بازدید 4552
۲
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل بورس با حمایت تاپیکو و پارسان، ۸۶۲ واحد تقویت شد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بیست و نهم مهرماه ۹۷، با افزایش ۸۶۲ واحدی معادل ۰.۴۶ درصد به رقم ۱۸۹ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۵۶۴۶ واحدی معادل ۳.۰۹ درصد نماگر کل بورس تهران بودیم.
کد خبر: ۸۴۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 21 October 2018

شاخص کل بورس با حمایت تاپیکو و پارسان، ۸۶۲ واحد تقویت شدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بیست و نهم مهرماه ۹۷، با افزایش ۸۶۲ واحدی معادل ۰.۴۶ درصد به رقم ۱۸۹ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۵۶۴۶ واحدی معادل ۳.۰۹ درصد نماگر کل بورس تهران بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۵۱ واحدی معادل ۰.۴۶ درصد به رقم ۵۵ هزار و ۳۴۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با بر خلاف روز قبل با افت ۴۶ واحدی معادل ۰.۱۶ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۳۱۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۳۳ واحدی معادل ۰.۱۶ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۷۰۴ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۶۲۶ واحد افزایش معادل ۰.۳۱ درصد را رقم زد و به سطح ۲۰۱ هزار و ۲۴۸ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۴۴۵ واحد افزایش معادل ۰.۳۱ درصد به رقم ۱۴۲ هزار و ۵۵۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۲۶۲۷ واحد افزایش معادل ۰.۷۳ درصد همراه بود و عدد ۳۶۲ هزار و ۹۲۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۰۵ داشت و در سطح ۱۹۰ هزار ۴۰ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس با حمایت تاپیکو و پارسان، ۸۶۲ واحد تقویت شد

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی تاپیکو (س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین) با ۳۲۴ واحد، نماد پارسان (گسترش نفت و گاز پارسیان) با شپنا (پالایش نفت اصفهان) با ۱۹۱ واحد، نماد حکشتی (کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران) با ۱۷۷ واحد، نماد وبملت (بانک ملت) با ۱۵۰ واحد، نماد وغدیر (سرمایه‌گذاری‌غدیر (هلدینگ) با ۱۳۳ واحد، نماد فملی (ملی صنایع مس ایران) با ۱۱۹ واحد و نماد رمپنا (گروه مپنا (سهامی عام)) با ۱۱۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را رد رشد شاخص کل بورس داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فقط دوهفته دیگرصبرکنید
بایدبابرگه سهام بشه معامله کرد مثلا باسهام خودروییها خودروخرید سهام دارویی دارو وغیره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها