجام این امر واقفند، ولی به جهت حساسیت ادعای مطرح، توضیحاتی در خصوص آن ارائه می گردد: باستحضار ملت ایران می رساند که در رابطه با ادعای کذب مورد اشاره، هیچ نماینده ای از سوی دولت به قم سفر نکرده و دیداری با مراجع عظام تقلید نداشته است؛ ضمن اینکه مواضع دولت در این خصوص مشخص و شفاف بوده و همانطور که ریاست محترم جمهوری بارها تأکید نموده اند، با توجه به غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا، هرگونه مذاکره در شرایط موجود بی فایده بوده و تنها راه چاره برای گذر از پیچ تاریخی کنونی، ایستادگی دولت و ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی و جار و جنجال های تبلیغاتی آن دولت علیه ملت ایران است و بر این باوریم که غیر عقلانی و بی مبنا بودن اظهارات و ادعاهای مطرح شده توسط آقای کریمی قدوسی، بر همگان عیان بوده و آن را ناشی از تخیلات کذب گوینده آن تلقی خواهند نمود. علی ایحال جناب کریمی قدوسی باید پاسخگوی ادعاهای بی اساس مطرح شده خود درباره دولت که مصداق بارز نشر اکاذیب با هدف تشویش افکار عمومی است در محاکم قضایی باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: رامین رضاییان با ما تمرین نکرده است

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان تمرین رامین رضاییان با بازیکنان این تیم را رد کرد. مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تمرین رامین رضاییان ملی‌پوش فوتبال با بازیکنان تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: بازیکنان ما به مرکز پزشکی تیم‌های ملی (ایفمارک) رفته بودند تا تست های پزشکی پیش از آغاز فصل را انجام دهند و ظاهرا آقای رضاییان آنجا تمرین می‌کردند که با بچه‌های تیم ماعکس یادگاری گرفتند. او در ادامه بیان کرد: خودم آنجا نبودم و تیم با سرپرست رفت و مثل شما فقط عکس‌ها را دیدم اما فقط در این حد بوده که هر دو گروه ورزشی بودند و عکس گرفتند. تیم بانوان ملوان اصلا در آنجا تمرین نداشته که بخواهند با رضاییان تمرین کنند و فقط برای تست پزشکی در آنجا بودند.

روایت ضرغامی از رأی نیاوردن رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی

عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: هر وقت در شورای عالی امنیت ملی برای رفع حصر رای گیری می شود رأی نمی آورد. او همچنین در خصوص اینکه آیا مأموریتی در پرونده رفع حصر دارد هم گفت: *(ماموریت برای رفع حصر) به آن معنا که کسی به من بگوید این کار را انجام بدهم، خیر، اینگونه نبود. منتها من تأثیرگذاری خودم را در محیطهای مختلف دارم. همین الان دو سه کار انجام دادهام ولی لازم نیست خبری شود. چون اگر خبری شود نتیجه منفی دارد. ممکن است کسی که به او گفتمام این کار را انجام دهد بگوید، اگر من انجام دهم فردا می گویند چون آقای ضرغامی گفته انجام شده است! پس انجام نمیدهد!

برنامه پرطرفدار «فردوسی پور» به تلویزیون بازگشت

برنامه تلویزیونی «نود» دوشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. برنامه «نود» که هفته گذشته به دلیل بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا روی آنتن نرفته بود از این هفته طبق روال معمول خود (دوشنبه) بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی «نود» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور است.

جهانگیری: حتی منشی خودم را هم نمی‌توانم عوض کنم

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌ ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک‌پذیر می‌خواهیم و من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم. جهانگیری با بیان اینکه هزینه دفاتر صادراتی در حد فهم دولتی‌ها دیده شده است، گفت: اگر کم است، بگویید آن را اصلاح کنیم. اتاق بازرگانی امین ما است و امین بخش خصوصی است؛ بنابراین، اگر قرار است اصلاحاتی صورت گیرد، بگویید آن را اصلاح کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۹
توهم همانی است که هم انرژی هسته ای را تقریبا تعطیل کردین و هم اقتصاد کشور را خواباندین جناب اشنا
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
امیر ققلعه ننوعی دیده که همه از هر طرف دارن فردوسی پور رو میزنن حالا به فکرش رسیده که بیاد و تیر خلاص رو خودش به عادل بزنه
اما زهی خیال باطل
با پایگاه اجتماعی ای که عادل فردوسی پور داره توپ هم نمیتونه تکونش بده
بقول خود عادل، باید به قلعه نویی گفت که
آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن، آینه شکستن خطاست
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
بخاطر پر رویی باید نام دولتمردان روحانی در کتاب گینس ثبت شود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
مگر صاحب توهم هاله نور و عامل اختلاف ، اقتصادی در مملکت باقی گذاشت؟ نتیجه گند او و حامیانش تا سال ها بر کشور و اقتصادش سیطره خواهد داشت. او ویارانش قصد تخریب کشو و سرمایه های اجتماعی را داشتند و به لطف حمایت های بیدریغ موفق هم شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
علی آقا
دولت تدبیر روی تمام دولت ها را سفید کرد شما هنوز بجای عذرخواهی تکرار به محمود گیر میدین؟؟؟؟ عجبا
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
یه زمانی عارف آنقدر خودش را مناسب ریاست جمهوری می دید که با غرور هرچه تمام تر پاسخ مجری برنامه مناظره را نمی داد و تهدید به خروج از مناظره میکرد

و آقازاده ی ژن خوبش پدر خودرا برخوردار از بیشترین شانس برای ریاست جمهوری می دانست

یه زمانی در دولت خاتمی، او بود که به همگان دستور و مأموریت میداد

یه زمانی با آوردن لیستی از اصلاح طلبان و غیراصلاح طلبان ناشناس و ورود فله ای آنها به مجلس، آرزوی کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی را در سر می پروراند
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
جالبه که روحانی مدام از لزوم وحدت همه جناحین و احزاب و گروه ها و بکارگیری بانوان و جوانان در بدنه دولت صحبت میکنه اما آخرش کار خودش رو انجام میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
علی اقای 23:51 ، واقعا اینطور فکر میکنی که احمدی نژاد و تیمش مسبب همه فلاکتهایی هستند که امروز ملت ایران تحمل میکنند ؟ متاسفانه تا امثال شما اقایان با این تفکروجود دارید مدیران ارشد دولت خسته و بی حال هم بخودش جرات میدهد که به هر طریقی فرافکنی کند و دیگران را مقصر حال و وضع امروز قلمداد کند . . خداییش عملکرد احمدی نزاد صدها هزاران بار از عملکرد شیخ حسنو دولتش بهتر و قابل دفاع تر است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
انرژی هسته ای که همه اش برپا بود چه گلی به سر ما زد که الان تقریباً تعطیل شد.! ب
کدومشو باور کنیم. اینکه برجام با امضای آمریکا و کشورهای دیگه، همه اقتصاد را خواباند یا وقتی آمریکا اونو پاره کرد؟
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
خیلی خنده داره که شخص دوم دولت(جهانگیری) مدام میگه من کاره ای نیستم تا از اشتباهات و ناکارآمدی های این دولت خودش رو بی تقصیر نشون بده و بهانه ای بدست مخالفانش در انتخابات ۱۴۰۰ نده!
همانطوری که عارف(معاون اول خاتمی نتونست رئیس جمهور بشه)
همانطوری که مشایی(معاون اول احمدی نژاد نتونست رئیس جمهور بشه)
جهانگیری(معاون اول روحانی) هم نخواهد توانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
عجب رویی دارن
تو تابناک در بوق و کرنا کردی که برنامه به کلی تعطیل شد و جو سازی را به اوج خود رساندین و حالا بدون معذرت خواهی اومدی......
واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
تابناک با فردوسی پور میانه خوبی ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
علی 23151 غذای دیگران نخور همون که میگید چرا امریکا برای محو دستاورداش اینقدر رو ایران فشار میاره
کامنتهای دیشب دوستان که همگیشون از یک جناح حمایت میکنن(سوابق کامنتهاشون) با نامهای طنز مثل خان محمد و دو صفر هفت و ایول و کی به کیه نشون میده حتی اگر روزی در این کشور اصلاحطلبها مثل ملی گرایان حذف بشن و جناح مقابل کاملا قدرت رو در دست بگیره باز بدلیل ماهیت جامعه ما امکان ایجاد انشقاق وجود داره و طرفداران قالیباف و ریسی و جلیلی و...باز مشغول زدن به سر و کله همدیگه خواهند شد.این مناقشات تمام نخواهد شد تا وقتی منفعت شخصی و جناحی رو فدای منافع ملی نکنیم.در واقع ما اینقدر مشغول سرو کله زدن با هم واینکه چه کسی رییس جمهور بهتری میبود هستیم که کاسبان تحریم در این هیاهو و شلوغی براحتی به کار خودشون مشغولن.داستانی میگه چرچیل سیاست رو اینطور تعریف میکنه:یک دایره میکشه و خروسی در اون قرار میده به دوستانش میگه بگیریدش بدون اینکه از دایره بیرون بیاد.اما کسی موفق نمیشه.بعد خروس دیگه رو میارن و هر دو رو وسط دایره قرار میدن.این دو خروس با هم مشغول جنگ میشن وشش دنگ حواسشون به مبارزه هست و چرچیل براحتی یکی رو میگیره و میگه سیاست یعنی این.این داستان سرو کله زدن اینروزهای ماست در حالی که کاسبان تحریم حسابی مشغول ماهی گرفتن از اب گل الود هستن. دوستان کمی به فکر منافع ملی باشیم.اگر ایران پیشرفت کنه همه پیشرفت میکنیم.نزارین منافع شخصی وحزبی به منافع ملی ترجیح پیدا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
اگر نمی دونی بدون بهترین جناح برای هر کشور جناح ملی ها هستند و این را در خبلی از کشورها تجربه
شده
ولی جریان مقابلش بیشتر دنبال برون گرایی و وابستگی هستند تا چیز دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
داستان نوشتی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آقای خارج نشین جنابعالی هم از اصلاح طلبانی دفاع می کنی که با شش سال سوء مدیرت ممملکت را به این حال و روز انداخته اند که نتیجه این بی تدبیری ها
تغییرات گروهی و فله ای کابینه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
شما درست میگی . یک عده انگار ماموریت دارن و حقوق میگیرن که بیان اینجور جاها و دیدگاه جناحی خاصی رو مطرح کنن. بعضیاشون حتی اینقدر ابتکار . ندارن که جملاتشون رو با کلمات متنوع بنویسن
هرکی هم بیطرفانه قضاوت کنه فوری میان و مسخره میکنند .
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
تاختن به قالیباف و رئیسی و جلیلی، بیطرفانه ست!!!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آره برخی پول میگیرن که بیان اینجا کامنت بنویسن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
دوست عزیز فعلا که کاسبان تحریم و کاسبان توافق همه با هم مشغولن
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
خیلی عالی بود و.اقعا وضعیت مملکت ما را بیان کردید. روش خارجی ها در ایران همیشه این بوده و همیشه هم جواب داده . لازم نیست کاری کنند فقط کافی است اختلاف بیاندازند .تمام . خودشان خدمت همدیگر را میرسند انطور که به جریانات خودشان وارد هستند مسلما یک خارجی اینقدر وارد نخواهد بود پس بهترین و کم هزینه ترین و موثرترین راه ایجاد اختلاف است ولی گرچه همه این را می دانند چرا انها موفقند ؟ برای اینکه در ایران مردمانی هستند که اول به فکر منافع خودشان هستند از یک اپارتمان بگیر تا یک اداره یک موسسه یک سازمان تا الی ماشااله ! هیچ کس به فکر منافع ملی نیست . فرهنگ ما است که ایراد دارد .
در نیروهای مرزبانی نفوذ می کنند و خدا داند که در مقامات دولتی چه کسانی نفوذ کردند که وضع را به اینجا رساندن و با مشاوره دادن های گمراه
پاسخ ها
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
شک نداشته باش
بعد پنج سال جهانگيرى اعتراف ميكنه توان تغيير منشى خودشو نداره چى ميشه گفت؟ دوستان نظر بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
میشه بهش گفت جناب معاون همه کاره هیچ کاره
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
الکی میگه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
واعظی امده تا روحانی و دولتش را بی اثر کند
اگر واقعا دلتون واسه کشور و مردم میسوزه به روحانی کمک کنید و دست از سنگ اندازی بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
خخخ ههه هنوز مناظره های انتخاباتی یادمون نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
این یعنی قدرت دست کسی دیگه است .
صمدپاشازاده ماکویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
یعنی همان حرفهاکه خاتمی میگفته که نمیگذارندکارکنیم دست ما بسته است
کارنا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
لین یعنی فرار رو به جلو یعنی " کی بود؟ کی بود؟ من نبودم دستم بود!
آقای جهانگیری شوخی می فرمایند! منشی خودشان را نمیتوانند عوض کنند؟ یا "مشی" خودشان را در حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور نمی توانند تغییر دهند؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
پس از ان مناظره کذایی که کمی و فقط کمی پرده را بالا زد همینکه تا حالا در حصر نرفته خیلی شانس اورده
مگه تحصیل رایگان نیست پس چرا امروز از طرف مدرسه جهت همیاری نامه فرستاده شده که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به مدرسه کمک کنید . پس کجاست اینهمه پول نفت و گاز و بنزین و کجا خرج میشه چرا تغذیه رایگان داده نمیشه شیر مدرسه چی شد . واقعا این پول های بیمه های ماشین و ساختمان ها کجا خرج میشه
دقت کردید
ضرغامی به پای ثابت در مقاله های تابناک داره،

تابناک و ضرغامی در ۱۴۰۰

ببین کی گفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
ضرغامی نمی دونم چه حساب کتابی با تابناک داره. اما ضرغامی پتانسیل نمایندگی مجلس نداره چه برسه به ریاست جمهوری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
بازم بهتر از عصرایرانه که چسبیده به "بطحایی" ، اونم عملکردی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
تازه اون موقع کارهایی را کرده و الان نمی تونه بگه را برای تبلیغات تو بوق و کرنا می کنند
کشور ما را باید به دوقسمت تقسیم کرد یک طرف کسانی قرار بگیرند که فقط روز و شب غر میزنند که ما اگر باشیم چنین و چنان میکنیم و همه را به بهشت میبریم ما برابری ایجاد میکنیم بسم اراه چند تا استان مال تو برو درست کن اما چرا کل کشور را دچار کردی . طرف دیگر مردمی هستند که میخواهند این جهان مردم را بهشت کنند و بهشت آخرت هم درست خواهد شد اینطرف همان ۲۴ میلیون آدمی بودند که از اصلاحات ناامید کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
هست دیگه سه تا استان شرقی.ببین سوئیسه
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
فرقی نمیکنه
وقتی دولت دست اصول گراهاست اصلاح طلب ها غر میزنند و بر عکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اصول گرا و اصلاح طلب فقط دو تا اسم هستند .
چرا مثل قبل امکان موافقت و یا مخالفت با کامنت ها وجود نداره..تابناک جان به شما هم فشار وارد کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
چون با ربات مثبت و منفی ها دستکاری میشد. کلا قابلیت مثبت و منفی تو هرسایتی اگر قابلیت رجیستری و احراز هویت فرد رو نداشته باشه به راحتی میتونه دچار تغییر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
خودتونو گول نزنید اینکه کامنتهایی که مطابق میل شما نبود مثبت زیاد میگرفت و یا برعکس کار ربات نبود شما بهانه تراشها همونیی هستید که رای مردم را هم حلال و حرام تقسیم کردید
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
در سایت خبر انلاین وقتی یکبار نظر مثبت یا منفی داده میشود اگر دوباره بخواهید نظر دهید امکان ندارد و نوشته ای به شما یاداوری میکند که قبلآ رای داده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
تعداد منفی ها نشان دهنده همان امار واقعی ۷ درصدی تند روها بود که خیلی ناراحتشون میکرد و تابی را زیر فشار گذاشتن .
۱کرباسچی درست میگوید اقای جهانگیری اگر تاثیر گذاری ندارید کناره گیری کنید.
۲اقای مطهری.کسی که بازنشسته شده دیگر انرژی کافی برای اداره زیر مجموعه خودش را ندارد،بخصوص شهرداری.از این گذشته مشکل کشور ما هم همین تبصره هاست که قوانین را بیفایده و قابل دور زدن میکند.خواهشمندم شما که نماینده روشنفکر و محبوب من و بسیاری دیگر هستید این حرفها را نفرمایید.قانون در کشور باید بالاتر از هر چیزی باشد.غیر قابل دور زدن، روشن و واضح.تنها در اینصورت است که میشود به پیشرفت کشور امید داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
قانونی که صد تا تبصره و ماده داره نباشه بهتره
از طرف من و خیلی از کسانی که مثل من هستند به ضرغامی بگویید یه خورده داری زیادی نظر میدی.
تابناک عزیز روی چه دلیلی می گی سخنان آقای کریمی قدوسی خلاف واقع است؟ یعنی هر کی خلاف میل شما حرف بزنه خلاف واقع گفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اقای کریمی قدوسی اگر یک روز به کسی تهمت نزنند شب خوابشاننمی برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آقای کریمی قدوسی تا کنون سخنی گفته اند که تک ذیب نشده باشد.
اگر بانام ایشان در وکیپدیا جستجو کنید حداقل 10 مورد فهرست شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اولا کیا تکذیب کردن؟ ثانیا ویکی پدیا که سایت معتبری نیست معلوم نیست کیا نوشتن و کیا ادیت کردن
اقای روحانی تصمیم دارند با اقای شریعتمداری کار نا تمام اقای احمدی نژاد و مرتضوی را که نابودی کامل سازمان تامین اجتماعی و بدبختی گارگران است به پایان برسانند چون اقای شریعتمداری شایستگی خود را در وزارت صمت به نحو احسن نشان دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
روحانی با شریعتمداری رودروایسی داره با نصب اون برای وزارت کار توپ تو زمین مجلس انداخت. مجلس هم که اون از وزارت صمت می خواست برداره عمرا برای وزارت کار به شریعتمداری رای اعتماد بده و این یعنی ادامه روند بی وزیری یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین وزارت خانه ها و این ادامه بی تدبیری و بی برنامگی دولت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
احمدی نژاد و مرتضوی گندی در تامین اجتماعی زدن که به این آسونی ها جمع نمیشه
میشه گفت اگر مجلسی ها در طول فعالبتشون بهترین قانونی که تصویب کرده باشند همین لایحه عدم اشتغال بازنشستگان بوده، بازنشسته ها وقتی در پست جدید مشغول میشن دیگه ترسی از آینده ندارن چونکه آخرین فرصتی است در زندگی کاریشون بهمین خاطر بازدهی ندارند و بفکر جیبشون و اطرافیان خودهستند تا جامع پس بهترین قانونی بوده که اینها رو مجبور به ترک خدمت میکنه.
از قلعه نوعی خوشم نمی آید ولی در مورد فردوسی پور درست گفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
درست که فردوسی پور آدم باهوش وکار بلدیه اما متاسفانه حد و حدود خودش رو فراموش کرده.
یک ورزشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
درودبرهمگی،انصافا که این نظر آقای قلعه نوعی کاملا درست است.یادحرف های آقای حاجی مایلی افتادم.
اقای جهانگیری بفرمایید پست را اشغال نفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
هرکی بیاد جاش همینه . قدرت در دست یکی دیگه است
برای اینکه دوباره کاری نشود بهتر است در مجلس قانون جدیدی با سه فوریت تصویب شود که اقای شریعتمداری مادام العمر وزیر باشند و به صورت دوره ای هر یک سال وزیر یکی از وزارت خانه ها باشند تا تمام سازمان ها و ادارات از خدمات ایشان بهره مند شوند چون خدمات ایشان بخصوص در مورد خودرو بر کسی پنهان نیست
هرکای کنید روحانی از جناح اصولگرایان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اصول کیه اصلاح چیه قانون سیاست در این زمان می گه یکی به نعل بزن یکی به میخ
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
متاسفانه رای دهندگان دیر متوجه این موضوع شدند افسوس و صد افسوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
مگر کسی شک داشته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
نتیجه اصولگرا بودن روحانی را فهمیدیم: انتخاب صد در صدی مدیران اصلاحاتی در پست های
مهم و کلیدی تا آبدارچی
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
لطفا کارهای این دولت را به اصولگرایان نچسبانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اصولگرا و اصلاح طلب همشون یکی هستن . این اسمها برای خوراک مردمه تا به این حرفها مشغول باشن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
حالا که کارش را کرد تموم شد اصولگرا شد؟! تا حالا کجا بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
فقط یک رییس جمهور اصلاح طلب بود ان هم سید مظلوم خاتمی بود ،
از اول معلوم بود اسحاق کاره ای تو کابینه نیست .
پاسخ ها
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
از افاضاتش توی منظره معلوم بود !!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آره فقط نمی‌دونم این بنده خدا ک قدرت ندارن چرا در زمان انتخابات این همه وعده می داد؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
آقای مطهری برای آینده خود برنامه ریزی می کند آقای مطهری مردم شما را هم انتخاب کردن ولی راضضضی نیستند این همه قانون به نفع خودتان تصویب کنید. حقوق مادام العمر و ....خیلی دیگر
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
اسحاق میخواهد فرار رو به جلوکند و بگوید من کاره ای نیستم و دور بعد ریاست جمهوری با اقتدار وارد شود! نه خیر قربان مردم شما را خوب شناخته اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
برای تخریب رقیب و مبالغه در باره شرایط موجود اتفاقا در انتخابات پوشش خوبی ایجاد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
کدومشون هست ؟
عجیب شیر تو شیریه
رییس جمهور بی خیال ، معاون اول بی اختیار ، وزرا بی صلاحیت ، معاونین وزرا ناکارامد .عجب دولت با حالی . یک از یک گل تر ، لنگه اش توی هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه .
رییس جمهور هم مثل جهانگیری قدرت عوض کردن منشی خودش را ندارد
پس کی میتونه کار انجام بده
همه که میگن من کاره ای نیستم!
شریعتمداری کافیه وزارت..!
بیش از یک سال از آزمون مرحله چهارم استخدامی (آزمون فراگیر) می‌گذرد ولی از وضعیت پذیرفته‌شدگان سازمان بنادر که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی است، هیچ خبری نیست. از مسئولان امر درخواست می‌شود حدود 200 نفر پذیرفته شده را از این وضعیت بلاتکلیفی برهانند. تمام مراحل مصاحبه و استعلام‌ها هم انجام شده است. این درحالی است که بسیاری از پذیرفته‌شدگان دیگر وزارتخانه‌ها مدت‌هاست مشغول به کار شده‌اند.
پاسخ ها
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
داداش برای کدام بندر آزمون دادی؟
همچین آش دهن سوزی هم نیست
1- امیدواریم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری و اجرا شود .

2- تنظیم خانواده گسترده در جهت کاهش زاد و ولد و جمعیت پیگیری و اجرا شود .

3- شفافیت و مبارزه قاطعانه با فساد اقتصادی در همه ارکان کشور همزمان پیگیری و اجرا شود
اجازه بدهید فساد از فوتبال حذف شود .
عادل فردوسی پور اینقدر از تمام دست اندرکاران فوتبال در رسانه ملی اینقدر پرسش کرد و اینقدر طرفین را در مناظره تلوزیونی رودرو کردند یک کسی هم پیدا شد با پارتی به مدیران سیما رساند به این مصمون که . فلانی میتونی از عادل گوش کشی کنی طرف هم بدون اینکه بدون چی راست چی دروع کل معادله را بهم زده . قضاوت با ببیننده
شهرداری هاموسسات دولتی نیستند. بودجه ومنابع درامدی جدا گانه مصوب خود دارند.لذا رعایت قوانین استخدام وبکار گیری دولتی در انها ضرورت ندارد.استخدام در شهرداری ها برحسب مصوبات وقوانین استخدامی خود که مصوب شورای شهرند میباشد.اگر شورای شهر مصوب کند که استخدام وبکار گیری بازنشستگان بلامانع است بکار گیری انها بلا مانع است.
اسحاق با این حرفا مطمئن باش از این دولت رها نمیشی.
ديگه كاملا مشخص شد اصولگرايان واصلاح طلبان دوتيغه يك قيچي اند كه براى ازبين بردن اقتصاد اين ملت دست بكار شدهاند .اقايان بسه ديگه بريد چى ميخواهيد از جون اين مردم
کرباسچی قدرت و مسند شیرین تر از این حرفاست؟؟ای شیطون دندان تیز کردی برای جای ایشان!!! بزار چند روزی هم اینها مارا سر کار بگذارند!!!
اقاى كرباسچى درتغيير رنك تاكسى ها وچهره شهر به شكل نيويورك فردتوانايى بودند براى امريكايى كردن سريع كشور بايد از جناب ايشان خدمتى شود
هرکاری کنید روحانی از جناح اصولگرایان است
اولا به نظرم معاون وزیر هم می‌تونه بازنشسته باشد. چون او را وزیر و وزیر را رئیس جمهور و رئیس جمهور را مردم انتخاب می‌کنند!!!
دوم اینکه نمیشود با کپچا منفی مثبت برگردد؟
سوم اینکه ناکار آمدی در همه سطوح، بر همه حتی خود آقایان اثبات شده. تغییر این هم از دستشان خارج است. دو راه میماند، خشونت، تغییر. که فکر کنم راه اول برای بعضی سهل‌الوصول تر است
امتی که مورد غضب خداقرارگیرد ، خدابه او مسئو.لین وکارگزاران بد نصیب می کند.ما فقرا را فراموش کردیم وروش مترفین رادرپیش گرفتیم خدا هم احمدی نژاد وروحانی رامسلط سرمان کرد...باید برگردیم تاخدا هم برگردد ..وان عدتم ، عدنا...( قرآن کریم )
بازنشسته چشمانی ضعیف وگوش ناشنوا دارند و به قدر کافی هم ذخیره مالی دارند بروند خانه واستراحت کنند
آقای مهندس جهانگیری ، از همون زمان که آقای روحانی از اعتماد مردم سوء استفاده کرد و مردم را نادیده گرفت باید میرفتی تا محبوبیت رو از دست نمی دادی . هنوز هم می تونی بری و مخالفتت رو علنی کنی . اصلاح طلب ها هم بازی خوردند. باید جدایی خودشون رو از روحانی علنی کنند .
آقای جهانگیری می خواهد فرار رو به جلو کند و بگوید در وضعیت موجود من کاره ای نبودم! آقای جهانگیری شما 100 درصد در بروز وضعیت موجود مقصرید!
جهانگیری به خاطرخودش ودیگران بایدبرود
عزیز برادر اتفاقا آقا اسحاق همه کاره هست اما چون گزینه های او در هیئت دولت بعلت ضعف مدیریت و حاشیه های مختلف استعفاء داده اند یا استیضاح شده اند الان گزینه های جدید از طرف او مورد پذیرش رئیس دولت قرار نگرفته لذا این استاد سیاست داره دست پیش میگیره که پس نیافته
آقای کرباسچی جنابعالی نوستالژی بچگی ما هستی با اون مدیریت در شهرداری تهران
ماشاله تو مملكتي زندگي ميكنيم كه مسئوليني داريم كه هيچ اختياري دستشون نيست.
بيچاره مردم كه به اميد چه كسايي منتظر آينده ي خوب هستن.
اين هم جهت اطلاع آقاي روحاني كه همش اميد به آينده ميدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
چه کارهایی که موقع انتخابات سال ۹۶ نکردیم تا این دولت رأی بیاره
حتی تا صبح نمی خوابیدیم و درحال تبلیغ واسه دولت تو خیابونا بودیم این هم نتیجه ش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
کسی که تو 4 سال فقط گفت برجام اخرش همینه نتیجش.
میگفتیم کار میگفت برجام
میگفتیم مسکن میگفت برجام
اونم چه برجامی که هسته ای رو داد به
فنا
حالا هم اینم گلابیهای برجام برید بچینید
سهم ما فقط یادتون نره
سلام ، لطفا کاری کنید تا آقای کرباسچی کاندید ریاست جمهوری بشه . ایشان از هر جهت صلاحیت لازم رو دارند .
نگذاریددانشگاه آزادرشته های پزشکی راهم خراب کند
حق الجلسه؟؟؟؟؟!!!!!!!
پس اون حقوقی که شهرداری چی ها میگیرن به خاطر چشم و ابروی خوشگلشونه که برای حضور در جلسات مبلغ اضافه تر دریافت میکنن؟؟؟
*هزینه 16 تیم لیگ‌برتر، 500 میلیارد است*
آيا ميشه باهاشون يه دونه نون خريد براي يك شكم گرسنه!
اين مطهري قبلا مقداري به او اميدواري بود ولي الآن نه
جناب سپنتا بفرمایند از اول انقلاب تا کنون کدام ارگان مذهبی اسلامی برای شهر یزد -- حسینیه ایران این مقدار زمین مرغوب برای توسعه اماکن مرتبط با زرتشتیان ما گرفته است ؟؟؟ کل واگذاریهای دولتی و شهری "و نه مردمی"" به مردم یزد برای امورات مذهبی خودشان چقدر است در برابر کمتر از ده هزار نفر زرتشتی در کل ایران
300 میلیون وام با سود سالانه ده درصد و بازپرداخت 20 ساله میشود حدود 600 میلیون و به عبارتی اقساط ماهانه 25 میلیون .




الان فقط بگید با کی کار دارید؟؟ قول میدم دست و پا بسته بیارمش
به آخوندی دید مثبتی نداشتم ولی حالا متوجه شدم انسان شریفی بود هر کس نمی تواند با این شرایط کار کند باید استعفا بدهد مسیری که دولت انتخاب کرده تحولی ایجاد نخواهد کرد البته فقط دولت مقصر نیست
اقای جهانگیری از تعیین نرخ دلار 4200 تومانی توسط شما معلومه شما کاره ای نیستید!!
با اجرای کامل قانون بازنشستگی، خیلی از افراد باتجربه و مفید و کمیاب را با دست خودمان کنار می گذاریم.
بهتر است به حرف مردم گوش داد و کنار گذاشتن افراد را با صبر و حوصله و پس از یافتن جانشین مناسب انجام داد.
بازنشست کردن اجباری بعضی اساتید دانشگاه کلاً کاری اشتباه و برضد فعالیت های علمی کشور است.
بمونه هم بد نیست چون هنوزم دلمان به دلار جهانگیری ( 4200 ) خیلی خوشه
همین دلیل واسه موندش کافیه
بی تعارف
تو این مملکت همه همه کاره و هیچ کاره هستن
از پست و مقام داران عالی رتبه گرفته تا من شهروند عادی
تو این مملکت همه همه چیز رو می دونن
اگه یه ایرانی پیدا کنید که جواب ولو کوچکترین مسئله ای رو ندونه پیش تابناک جایزه دارید
اگه جز این بود کشوری با جمعیت و ثروت ایران که نباید . . .
هرمسوءلي كه مي گويد اختيارندارم نادرست است فقط تواناي كارندارند ارزيربار مسوءليت شانه خالي مكنند
اين جمله آقاي جهانگيري كه گفته اند «اجازه برکناری منشی خودم را ندارم چه برسد به تغییر مدیران دولتی» ، يعني عدم تعهد داشتن و عدم مسئوليت پذيري. بيان اين جمله از زبان خودشان يعني فاجعه براي كشور. چطور صلاحيت اين فرد را كه ادعا مي كند فاقد اختيار است، در جريان انتخابات رياست جمهوري تاييد كرده؟ همانطوري كه جناب روحاني در اين چند سال اظهار مي داشتند، "نگذاشتند يا نمي گذارند"، يعني بي ارادگي و بي اختياري و عدم كفايت. چرا آقاي جهانگيري بعد از 6 - 7 سال اين موضوع را اظهار داشتند. لابد ايشان هم براي سلب مسئوليت از مشكلات كشور در اين سالها، زمينه كنار كشيدن خود را مهيا مي كند تا به حاشيه امني برود تا به وقتش مثل جناب روحاني كه مي گفت مشكلات كشور مربوط به دولت قبل است، بگويد مشكلات مربوط به ... بوده است. اين موضوع قابل توجه اصلاح طلب ها كه شعار مي دهند سال 1400 با جهانگيري!!!!
باورکنید نماینده ماآقای کریمی قدوسی توهین وتهمت راازحدگذرانده .آیایک مسلمان واقعی به دیگران توهین میکندویاتهمت میزند .اینکه یکنفر پشتش گرم باشد وفکرکند هر عملی رامیشودانجام داد اشتباه محض است .این آقایان بگویندآیادرسیره ائمه اثری ازتوهین وهتاکی وجوددارد که مسلما نه .پس اینها این بداخلاقی هاراازکجا به ارث برده اند .درسیره ائمه ماحتی نسبت به دشمنان با عطوفت برخوردمیشد
جهانگیری نباید باهمکاری بادولت روحانی خودش را خراب کند اونباید بیش ازاین ازشخصیت وسابقه درخشان گذشته خودش راضایعه نماید روحانی ناکارامدترین دولت درطول سالهای گذشته بوده
بنام خدا
دوستان عزیز بهوش باشید امثال جهانگیریها دارن برای انتخاب بعدی خودشون را اماده می کنند و ناکارامدی دولت رو به دوش رییس دولت بیندازن و بگویند که اگه ما همه گاره دولتی باشیم مملکت رو گل و بلبل می کنیم
برادر عزیز آقای مطهری، انتخابی انتصابی دیگر چه صیغه ای است؟ بازنشسته یا توان کار دارد یا نه؟ حالا وزیر ها را استثا کردید که چکنم؟ ولی اخواهشا ادامه ندهید.........
آ واز دهل از دور شنیدن خوش است چلوکباب خوردن با دوغ کوزه ای خوش است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار